PACZKA OD ELFA PHARM #2 | KILKA NOWOŚCI + INFO O ROZDANIU

Nie dodaję teraz zbyt często  postów ze względu na pisanie pracy magisterskiej. Postaram się jednak to nadrobić. Dziś chcę Wam pokazać zawartość klubowej paczki od Elfa Pharm  Poprzednią wraz z mini recenzjami pokazywałam Wam TU. Tym razem przesyłka zawiera takie dobroci jak:



1. Dr Sante Keratin Maska Odbudowa struktury włosów


Maska liczy aż litr produktu. Jest przeznaczona do włosów matowych i łamliwych. Mam wątpliwości czy sprawdzi się u mnie, ponieważ moje włosy na proteiny reagują puchem. W składzie znajdziemy m.in keratynę, argininę, kolagen, co prawda są też silikony, więc może nie byłoby tak źle. Zapewnienia Producenta to: odbudowa włosów na całej ich długości, zapewnienie włosom elastyczności, połysku, gładkości. Maska ma chronić włosy przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska, a także wysoką temperaturą, ułatwiać rozczesywanie.

Aqua, Cetearyl Alcohol, Behenamidopropyl Dimethylamine, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Palmitate, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Collagen, Arginine, Lactic Acid, Amodimethicone, Trideceth-10, Dimethiconol, Cyclopentasiloxane, Parfum, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional

Cena: 21,99 
Pojemność: 1000ml
Dostępność: KLIK

2. O'Herbal krem do stóp na suche i popękane pięty z ekstraktem z prawoślazu

Krem do stóp, który ma intensywnie nawilżać i odżywiać skórę, wspomagać jej regenerację, chronić przed wysuszeniem, pękaniem. Skóra ma być gładka i miękka.

AQUA*, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE*, POLYGLYCERYL-6 PALMITATE/SUCCINATE*, GLYCERYL STEARATE*, CETEARYL ALCOHOL*, ISOPROPYL PALMITATE*, ALCOHOL*, SALICYLIC ACID, ALLANTOIN, DISODIUM CETEARYL SULFOSUCCINATE*, ALTHAEA OFICINALIS ROOT EXTRACT*, GLYCERIN*, SODIUM LACTATE*, XANTHAN GUM*, PARFUM, CITRIC ACID, BENZYL ALCOHOL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, LIMONENE, LINALOOL

Cena: 8,99 
Pojemność: 75ml
Dostępność: KLIK

3. O'Herbal nawilżająca bezbarwna pomadka z ekstraktem z aloesu

Pomadki są nowością Elfa Pharm.  Świetnie, że zawiera filtr ochronny SPF 15. Od Producenta: "Nietłusta, bezbarwna nawilżająca pomadka do ust z ekstraktem z aloesu skutecznie wygładza, nawilża i zmiękcza delikatną skórę ust. Przeznaczona do stosowania szczególnie w okresie wiosenno-letnim, gdy skóra narażona jest na przesuszenie i działanie promieni słonecznych oraz innych czynników atmosferycznych". + Ma bardzo fajny skład:

PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL*, RICINUS COMMUNIS SEED OIL*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE*, BRASSICA CAMPESTRIS SEED OIL*, LANOLIN*, CERA ALBA*, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, ISOPROPYL MYRISTATE*, CANDELILLA CERA*, COPERNICIA CERIFERA CERA*, PARAFFINUM LIQUIDUM, OLUS OIL*, ALOE FEROX LEAF EXTRACT*, TOCOPHERYL ACETATE*, SQUALANE*, PANTHENOL, ALUMINA*, ALUMINUM STEARATE*, POLYHYDROXYSTEARIC ACID*, HYDRO- GENATED CASTOR OIL, SODIUM HYALURONATE, GLYCERIN*, SODIUM SACCHARIN, TITANIUM DIOXIDE*, PARFUM. 

Cena: 7,49 
Pojemność: 4,8g
Dostępność: KLIK

4. Vis Plantis Kremowe masło do ciała odżywcze żurawina i malina

Z poprzedniej paczki nie zużyłam jeszcze do końca świetnego balsamu aloesowego, więc ten produkt zostawiam sobie na wakacyjny wyjazd. Po ''smażingu'' natłuszczanie i nawilżanie jest jak najbardziej wskazane ;) Masło musi pachnieć bardzo przyjemnie, ale powstrzymam się jeszcze od otwarcia. Producent zapewnia nas, że masło odżywi i prawidłowo nawilży naszą skórę. Jest idealne do pielęgnacji skóry wymagającej odnowy, suchej i odwodnionej. Masło ma się łatwo wchłaniać i nadawać delikatny, opalizujący efekt na skórze. Co do składu, nie jest rewelacyjny, wyrzuciłam z niego zwłaszcza parabeny.

