DELIKATNY SZAMPON DO WŁOSÓW BIOLAVEN Z OLEJEM Z PESTEK WINOGRON I OLEJKIEM LAWENDOWYM

O tym kosmetyku już wspominałam Wam przy notce o delikatnych szamponach do codziennego użytku. Szampon powoli mi się kończy, a że zasługuję na recenzję, warto o nim napisać coś więcej.
Produkty Biolaven, tj. żel do mycia twarzy, płyn micelarny i owy szampon  pachną winogronowym sokiem z kartonu, bardzo przyjemnie. Wszystkie te kosmetyki miałam i byłam zadowolona.



Produktu wydobywa się za każdym razem dość sporo. Ma gęstą konsystencję dla mnie, nie wiem skąd w recenzjach innych dziewczyn wzięła się rzadka :P Nie określę Wam wydajności, bo mając otwartych 6-7 szamponów, ciężko mi to stwierdzić :D Biolaven jak przystało na szampony bez mocnych detergentów, słabo się pieni. Szampon zawiera olejek lawendowy, dzięki czemu łagodzi podrażnienia skóry głowy. Mając strupy i inne nieprzyjemności na skórze głowy (miewam, że po kuracji na gorąco Jantar) od razu sięgnęłam po ten szampon i problem zniknął. W składzie nie znajdziemy SLS/SLeS/ALS/MLS. Substancją myjącą jest tu Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside.
Sprawdza się używany na co dzień. Daje sobie rade także z olejami, dobrze je domywa. Szampon może okazać się pomocny dla osób, które mają problem z łupieżem. Przez zagęstnik w składzie może także obciążać włosy, posiadaczki cienkich włosów powinny wziąć to pod uwagę. Włosy średnio i wysokoporowate, suche, zniszczone powinny być z niego zadowolone.


Skład: Aqua (woda), Lauryl Glucoside (delikatny detergent), Cocamidopropyl Betaine (delikatny detergent), Coco-glucoside (delikatny detergent), Vitis Vinifera Seed Oil (olej z pestek winogron), Panthenol (panthenol), Hydrolyzed Oats (hydrolizowany owies), Lactic Acid (kwas mlekowy), Cyamopsis Tetragonoloba Gum (zagęstnik), Sodium Benzoate (konserwant), Lavandula Angustifolia Oil (olejek lawendowy), Parfum (zapach).

Skład jest prosty, miły dla oka i skóry głowy ;) Kosmetyk jest hipoalergiczny, nie testowany na zwierzętach. Kosztuję od 14-20zł za 300ml.

Polecam!

12 komentarzy :

  1. Stosowałam ten szampon i spisywał się u mnie bardzo dobrze, jest chyba jednym z lepszych jakie stosowałam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jest dobry to wart jest ceny. Może w przyszłości po niego sięgnę :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny skład. Kupiłbym.

    OdpowiedzUsuń
  4. jedynie ten hydrolizowany owies trochę mi nie pasuje, ale teraz używam szamponu na bazie wody pszenicznej i nie widzę, żeby włosy się przeproteinowywały (? :D), więc może z owsem nie byłoby aż tak źle. Mam na niego ochotę, tym bardziej, że zapach jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam go, tylko nie mogę niestety zbyt często używać przez tę gumę guar - obciąża ;) Cudownie pachnie, wspaniale koi skórę głowy, długość włosów zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyk, którego nie testowano na zwierzętach ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiam się, że obciążyłby moją skórę głowy, z którą mam problem.

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy sa cienkie i delikatne więc nie wiem czy by mi nie obciążył

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpisuje na moja listę, chętnie go sprawdzę ;) ciekawe jak się sprawdzi na moich włosach ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale mam w planach ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,