SZCZOTKA PROSTUJĄCA WŁOSY | HIT CZY KIT ?

Tak jak Wam wspomniałam w ostatnim poście, dziś mam dla Was recenzję szczotki prostującej włosy. Szczotkę otrzymałam w ramach współpracy. Chciałam się przekonać na własnych włosach jak spisze się ten gadżet. Mam w domu prostownicę i lokówkę, ale używam ich 1-2 razy do roku. Pierwsze co mnie zdziwiło, to jej mega twarde włosie, plastikowe, które ani trochę nie jest giętkie. Pomyślałam jak to niby ma wyprostować i rozczesać moje włosy ? Porównałam jednak swój egzemplarz ze szczotką prostującą mojej koleżanki (zapłaciła za nią 300zł) i to niby włosie okazało się jednak takie samo. Jest ona wykonana bardzo solidnie, nie widzę w niej żadnych mankamentów. Z boku ma wyświetlacz, na którym wyświetla się nam temperatura. Możemy ją regulować za pomocą 2 przycisków (+ i -). Jej zakres mocy to : 100-230V. Podłączamy ją pod prąd i praktycznie od razu możemy działać.



Co prawda, moje włosy są z natury dość proste. Mam jedynie problem z puchem i wywijającymi się końcówkami. Szczotka, kiedy jest nagrzana, świetnie radzi sobie z rozczesaniem mich włosów. Wcześniej tylko dzielę je na mniejsze partie. Pamiętajcie też o jakimś termo kosmetyku ;) Ja w sumie mogłam nałożyć jeszcze większą ilość serum żeby dociążyć końcówki. Efekt prostowania również mnie zadowala, to co widzicie zajęło mi 3-4 minuty. Fast hair straightener dobrze radzi sobie z moimi wywijającymi się i sterczącymi końcówkami. Włosy są miłe w dotyku, proste i bardzo gładkie. Raz na jakiś czas, (bo jak wiadomo, nadmierne ciepło niekorzystnie wpływa na nasze włosy), jestem na TAK! Po całej tej procedurze na szczotce zostały jedynie 2 moje włosy.



LINK DO SZCZOTKI: KLIK
INNE PRODUKTY ZE SKLEPU BeautyBigBang KLIK 
Z KODEM HAIR10 -10% NA WSZYSTKO




Tak jak napisałam,szczotkę otrzymałam w ramach współpracy.Jednak jest to współpraca jednorazowa, chińskie stronki mnie nie kręcą, ale akurat tę szczotkę z całego serca polecam Wam. Obecnie jest na nią promocja + macie jeszcze 10% Rabat.

16 komentarzy :

  1. oo ciekawi mnie ta szczotka. bardzo ładnie wyprostowała Ci włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takich szczotek nie używam ;) Piękne włosy! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat mam szczotkę z babyliss ale jestem dość zadowolona, choć przy kręconych włosach to trochę gorzej idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow.. jakie Ty masz długie włosy! :)
    Swego czasu zastanawiałam się nad taką szczotką, ale jakoś.. szkoda mi włosów, nawet nie suszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją i jestem z niej zadowolona, prostuje moje puszące się włosy bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super,że jesteś zadowolona;)

      Usuń
    2. Ooo super,że jesteś zadowolona;)

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że kusi mnie taka szczotka ze względu na wygładzenie włosów. Ja jednak wolę włosy kręcić niż prostować, więc nie wiem czy często bym jej używała ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa byłam tego produktu super że sie sprawdziła coś dla mojej koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna na szczotka, ale masz włosy piekne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z innej firmy - była beznadziejna. Ta za to ma gęste ząbki, więc przypuszczam, że zadziałała by lepiej niż ta moja

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny gadżet. Też zastanawiam się nad kupnem takiej szczotki bo odkąd ścięłam włosy na długość do ramion nie mogę poradzić sobie z ich stylizacją i często je prostuje a to nie wpływa na nie korzystnie:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam proste włosy, dlatego taka szczotka była by mi zbędna, dobrze że się spisała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie czuję potrzeby posiadania takiego gadżetu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeróżne opinie już czytałam o tych szczotkach ;/ zauważyłam, że bardzo zależne jest to od firmy

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,