HUMAVIT SKRZYP I POKRZYWA | MÓJ SPOSÓB NA DŁUGIE PAZNOKCIE

Dziś kilka słów o suplemencie, który zaczęłam stosować zaraz po weekendzie majowym. Mowa o Humavit Skrzyp i Pokrzywa. Z tego co zauważyłam, witaminy, które w składzie mają drożdże trzeba przyjmować po kilka dziennie. Dla przykładu Drovit - 15 tabletek dziennie, Humavit - 4. Dla mnie jest to przesada. Powiem Wam szczerzę, że nie stosuję do tych wytycznych. Jeżeli chodzi o Humavit, przyjmuję go zwykle 2 dziennie i nawet z taką dawką widzę efekty. Pojawiły się one już po tygodniu.


Co zauważyłam po miesiącu?
Paznokcie niesamowicie się wzmocniły i urosły. Na chwilę obecną są jeszcze dłuższe, bo zdjęcie to było robione kilkanaście dni wcześniej ;) Cera jest w bardzo dobrej kondycji, zrezygnowałam nawet z nakładania podkładu jak gdzieś wychodzę. Nie wiem czy to zasługa tego suplementu, bo ogólnie odkąd skończyłam kurację antybiotykiem, a było to 9 miesięcy temu, moja cera jest w świetnej kondycji i nie mam problemu z trądzikiem. Suplement na pewno nie spowodował wysypu.  Włosy też stały się mocniejsze i bardziej elastyczne. Humavit nie wpłynął znacząco na porost włosów, bo w ciągu miesiąca urosły standardowo, czyli 1cm. Obecnie mierzą 85,5 cm (przed majówką podcięłam włosy maszynką 2 cm). 

Wiem, że niektóre dziewczyny narzekały na brak efektu. Skarżyły się na ból brzucha. Niestety, każda z nas ma inny organizm i u każdego będzie suplement działał inaczej. Na to nic nie poradzimy. Tabletki są średniej wielkości i bardzo cienkie, nie mam problemu z ich przyjmowaniem. Minusem jest ich zapach, śmierdzą karmą dla ryb, jak to ktoś wspomniał u mnie na IG :D



Ja z działania Humavit jestem  zadowolona. Suplement nie jest drogi, w zależności od pojemności zapłacicie od 9-12zł (polecam apteki DOZ - najtaniej)

17 komentarzy :

  1. Chyba się skuszę na ten suplement. Moje paznokcie niestety są bardzo słabe i standardowe odżywki i olejki na dłuższą metę sobie z nimi nie radzą. Może porządna dawka skrzypu i pokrzywy będzie dla mnie dobrym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę tani :) Ja nie lubię używać suplementów, boli mnie zawsze po nich brzuch ;//

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał ale masz piękne pazurki, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 15 tabletek to naprawdę przesada... jeśli nie potrafią skoncentrować aktywnych składników w pigułce to może powinni rozważyć inną formę suplementu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pokrzywę bardzo lubię pić, rzeczywiście daje super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby mi się jakieś tabletki na paznokcie bo strasznie mi się rozdwajają ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. łykałam kiedyś te tabletki, ale już nawet nie pamiętam czy dały jakieś dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie! Chyba i ja się skuszę na te tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie blogi o pielęgnacji włosów oprócz tych najbardziej znanych tj. (sophieczerymoja, kosmetyczna hedonistka, Alina Rose, uroda i wlosy, blondhaircare, anwen , martusiowy kuferek) możesz polecić do poczytania ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało czytam blogów o włosach. Z tych co wymieniłaś czytam regularnie jedynie sophieczerymoja, czasem zajrzę jeszcze do Anwen, Mfairhaircare, Anszpi sporadycznie do Henrietty. Więcej kont ''włosowych'' śledzę na IG

      Usuń
    2. P.S Paulina, pisząc do mnie z ''Anonimowy'' i tak wiem, że to Ty, więc nie wiem po co te podchody

      Usuń
  10. Kiedyś je brałam i to przez dłuższy czas.. Brałam je na włosy, coś pomogły, ale wielkiego szału nie było

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś się skuszę na ten suplement :) świetne efekty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspominałaś o kuracji trądzikowej, można wiedzieć jakie leki przyjmowałaś? ;) Aktualnie leczę się izotretynoiną, ale mam kilka pytań - może leczyłaś się czymś podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rowniez przyjmuje suplementy na paznokcie,wlosy i cere, gdyz ostatnio paznokcie, ktore zawsze byly twarde, zaczely pekac w polowie :( Tych polecanych przez Ciebie raczej nie sprobuje, gdyz zapach ryb mnie odstarasza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam zamiar się na niego pokusić z nadzieją, że pomoże zahamować wypadanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,