MÓJ NAJLEPSZY SPOSÓB NA DOCIĄŻENIE WŁOSÓW


Zazwyczaj osobom z puszącymi się włosami poleca się olejowanie. Nie mniej jednak w moim przypadku rzadko kiedy zdarza się, że trafiam na olej, który idealnie wygładzi moje włosy i je dociąży. Wiele osób dziwi się, że moje włosy są średnioporowate, a nie nisko, ze są dość problematyczne w pielęgnacji, a uwierzcie mi, że są. Gdyby nie odpowiednia pielęgnacja, wolę nie myśleć jakby wyglądały po użyciu samego najzwyklejszego szamponu i byle jakiej drogeryjnej odżywki. Z moimi puszącymi i elektryzującymi się włosami świetnie radzi sobie OLEJ Z OGÓRECZNIKA LEKARSKIEGO BIO, który zawiera znaczne ilości kwasu gamma linolenowego (GLA)- 25% oraz kwas omega-6. Już kiedyś wspominałam Wam o nim, było to przy olejowaniu moich włosów na mokro z dodatkiem olejku eterycznego (KLIK). Od pewnego czasu olejuje nim włosy na sucho, przed myciem, nakładając go na długość i zostawiając na całą noc. Tak jak już wcześniej wspominałam, moje włosy bardzo się puszą, zwłaszcza zimą, więc nie żałuję sobie go w aplikacji. Nie mam rano problemu z jego zmyciem (zazwyczaj zmywam oleje szamponami Fitokosmetik). Ponadto olej działa przeciwzapalnie i bakteriobójczo, reguluje pracę gruczołów łojowych. Łagodzi swędzenie, ma działanie regenerujące. Wcieram go także w skórę po kąpieli.



Jakie plusy zauważyłam stosując ten olej?
*Niesamowite wygładzenie
*Brak puszenia
*Brak elektryzowania
*Włosy nabrały blasku
*Włosy są zdyscyplinowane
*Nawilżone i miłe w dotyku

Dla mnie jest to zdecydowany faworyt, który sprawdza się każdą porą roku. Polecam zwrócić na niego uwagę, bo moim zdaniem jest to niedoceniany olej.
Możecie go nabyć na przykład TU

SŁYSZELIŚCIE O NIM WCZEŚNIEJ?

15 komentarzy :

  1. Ty masz przepiękne włosy... wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy....
    Mi najbardziej zależy na błysku i nawilżeniu... Czuję że dla mnie zbyt mocno obciążający może byc... Ale chyba się skusze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy! Muszę wypróbować ten olej gdy wykończę inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy moje średnioporowce by go tak polubiły jak Twoje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są też średnioporowate, więc na 99% powinnaś być zadowolona ;)

      Usuń
  5. Twoje włosy wyglądają pięknie, wydają się takie grube i błyszczące ...Ja aktualnie na włosy stosuje olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tym olejku :) Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny efekt :)
    Ech...moja olejowa chciejlista osiągnie niebawem niebotyczne rozmiary :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a to ciekawe że olej działa przeciwzapalnie i bakteriobójczo

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o nim :) ale nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele dobrego słyszałam o tym olejku, kilka osób polecało mi go. Póki co jednak wciąż jeszcze się na niego nie zdecydowałam. Ale patrząc po Twoich efektach - pewnie się to zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jest naprawdę cudowny! Pierwszy raz słyszę o tym olejku, ale chyba się na niego skuszę, bo zdjęcie po bardzo przekonuje :)

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! efekt.....

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,