WŁOSY W STYCZNIU - MAŁE PODCIĘCIE MASZYNKĄ | JAKICH OSTATNIO KOSMETYKÓW UŻYWAŁAM | NOWOŚCI PRZECIW ELEKTRYZOWANIU

Odkąd zrezygnowałam z Ndw, ostatnio rzadko wstawiam zdjęcia włosów. Szczerze mówiąc, nie ma się czym chwalić. Zimą bywają bardzo kłopotliwe. Cały czas walczę z puchem i elektryzowaniem. Z polecenia dziewczyn na Instagramie, zaopatrzyłam się w kilka rzeczy, które ułatwiają mi pielęgnację.
Moje końcówki nie były podcinane od września. W chwili obecnej zależy mi na ich długości, więc zaopatrzyłam się w maszynkę do strzyżenia, tak do użytku domowego:) Przy  pomocy drugich rąk, końcówki zostały podcięte o 1,5 cm. Przydałoby się jeszcze, ale chwilowo się wstrzymam. Obecnie mierzą 82 cm. Całe szczęście nie zauważyłam żeby przez zimę ucierpiały na gęstości. Zdecydowałam się na zakup maszynki Hyundai. Sugerowałam się bardzo dobrymi opiniami.


Włosy po podcięciu  wyglądają tak:




Oczywiście nie są proste jak od linijki, bo efekt już zanikł. Zdjęcie nie było robione tego samego dnia, co były podcinane. Jeżeli chodzi o pielęgnację; ostatnio dość często olejowałam je mieszanką olei Cien z Lidla. Co do szamponów; najczęściej używanym był Fitokosmetik szampon na porost włosów oraz Biolaven.  Odżywki/maski: i tu wkracza wiele nowości: Spray dyscyplinujący włosy Timotei, Ekspresowa kuracja nawilżająca Isana i słynny Oleokrem Biovax Caviar. Końcówki najczęściej zabezpieczałam bardzo tłustym, dociążającym serum Kallos Lab 35 i lżejszym olejkiem Isana. Kończę też przyjmować suplement Dervit. Niedługo opublikuję recenzję szamponu Biolaven ;)



 MÓJ INSTAGRAM
Mój Instagram

P.S. Zaktualizowałam nagłówek ;)

8 komentarzy :

  1. Jejku śliczne włosy :)
    Też miałam kiedyś bardzo długie włosy, mam nadzieje, że uda mi się znów je zapuścić do takiej długości jaką masz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna 'peleryna' z włosów :) Nie wiedzialam, ze w lidlu mozna spotkać olejek, ktory nada sie do olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubilam ten olejek Cien ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że Cien ma olejki w swojej ofercie.
    Piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzekaj, ile chcesz... Zazdrościmy Ci tych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo! Mój tata ma dokładnie tę samą maszynkę! Już kilka razy ją podkradałam :D i z doświadczenia wiem, że u mnie 1 cm podcięte tą maszynką nie robi żadnej różnicy, dopiero 5-7 cm ładnie pokazuje ostrość końców :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są w kapitalnej kondycji :)
    Ciekawe czy moje dałoby radę podciąć maszynką xD
    (P.S. Piszę z nowego konta, wcześniej Dziecko we Mgle ;])

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,