NIEDZIELA DLA WŁOSÓW PO 7 MIESIĄCACH

Ostatnia NdW pojawiła się w październiku, ale ten czas szybko leci. Po ostatniej zmianie pielęgnacji włosów w końcu mogę pochwalić się brakiem puchu i elektryzowania, a i z obecnej długości jestem już w pełni zadowolona ;)


*Na noc naolejowałam włosy olejem kameliowym, który jest u mnie nowością. Kupiłam go po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii ;)
*Włosy umyłam bazyliowym szamponem z Elfa Pharm. Żaden nie pachnie tak pięknie jak on <3
*Następnie we włosy wtarłam odrobinę aloesu.
*Nałożyłam na to porcję ostatnio mojej ulubionej odżywki z Timotei z mlekiem kokosowym i aloesem. Jej zapach utrzymuje się aż do następnego dnia ;)
*Zabezpieczyłam włosy odżywką z Montibello i serum Artego.
*Włosy lekko wyprostowałam szczotką prostującą, którą recenzowałam TU.



Z pielęgnacji tej byłam bardzo zadowolona, zwłaszcza, że w tym dniu odbyła się impreza rodzinna. Włosy cały dzień i następnego były prościutkie, gładkie, zdyscyplinowane. Nie puszyły się i nie elektryzowały. W końcu <3 Jeżeli chodzi o obecną suplementację, to od 2 tygodni stosuję Humavit, który w składzie ma drożdże, skrzyp i pokrzywę. Po 2 tygodniach zauważyłam znaczne wzmocnienie moich, a czy wpłynął jakoś na porost, jeszcze nie wiem, bo nie mierzyłam. Paznokcie za to są mega długie i w końcu mogę coś z nimi zrobić. Na pewno recenzja tego suplementu pojawi się u mnie na blogu. Nie wiem jeszcze kiedy, bo opakowanie liczy aż 150 tabletek ;)

Dajcie znać co sądzicie i czy zainteresował Was jakiś kosmetyk ;)

16 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę kupić tą odżywkę Timotei, a co do Montibello to polecam. Wpadnij na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie odżywka Timotei z mlekiem kokosowym i aloesem ;) napisz coś więcej o niej! Póki co jestem wierna drogocennym olejkom z Timotei ale może to być ciekawy zamiennik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe włosy i takie długie :) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta szczotka ostatnio za mną baaaardzo chodzi! Skończy się to pewnie tak, że się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co sadzisz o spozywaniu przez 3miesiace w jeden dzien drozdzy,w drugi skrzypokrzywy a w trzeci siemienia lnianego? i tam.naprzemiennie przez 3 miesiace? ma szanse zadzialac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się skupiła na jednym i codziennie stosowała. Albo codziennie po dwie rzeczy,np drożdże i skrzypokrzywa,ale wtedy tez byś musiala i magnez brać. Tak co 3 dni różne to trochę bez sensu.

      Usuń
  7. Piękne masz włosy, kiedy moje osiągną taką długość? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Humavit powiadasz... zainteresowałam sie... drogie to? W aptece szukać czy w zielarskim?

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne masz te wlosy<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! I jakie długie! :) też do takich dąże ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie akie chciałabym zapuścić :D!! ale chyba czekają mnie jeszcze 2 lata ciężkiej pracy jak nie więcej xD

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,