OLEJ MARULA ETJA - DLA WSZYSTKICH RODZAJÓW WŁOSÓW

Dziś co nieco o nierafinowanym oleju Marula od Etja. Olej ten szczególnie polecałbym włosom cienkim, które łatwo można obciążyć, ale nie tylko. Sam w sobie nie jest bardzo tłusty, jeden z lżejszych jakie miałam okazję testować. Ma przyjemną, lekką konsystencję. Spokojnie można nim olejować włosy na noc. Jest też idealny do wcierek DIY. Zwłaszcza dla początkowych włosomaniaków jak znalazł!


Po nałożeniu go solo, na sucho, przed myciem, moje włosy są nawilżone, sypkie, mają zwiększoną objętość. Olej spłukuje się z włosów bezproblemowo.  Włosy łatwo się rozczesują, ale w przypadku moich zazwyczaj to za mało. Jest ich dużo, są dość ciężkie, więc często mieszam go z jakąś odżywką/maską lub nakładam ją po spłukaniu oleju. Sposób, który często praktykuję to zmieszanie oleju Marula z kilkoma kropelkami olejku eterycznego, np. pichtowego. Taką mieszankę nakładam na włosy (omijam skórę głowy) i trzymam przez całą noc. Włosy są podwójnie odżywione, wystarczająco dociążone. Olej spokojnie da radę zmyć także samą wodą, bo tak jak pisałam wcześniej, jest lekki. Efekt ładnych włosów trwa do kolejnego mycia.



Zdjęcia robiłam bez użycia flesza. Jak widać bardzo błyszczą, już dawno tak nie lśniły. Tutaj dodatkowo po oleju, nałożyłam jeszcze odżywkę Timotei drogocenne olejki, bo chciałam żeby były bardziej dociążone i mnie się puszyły i elektryzowały.
Co do innych zastosowań;  często go mieszałam z kremem do rąk i taką mieszankę wcierałam na noc w moje suche dłonie. Olej ten jest także przeznaczony do cery trądzikowej, dojrzałej ze zmarszczkami, suchej i walce z cellulitem.

Ja osobiście polecam! ;) 
Cena: 34zł  Pojemność: 50ml  Dostępność: KLIK

8 komentarzy :

  1. Marula właśnie do mnie idzie, będę używać i do włosów i do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam olej marula ale stosował tylko do twarzy, muszę spróbować na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, włoski wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ich olejki :) Dwóch używam do twarzy i stwierdzam, że chyba są nieskończone :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie - połysk włosów jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle zbieram się do olejowania włosów i coś słabo mi idzie. Niezbyt przepadam za tą formą i mazania się z nią. Ale patrząc jakie daje super efekty na włosach, to muszę się zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,