MOJA DZISIEJSZA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Odkąd zrezygnowałam z Niedziel Dla Włosów, nie pamiętam kiedy ostatni raz opisywałam Wam moją pielęgnację włosów. Od kilku miesięcy używam zdecydowanie mniej kosmetyków niż używałam np rok temu. Peelingi skóry głowy, płukanki poszły w kąt. Takie prawdziwe spa dla włosów miało miejsce dziś.



1. Zaczęłam od olejowania skóry głowy i włosów z długości, olejem Neem Etja, który polecany jest zwłaszcza włosom wypadającym. Z tym problemu nie mam, ale dodatkowe wzmocnienie jest jak najbardziej wskazane ;) Włosy związałam w koczka, a sam olej trzymałam ponad godzinę.

2. Skórę głowy i włosy umyłam drożdżowym szamponem Fitokosmetik " Aktywny wzrost  wzmocnienie''

3. Na 20 minut nałożyłam maskę Sleek Line Repair z jedwabiem , która pachnie obłędnie ;) 

4. Następnie użyłam płukanki z korzenia mydlnicy, którą polecam włosom przetłuszczającym się. Moja proporcja: 1 łyżeczka na 500 ml wrzącej wody.  Płukankę przygotowałam jeszcze przed wtarciem oleju, żeby zdążyła wystygnąć.

5. Obecnie, podczas rozczesywania włosów muszę mieć jakąś odżywkę w sprayu. Dobrze sprawdza mi się Isana Anti Fizz -  ekspresowa kuracja nawilżająca.

6. Ostatnim krokiem jest zabezpieczenie końcówek lekkim olejkiem Isana. Dla mnie jest to naprawdę "leciutki" olejek. Mam dużo włosów, są gęste, więc ciężko mi je dociążyć


Włosy są miękkie, nie elektryzują się, ale jednak maska z jedwabiem czyli proteiny nie są dla mnie :D Tak jak szampon z tej serii uwielbiam, maska moim włosom średnio pasuje.  Kuracja z Isany spisuje się całkiem fajnie. Jest taką doraźną pomocą, ale jeszcze lepiej sprawdza się u mnie spray dyscyplinujący z Timotei. Zdjęcie robione z lampą, bo było już ciemno, ale uwierzcie mi, że na żywo dalej pięknie lśnią. Są nawilżone i miłe w dotyku ;) Dla ciekawskich jak wypadła płukanka do włosów przetłuszczających się: edytuję notkę jutro pod wieczór i napiszę czy faktycznie przedłuża świeżość włosów.

Edit; płukanka działa! Polecam!

10 komentarzy :

  1. Chętnie wypróbuję tych kosmetyków, skoro dzięki nim można mieć takie piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo bym dała za tak piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... myszy też! :) Pod każdym postem się nimi zachwycamy.

      Usuń
  3. Jakie piękne włosy :) mi brakuje systematyczności :) ciekawy pomysł z niedziela dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy, prawie rok brałam w tym udział;)

      Usuń
  4. muszę wypróbować ten korzeń na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie powiesić w łazience zdjęcie Twoich włosów i patrzeć na niego za każdym razem, kiedy zbywam olejowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się efekt :)
    Na prawdziwe SPA się pokusiłaś :) U mnie, o dziwo, szykuje się dziś :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,