PIELĘGNACJA WŁOSÓW Z OLEJEM PISTACJOWYM

Dziś jedna z ciekawszych propozycji, jakie posiada w swojej ofercie Etja - OLEJ PISTACJOWY. Okazał się on w mojej pielęgnacji włosów miłą niespodzianka. Moim zdaniem, olej sprawdzi się najlepiej do włosów takich jak moje, czyli średnioporowatych. Stosowałam go na 2 sposoby, łącząc z odżywką i stosując solo. Efekt po mieszance:



* włosy są miłe w dotyku, nawilżone,
* wzmocnione
* efekt nie jest jednorazowy, włosy na drugi dzień dalej wyglądają dobrze
* nie ma problemu z ich rozczesaniem
* dociążone, odżywione
* błyszczą

Stosowany solo:
*włosy zyskują na objętości
*są puszyste i bardzo nawilżone

Olej łatwo zmywa się z włosów. W moim przypadku wystarczy łagodny szampon bez detergentów. Na moją długość, nakładam 3 pompki. Olejek ma wygodne opakowanie w formie aplikatora i jest tani, bo kosztuje zaledwie 11zł. Dostępny: TU

Ponadto ma też szereg innych zastosowań:


13 komentarzy :

  1. Też mam na niego ochotę. Uwielbiam pistacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleju pistacjowego jeszcze nie stosowalam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te olejki, ale pistacjowego jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym olejku, zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego oleju jeszcze nie miałam, z chęcią wypróbuje jak wreszcie zakończę moje zapasy. Po wyglądzie Twoich włosów powiedziałabym, że masz niskoporowate. Wydają się być w takim dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, są zdecydowanie średnioporowate, ale nie narzekam, przynajmniej efekty stylizacji mnie zadowalają i loki np trzymają się bardzo długo. Najgorszy jest puch

      Usuń
  6. Lubisz się bawić tymi olejkami, nie? :) Ja jestem troszkę w tym olejowaniu monotonna mimo wszystko, ale Ty potrafisz zmotywować do działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu mam cały koszyk różnych olei do przetestowania ;)

      Usuń
  7. Kuszą mnie te olejki - pewnie za niedługo wybiorę się do stacjonarnego dystrybutora...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde, moja kolekcja olejów jest ostatnio BARDZO uboga :/ muszę poszerzyć, bo zachęcasz:)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,