MASŁO SHEA BIO ♥ 15 ZASTOSOWAŃ



Bliżej, masło shea poznałam odbywając praktyki w Laboratorium Kosmetycznym. Od tamtej pory uważam go za cudotwórcę w różnych kwestiach pielęgnacyjnych. Egzemplarz, który widzicie na zdjęciu pochodzi ze strony Etja. Jest to nierafinowane, zimnotłoczone masło. Konsystencją przypomina olej kokosowy, który też jest zbity. Masło to zmienia swoją konsystencję pod wpływem temperatury ludzkiego ciała.
 




1) Jeżeli chodzi o pielęgnację włosów, to tu z jego działania powinny być najbardziej zadowolone posiadaczki niskoporowatych włosów. Moje takie nie są, więc raczej unikam go na włosy. Niestety, ale lekko mi je puszy. Niskoporowate powinien nawilżyć, uelastycznić i wygładzić. Można nim także zabezpieczać końcówki. W moich odczuciach, działanie ma podobne do oleju kokosowego.

2) Moje ulubione zastosowanie masła shea, to wtarcie go w dłonie, czyli stosowanie jako krem do rąk. Idealnie się u mnie sprawdza każdą porą roku. Świetnie odżywia i nawilża skórę dłoni, ratunek na moje suche kostki.

3) Utrwalacz do brwi, coś dla niesfornych włosków ;)
4) Koi skórę po ekspozycji na słońcu.
5) Środek dla przyszłych mam przeciw rozstępom.
6) Przyspiesza gojenie ran, podrażnień, blizn.
7) Świetnie się sprawdza jako balsam nawilżający skórę. Ponadto odżywi ją i wygładzi.
8) Nawilża płytkę paznokcia i skórki wokół.
9) Do pielęgnacji delikatnej skóry niemowlaka
10) Dzięki swojej konsystencji i działaniu, idealnie sprawdzi się jako balsam do ust.
11) Dobrze sprawdzi się do zrogowaciałych pięt, łokci, kolan.
12) Zmiękcza skórę stóp.
13) Baza pod makijaż.
14) Utrwalacz perfum (wcieramy w miejsce, na które aplikowane będą perfumy).
15) Masło shea posiada także naturalny filtr UV (ok. 6-8).

Masło to ma dużo zastosowań, a dzięki praktycznemu opakowaniu, możecie je zabrać ze sobą wszędzie. Jego dużym plusem jest cena, bo kosztuje zaledwie dyszkę ;) Jeżeli Was zainteresowało, możecie go kupić TU.


MIELIŚCIE OKAZJĘ JUŻ WYPRÓBOWAĆ TO MASŁO ;) ?

13 komentarzy :

  1. o proszę utrwalacz perfum - muszę sprawdzić to:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię masło shea uniwersalny prdukt

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że masło shea ma tyle zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło shea na stałe gości w moim domu i zawsze znajduję dla niego niejedno zastosowanie. To taka podstawa dla suchych skór!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na razie miałam jedynie produkty zawierające masło shea, ale czystego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wygląda Twoja pielęgnacja paznokci?? Są piękne i takie długie :D i wydają się być mocne :D Mogłabyś napisać jak o nie dbasz? :) Ja mam problem z łamaniem się paznokci :/ Są twarde i codziennie je olejuję ale gdy zapuszczę je dłuższe to szybko któregoś złamię :( Czekam na szybką odpowiedź. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic szczególnego w sumie. Obecnie używam diamentowej odzywki Eveline lub Black Diamond Golden Rose. Wiem, ze ta pierwsza ma formaldehyd, ale jedynie po niej mam ładne paznokcie. + obecnie biorę Humavit Skrzyp+Pokrzywa

      Usuń
  7. Samego masla shea jeszcze nie probowalam, ale produkty z owym maslem w skladzie to testowalam. Obecnie bardzo lubie olej kokosowy, ktory ma podobne wlasciwosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne paznokcie:) jak o nie dbasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Tak jak odpisałam wyżej, te 2 odżywki + Humavit, o ten: https://www.instagram.com/p/BUG9RmOFot8/?taken-by=myhairworld1

      Usuń
  9. Czyli moje włosy by się z nim bardzo polubiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle razy się do niego przymierzałam i nigdy jakoś do koszyka nie trafił :/ Wreszcie się jednak za niego wezmę, bo widzę wiele idealnych dla mnie zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,