AKTUALIZACJA CZERWCOWA: WŁOSY | DUŻO ZDJĘĆ

AKTUALIZACJA CZERWCOWA


Postanowiłam, że zacznę od czerwca.  Był to dość problematyczny miesiąc jeżeli chodzi o włosy. Na początku miesiąca skórę głowy dopadł łupież i łuszczenie. Ostatecznie problem udało mi się zażegnać tonikiem-wcierką Vianek. Używałam także szamponu do łojotokowej skóry głowy Farm Med, ale mam mieszane co do niego uczucia. Chyba był za słaby. Co do działania wcierki jestem zadowolona. Uspokoiła skórę głowy, nie swędzi już, nie jest podrażniona, łupież także zniknął. Sam produkt ma bardzo przyjemny skład z wieloma ekstraktami. Co do olejowania, oleje poszły w ruch 3-4 razy przez cały miesiąc. Niedużo, ale włosy na tym nie ucierpiały. Wręcz przeciwnie, nie chłoną już takiej ilości olei jak kiedyś. Nie ma sensu ich olejować przed każdym myciem.

Przez ten okres używałam oleju kameliowego (KLIK), perrila z pachnotki i laurowego (KLIK). Pierwszy jest dalej moim ulubieńcem, pięknie dociąża i wygładza, fantastycznie nabłyszcza. Drugi jest bardziej polecany do pielęgnacji twarzy niż włosów. W moim odczuciu jest bardzo lekki. Trzeci to mój kolejny ulubieniec. W czerwcu wykonałam raz kawowy peeling skóry głowy. Skóra głowy odżyła i na pewno pomogło to w walce z łupieżem.

W przypadku suplementów, zrezygnowałam po pewnym czasie z Humavit Skrzyp i Pokrzywa KLIK. Po miesiącu byłam zadowolona, ale potem już efekty się nie pojawiały, więc odstawiłam. Pamiętajcie żeby nie stosować suplementu po suplemencie, trzeba robić przerwy!

Maski/odżywki: dopadło mnie włosowe lenistwo i często sięgałam po Oleokrem Biovax (wersja Caviar), bez spłukiwania :D, a także po odżywkę Timotei Lekkie i Odżywione. Jeżeli chodzi o cięższe maski, to używałam toskańskiej Planeta Organica, marokańskiej Planeta Organica (KLIK) i Karelii Oblepikhi (KLIK). Jeżeli chodzi o szampony na zmianę używałam: Dermeny, Timotei Lekkie i Odżywione. Zwłaszcza po Oleokremie i masce toskańskiej PO włosy były takie mięciutkie i odżywione <3 Testowałam też nowości Lidlowe od L'biotica (te maseczki). Póki co wypróbowałam wersję z cynamonem w składzie. Jedna saszetka wystarczyła mi aż na 4 użycia. Maseczka przede wszystkim bardzo dobrze nawilżała włosy i  ułatwiała rozczesywanie :)


Włosy chroniłam (i chronię dalej) przed słońcem TYM sprayem, a końcówki zazwyczaj zabezpieczałam odżywką Montibello Smarttouch. Kocham działanie tej pianko-odżywki :)


W lipcu mam wizytę u fryzjera, myślę o podcięciu końcówek :) Obecnie włosy mierzą 87cm. Sięgają już prawie pupy :D


Jak tam Wasza pielęgnacja :) ?

25 komentarzy :

  1. Ale piękne masz włosy. <3 Ja ciągle o takie walczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na posty! Obecnie używam tylko oleju kokosowego, szamponów barwy (piwny, skrzyp i żurawina), mydła babci agafii(też jako szampon) i serum pantene na końcówki.:) Mogę powiedzieć że jest dobrze, choć kilka dni temu zafarbowałam włosy więc w lipcu czeka mnie zakup dobrej maski. :) Twoje jak zwykle piękne! choć z moim wzrostem(160cm) wyglądałabym w nich jak ten owłosiony z Adamsów:D potrzebuję tylko 3-4cm i cel osiągnięty *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Dziękuję:) Ja wyższa to u mnie aż tak nie widać długości :D Kuzynem Coś jestem jak siądę :D

      Usuń
  3. Super włosy. Moja pielęgnacja również przynosi efekty.
    Znalazłam swój ulubiony olej oraz serum na końce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakież masz wspaniałe włosy. Nie można się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy są przepiękne! <3 Też zamierzam kupić olej kameliowy ale jak dotąd nigdzie stacjonarnie nie mogę go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja kupiłam na allegro za chyba 11zł, więc jeszcze nie jest źle :)

      Usuń
  6. Jak mierzyć włosy prawidłowo? Bo mam wątpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od początku przedziałka, ale nigdy sama nie mierzę, bo zawsze źle pokazuje, zazwyczaj za dużo. Proszę kogoś o zmierzenie

      Usuń
    2. Ja od czubka głowy. I staram się zawsze w tym samym punkcie przyłożyć. :)

      Usuń
  7. Ale masz piękne te włoski! Mam tylko z tych kosmetyków oleokrem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile ma obwód Twojego kucyka?
    Masz tak piękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje jak zawsze cudowne :) podoba mi się zdjęcie z wiankiem! A moje włosy ciągle nieposłuszne ;) i nadal nic nie rosną:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) moje od maja też stoją w miejscu

      Usuń
  10. Super włosy ❤ te dwie maski Planeta Organica tez sa w moich ulubieńcach

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,