PODSUMOWANIE MIESIĘCZNEJ PIELĘGNACJI KOSMETYKAMI DERMENA | JAKIE EFEKTY I CZY WŁOSY COŚ UROSŁY ?

Ponad miesiąc temu dostałam propozycję przetestowania kosmetyków do włosów Dermena do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających. W skład zestawu wchodzi: szampon, odżywka i żel. Mimo przetestowania już wielu kosmetyków do włosów, z Dermeny jeszcze nic nie stosowałam, więc byłam bardzo ciekawa efektów. Kosmetyki zawierają w składzie molekułę Regen7- aktywną substancję pochodzenia witaminowego, wzmacniającą mieszek włosowy, poprawiającą jego odżywienie i stymulującą odrastanie włosów.

Przez ostatnie 30 dni starałam się swoją pielęgnację podporządkować właśnie tym kosmetykom. Mając aż 3 kosmetyki z tej serii liczyłam na naprawdę dobre efekty, zwłaszcza jeżeli chodzi o wzmocnienie włosów i porost ;)

Szampon:


Od Producenta: "Szampon dermena® przeznaczony jest do pielęgnacji włosów osłabionych nadmiernie wypadających. Dzięki zastosowaniu opatentowanej substancji czynnej pochodzenia witaminowego - molekuły Regen7 - szampon dermena® hamuje wypadanie włosów i stymuluje proces ich odrastania. Molekuła Regen7 wzmacnia mieszek włosowy, poprawiając jego odżywienie. Reguluje pracę gruczołów łojowych i chroni przed powstawaniem podrażnień. Dodatek wysokiej jakości składników sprawia, że szampon dermena® dokładnie myje skórę głowy i znakomicie pielęgnuje włosy. Po jego zastosowaniu włosy są mocniejsze, a skóra głowy odzyskuje naturalną równowagę. Szampon nie obciąża włosów."

Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego kosmetyku, bo patrząc na skład, wydaje się być to tzw ''rypacz'' czyli naprawdę mocny szampon. Okazał się być naprawdę dobrym produktem. Przede wszystkim podoba mi się w nim to, że przedłuża świeżość włosów. Włosy nawet 3 dnia wyglądają nienagannie. W kwestii oczyszczania skóry głowy nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Dobrze radzi sobie z domyciem olei i innych mieszanek na włosach. Mimo mocnego składu, nie zauważyłam żeby całkowicie pozbawiał włosy dobroczynnego działania po wyżej wspomnianym oleju czy też odżywki/maski. Szampon nie podrażnił mojej skóry głowy, nie wysuszył. Spisał się naprawdę dobrze. Jeżeli chcecie przedłużyć świeżość Waszych włosów i dodatkowo wzmocnić cebulki, polecam ;)



Skład nie oszukujmy się, nie jest rewelacyjny. Jest w nim dużo chemii. Początek to same detergenty. emulgator (emolient), hydrolizat proteiny pszenicy, wyciąg z liści orzecha włoskiego, emulgator, molekuła Regen7, zapach, dużo konserwantów, regulatory PH, parabeny, znowu konserwanty, emulgator, witamina E, przeciwutleniacz, emulgator, zapachy.

Odżywka

Od Producenta: "Odżywka do włosów dermena® jest produktem innowacyjnym, opracowanym z myślą o wzmocnieniu włosów suchych, osłabionych i wypadających. Unikalne połączenie składników odżywczych oraz wygładzających wzmacnia włosy i odbudowuje ich strukturę keratynową. Opatentowana substancja czynna pochodzenia witaminowego wzmacnia mieszek włosowy, poprawia jego odżywienie oraz chroni przed powstaniem podrażnień. Spowalnia proces wypadania włosów i przywraca naturalną równowagę skórze głowy. Odżywka dermena® nie obciąża włosów. Nadaje włosom miękkość, gładkość i połysk, ułatwia ich rozczesywanie. Odżywka dermena® stanowi doskonałe uzupełnienie kuracji szamponem z linii dermena®, hamującym wypadanie włosów i przeznaczonym do codziennej pielęgnacji".

Kolejny produkt to odżywka wzmacniająca, ułatwiająca rozczesywanie. Ogólnie nie jest zła, ale dla moich włosów trochę za słaba.


