MASKA, KTÓRA ZAWIERA I PROTEINY I EMOLIENTY I HUMEKTANTY | RÓWNOWAGA PEH

Dziś o masce, która spadła mi z nieba. Dowiedziałam się o niej na blogu dziewczyn Sophieczerymoja. A mowa o: Masce rokitnikowej Głęboka Odnowa Karelia Organica. Kupiłam ją ze względu na to, że pomaga  w utrzymaniu równowagi PEH na włosach, bowiem zawiera i proteiny i emolienty i humektanty.

PROTEINY: hydrolizowane proteiny kukurydzy, a także proteiny pszenicy
HUNEKTANTY: gliceryna
EMOLIENTY: masła shea, alkohol cetylowy
+ inne ciekawe ekstrakty:  z jałowca, rokitnika, żurawiny wieloowocowej.


Po pierwsze, uwielbiam ją za konsystencję i zapach. Jest to taki treściwy mus o zapachu mango. Bardzo przyjemnie się ją aplikuje, a pierwsze efekty widzę już podczas jej zmywania, włosy są takie śliskie :)
Po drugie, świetny skład, dla mnie idealny. Za pomocą jednej maski dostarczam włosom trochę protein, trochę emolientów i odrobinę humektantów. Na samym końcu jest też silikon, który pomaga zdyscyplinować moje włosy.
Po trzecie, ma cudowne działanie. Po jej użyciu moje włosy są miłe w dotyku, odpowiednio odżywione i nawilżone. Są gładkie i zdyscyplinowane. Czuć i widać ich odżywienie ;) Włosy też nabierają ładnego blasku.
Po czwarte, duży plus za niską cenę (ja kupiłam za 16zł), wydajność i poręczne, piękne opakowanie.


A tak wyglądają moje włosy po samej masce, specjalnie nie użyłam żadnego serum silikonoweo i odżywki w sprayu ;) Maskę tę mogę polecić Wam z czystym sumieniem. Jedynie posiadaczki cienkich włosów muszą uważać, bo może obciążać.



ZAINTERESOWAŁA WAS TA ROSYJSKA MASKA ;) ?


12 komentarzy :

  1. Od jakiegos czasu 'czaję' się na tę maskę :) Również dowiedziałam się o niej z bloga sophie czerymoja. Cieszę się, że pojawiła się kolejna pozytywna recenzja na temat tej maski:) A twoje włosy wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie tą maską, zapach musi być piękny :) włoski marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomieszałaś humektanty z emolientami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle razy czytałam i nie zauważyłam :/
      Dziękuję Ci bardzo:) poprawione

      Usuń
  4. Jejku, ale masz przepiękne włosy! Maski nie znam, ale bałabym się, że może je obciążyć bo mam strasznie cienkie i z tendencją do przetłuszczania ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, Musze się w niego zaopatrzyć :) http://lubietestowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaje sir na nią już długo, ale muszę pozuzywac to co mam w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej o masce nie słyszałam - ale chętnie w nią zainwestuję! Wydaje się być idealnym pielęgnacyjnym połączeniem wszystkich PEHowych elementów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jest, ale moje włosy bardzo się nie lubię z proteinami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, ale w też ilości i z taką mieszanką - super ;)

      Usuń
  9. Mam zamiar zapoznać się niebawem bliżej z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,