Aqua, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Stearate, Urea, Ethylhexyl Cocoate, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Octyldodecanol, Parfum, Glycerin, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Rubus Hamaemorus Fruit Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspoly- mer, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Mica, Titanium Dioxide, Citric Acid, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butyl- paraben, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool 

Cena: 16,49 
Pojemność: 250ml
Dostępność: KLIK

5. Vis Plantis Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu  do wszystkich rodzajów włosów

Jest to nowość firmy - bazyliowy szampon. Z dobroczynnych składników znajdziemy ekstrakt z bazylii, olej rycynowy, olej z nasion słonecznika, olej kokosowy, a także NMF - naturalny czynnik nawilżający. Co prawda nie mam problemu z wypadaniem włosów, ale jestem bardzo ciekawa jego działania.

AQUA, SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE, LAURETH-2, GLYCERIN, COCAMIDE DEA, LAURAMIDOPROPYL BETAINE, POLYQUATERNIUM-70, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, COCOS NUCIFERA OIL, OCIMUM BASILICUM HAIRY ROOT CULTURE EXTRACT, PARFUM, DIPROPYLENE GLYCOL, GLUCOSE, SORBITOL, SODIUM GLUTAMATE, UREA, SODIUM PCA, GLYCINE, LACTIC ACID, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PANTHENOL, DISODIUM EDTA, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, LINALOOL

Cena: 19,99 
Pojemność: 300ml
Dostępność: KLIK



** W paczce znalazła się także ogromna ilość próbek i przepiękny kalendarz ścienny, który już powiesiłam w pokoju** Kalendarz dołączany jest jako gratis, przy złożeniu zamówienia za minimum 150zł w sklepie ELFA PHARM.

Któryś z tych produktów na pewno dołączę do paczki z kosmetykami, którą będzie można wygrać u mnie w konkursie na Instagramie. Powoli zbieram dla Was kosmetyki ;) Tak jak już kiedyś Wam wspominałam, a dokładnie po ostatnim rozdaniu, nie planuję na blogspocie już ich organizować. Postanowiłam, że tym razem pojawi się ono na Instagramie, prowadzę go już 1,5 roku, a jeszcze żadnego nie było. Także zainteresowanych zapraszam TU:

 MÓJ INSTAGRAM
Mój Instagram



DAJCIE ZNAĆ CO WAS NAJBARDZIEJ ZACIEKAWIŁO ;) 

19 komentarzy :

  1. Ja czekam na swoją przesyłkę. Zawartość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszka:)
    Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na tę paczkę. Mam nadzieję, że jutro dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wlasnie czaje sie na ta maskę keratynowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej ciekawi mnie ta maseczka, moim włosom ostatnio brak proteinek ☺ krem do stóp również wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałaś o kosmetykach (tj. maskach do włosów) Anwen? Planujesz je przetestować może? Twoja opinia byłaby naprawde cenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym wypróbować maskę do wysokoporowatych włosów, bo mam problem z puchem i elektryzowaniem jesienią i zimą. Myślę, że by się sprawdziła u mnie, bo ma silikon i olej z kiełków pszenicy, które moje włosy lubią. Jedyne co mnie powstrzymuje teraz to cena, bo łącznie z wysyłką zapłacę niecałe 50zł. Oczywiście biorę pod uwagę to, że takiego rodzaju produkcja kosztuje, ale wolę zaczekać aż w sklepie coś jeszcze się pojawi i może wtedy zrobię większe zamówienie. Póki co mam takie zapasy, że masakra :D

      Usuń
    2. W takim razie życzę szybkiego wykończenia zapasów! :D i oczywiście czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy :)

      Usuń
  7. Z zestawu najbardzej ciekawi mnie szampon przeciw wypadaniu włosów (w zasadzie cała ta seria ostatnio dobija się do mnie wszelkimi możliwymi ścieżkami) i keratynowa maska - ale to ze względu na to, że moje kosmyki uwielbiają proteiny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż wstyd się przyznać, ale najbardziej ucieszyłabym się z kalendarza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej ciekawi maska do włosów .Świetna paczuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem co też za zestawik przygotujesz :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,