2 CIEKAWE SPOSOBY NA PŁUKANKĘ DO WŁOSÓW + WEEKENDOWA PIELĘGNACJA


Sobotnią pielęgnację rozpoczęłam od nałożenia w piątek na noc oleju Navratna (więcej o nim TU). Wcześniej też przygotowałam płukankę aloesową (sposób 1). Następnie włosy umyłam szamponem Timotei aloes&mleczko kokosowe. Mimo SLS w składzie spokojnie używam go na co dzień, nie podrażnia mojej skóry głowy. Świetnie oczyszcza, domywa oleje, ułatwia też rozczesywanie włosów Następnie na kilkanaście minut nałożyłam maskę toskańską Planeta Organica. Nie jestem jej wielką fanką, zawarta w składzie oliwa z oliwek ma raczej zbyt słabe działanie na moje włosy. O wiele bardziej wolę marokańską. Kolejnym krokiem była płukanka aloesowa. Żeby uniknąć puszenia, spryskałam włosy odżywką Timotei Anti-Frizz, a na sam koniec końcówki zabezpieczyłam serum Artego, które w składzie ma: proteiny pszenicy, olej tsubaki, olej arganowy i kameliowy.


I sposób na płukankę aloesową:  proporcje: 450 ml wody na 3 łyżeczki wyciągu z aloesa (może być też sok, aby bez cukru i innych dodatków). Woda ma być przegotowana lub destylowana. Płukanka ta ma silne działanie nawilżające, może być też stosowana pod olej lub w celu zachowania równowagi PEH.

II sposób, to ta sama ilość wyciągu z aloesa + zaparzona w tej samej proporcji wody, ziołowa herbata z Biedronki, która dzięki swojemu składowi, sprawdzi się świetnie w pielęgnacji włosów. Zawiera: ziele macierzanki, siemię lniane, koper włoski, anyż i tymianek. Oprócz tego, że nawilża, wzmacnia cebulki włosowe, włosy są sypkie i miłe w dotyku :)


Tak prezentowały się 10 godzin po umyciu, zdjęcie mogłam zrobić dopiero pod wieczór :)

Znacie któryś z tych kosmetyków :) ?

7 komentarzy :

  1. muszę przyznać, że wszystkie kosmetyki w tym poście są mi obce, czas się zapoznać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  3. znam maskę toskańską, ale użyłam jej dopiero raz i nie mam jeszcze zdania o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pozazdroszczenia włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic z tego zestawu nie miałam ale kusi mnie maska PO i olejek. Ostatnio czytałam tez, że płukanka z szałwii jest fajna, muszę je wszystkie wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy <3 chętnie wypróbuję tą płukankę. Do tej pory aloes dodawałam do masek.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,