Wolę kosmetyki bardziej treściwe, o lepszym składzie. Tutaj z dobroczynnych składników znajdziemy jedynie masło Shea i i wzmacniającą molekułę Regen7. Maska ma kremową konsystencję, pachnie aptecznie.  Zdecydowanie ułatwia rozczesywanie, włosy stają się nawilżone. Posiadaczki zwłaszcza włosów cienkich i delikatnych powinny być zadowolone. Moje włosy trochę puszy. Jest bardzo wydajna, ja dalej mam prawie całą tubkę produktu. Teraz, żeby wzmocnić działanie mam zamiar ją łączyć z olejami.

Żel


Od Producenta: "Żel  dermena® jest produktem przeznaczonym dla osób obserwujących u siebie nasilone objawy wypadania włosów. Dzięki zawartości opatentowanej substancji czynnej pochodzenia witaminowego, żel dermena® hamuje wypadanie włosów oraz stymuluje proces ich odrastania. Chroni skórę głowy przed powstawaniem podrażnień. Zawarta w preparacie kreatyna działa kondycjonująco i regenerująco na włosy i skórę. Wzmacnia je oraz chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Żel dermena® przywraca włosom naturalną gęstość i nadaje im zdrowy wygląd. Korzystnie wpływa na kondycję skóry głowy. Preparat cechuje  doskonała jakość kosmetyczna - nie natłuszcza i nie skleja włosów, bardzo dobrze się wchłania. Praktyczny w użyciu aplikator umożliwia odpowiednie dozowanie i precyzyjne nakładanie preparatu na obszary skóry wymagające kuracji. Efekt związany z zahamowaniem wypadania włosów oraz ustępowaniem łojotoku obserwuje się już po 3 tygodniach regularnego stosowania żelu dermena®".



Dla mnie jest to taka wisienka na torcie. Zdecydowanie najlepszy produkt z tej serii. Żel wcierałam w skórę głowy, w wilgotne włosy. Świetnie radzi sobie z podrażnieniami i innymi problemami skórnymi. Szybko się wchłania, nie skleja włosów,  nie ma mowy o żadnym przetłuszczeniu. Moim zdaniem działanie ma podobne do Cerkogelu 10. Nawilża, koi podrażnienia. Jest bezzapachowy. Bay hair nie zauważyłam, w moim przypadku miesiąc stosowania to chyba za mało. Powrócę jeszcze do niego w maju.

PODSUMOWANIE:

Zaczynając testy nie miałam problemu z wypadaniem włosów, bardziej liczyłam na ogólne wzmocnienie włosów,  porost nowych i zmniejszenie przetłuszczania. Odkąd stosuję te produkty widzę trochę mniej włosów na szczotce, nie zauważam ich praktycznie wcale na ubraniach. W tej kwestii widzę różnicę! Ceny tych kosmetyków nie są drogie: żel: 23 zl, odżywka: 19 zł, szampon 20 zł (tu mogłoby być taniej), Skóra głowy też przetłuszcza się wolniej. Co do przyrostu: długość włosów przed kuracją: 83 cm, po kuracji: 84,5 cm.

11 komentarzy :

  1. Szampon mimo, że ma skład zdzieraka, również na moich cienkich włosach nie sieje spustoszenia. Żel lubię, świetnie wygładzał i odżywiał włosy (od skóry rozczesywałam go także na pasma), ładnie unosił u nasady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że są takie kosmetyki. Żel mnie zainteresował. Często borykam się z problemami skóry głowy. Może by pomógł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy mi nie wypadają, ale i tak chętnie bym użyła żeby jeszcze mniej ich było na szczotce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie sięgam po produkty mające wzmacniać włosy i redukować ich wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. no :D w sumie i w miere tanie i działają:D jak na kogoś nic nie działa to można wypróboawać

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się skuszona żelem :) Pozostałe produkty raczej niewiele by zdziałały gdyż niewiele przebywają na skórze głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie szampon tragedia :( tzn wlosy tak platal ze myslalam ze do lysa bede musiala sie ogolic:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Najchętniej u siebie widziałabym tez żel. Moje włosy ostatnio zdecydowanie potrzebują porządnego wzmocnienia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ten żel to bym mogła wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,