SZAMPON Z MOCZNIKIEM 5% ISANA | dobry szampon z SLS

Powoli całkowicie odstawiam używanie szamponów z SLS, czasem jednak warto po niego sięgnąć jeżeli chcemy naprawdę porządnie oczyścić skórę głowy. Tak jak wspomniałam kiedyś, dobrych produktów do włosów w Rossmannie nie ma za wiele, ja jednak kilka miesięcy temu znalazłam perełkę, dobrą a tanią. Szampon jest idealny pod względem oczyszczania, więc nie widzę potrzeby przepłacać na rzecz innego z SLS. Mowa o szamponie z mocznikiem 5% Isana, którego już prawie zdenkowałam, zostało mi go na 1 użycie, cieszę się, bo w końcu będę mogła otworzyć szampony z Balea i Isana Blond :D

"Szampon dzięki 5% zawartości mocznika obficie i intensywnie pielęgnuje włosy. Specjalna formuła z prowitaminą B5 wzmacnia je. Wrażliwa i delikatna skóra głowy staje się aksamitnie gładka. Nie zawiera silikonów, barwników i parabenów". 



*Jest to według mnie najlepszy szampon oczyszczający, wspaniale oczyszcza skalp, nic dziwnego, w końcu skład opiera się w większości na substancjach myjących.
*Przedłuża świeżość włosów.
*Nie jest niestety wydajny, to chyba przez konsystencję, która jest bardzo treściwa, ale ja osobiście w tym szamponie to lubię :)
*Uwielbiam przed jego użyciem zrobić sobie peeling z cukru brązowego i następnie użyć tego szamponu. Skóra głowy wydaje się wtedy taka lekka, całkowicie oczyszczona ze wszystkich oblepiaczy.
*Śmiesznie niska cena, w promocji 2,99, cena regularna: 4,99 za 200ml
*Ładny, rześki zapach.
*Dostępny w każdym Rossmannie.
*Ma wysoko w składzie mocznik, na 8 miejscu - glicerynę, a na 9 miejscu - pantenol
*Nie plącze włosów, mimo braku silikonów
*Nie wysusza, nie podrażnia
*Proste, wygodne opakowanie
**Naprawdę bardzo go polubiłam i mogę szczerze Wam polecić, patrząc na opinie na Wizażu, chyba nie tylko ja mam takie zdanie :) **



Kto miał albo kogo zaciekawiłam :D ?


23 komentarze :

  1. Isana ogólnie ma dość dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze kilka szamponow z SLS w zapasie ale gdy wszystko wykorzystam to chce wypróbować właśnie tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele dobrego o nim czytałam i jak moje zbiory zmaleją to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy potrafię doczyścić tylko szamponem z SLS, więc na pewno za tym się rozejrzę, bo cena jak i dobra opinia kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam zamienników dla Herbal Care od Farmony i chętnie mu się przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. włoski prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozglądałam się za nim już wiele razy, ale jeszcze go nie widziałam:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ! Piękne masz i długie włosy ! Z isany jeszcze nie miałam kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przedłużenie świeżości zawsze w cenie, chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam i mam :) Używam właśnie chyba jego 4 opakowanie. Stosuję oczywiście nie co mycie, ale co drugie lub trzecie i sprawuje się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go i świetnie się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. to mój 1, więc zobaczymy jak dalej będzie

      Usuń
  13. Będę polować na ten szampon, bo skład ma ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. same zalety:) ja jak na razie zaczęłam bananowy z TBS

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam tak wrażliwy skalp, że nawet szampony bez sls, a z innymi detergentami go podrażniają ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomimo SLS w składzie, bardzo lubię z niego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już wiem co kupię przy okazji najbliższych zakupów w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no to mnie bardzo nim zaciekawiłaś, muszę wpisać na listę zakupów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo rzadko uciekam się do typowych rypaczy. Raczej traktuje swój skalp delikatnymi detergentami. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam go! Zawsze mam jedną butelkę w zapasie, bo jest NAJLEPSZY <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogólnie do mycia skalpu używam szamponu "Babydream", natomiast od czasu do czasu należy oczyścić skórę głowy "mocniejszym" produktem i wtedy stosuję szampon "Joanna Naturia" z miodem i cytryną. ;) Jak go skończę, kupię ten z "Isany". :) Zostałam dobrze "zachęcona" do zakupu. :D
    Zapraszam do mnie. ;)
    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W takim razie kupię go chyba przy kolejnych zakupach włosowych :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,