SZAMPON DO WŁOSÓW AKTYWATOR WZROSTU | NIEZIEMSKI PRZYROST?

Dziś wyjątek; drugi post w tygodniu ;)

Specjalny szampon do włosów z aktywatorem wzrostu 
Bania Agafii

(włosy po jego użyciu - zdjęcie z sierpnia, teraz włosy są dłuższe :D )

"Specjalny szampon do włosów  - aktywator wzrostu - stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów. Delikatnie oczyszcza, intensywnie odżywia i nawilża cebulki włosowe, stymulując wzrost włosów".
Szampon pachnie bardzo przyjemnie, rześko. Wyczuwam w nim zapach lasu, świerków ;) Jego konsystencja jest bardzo wodnista, przez co szampon jest niewydajny, trzeba uważać, żeby się nie wylał z saszetki. Mimo dość mocnego detergentu na początku składu, używałam go co każde mycie, przez dwa tygodnie (na tyle mi wystarczył). Bardzo dobrze domywa (także oleje), skóra głowy jest czysta, mamy uczucie lekkości i świeżości. Świetny zwłaszcza na wakacje! Łatwo się go spłukuje, nie plącze włosów. Nie spowodował przesuszenia, łupieżu, podrażnień. Saszetka  jest dobrze przemyślana, idealna pojemność na wyjazdy, aczkolwiek z chęcią bym kupiła jego pełnowymiarowe opakowanie, które z tego co wiem jeszcze nie zostało wyprodukowane. 
W połączeniu z wcierką i suplementem przyrost miesięczny moich włosów w sierpniu wyniósł  1,5 cm, co zawdzięczam bardziej wcierce lub suplementowi. Od tego szamponu włosy Wam nie urosną ani nie urosły. Za krótko jest na Waszej skórze głowy żeby mógł zadziałać. Taki chwyt marketingowy. Mimo wszystko bardzo miło go wspominam.
Skład wygląda zachęcająco. 
Składniki aktywne:
  • Wyciąg z igieł syberyjskiej sosny karłowej
  • Organiczny ekstrakt mydlnicy lekarskiej
  • Pięciornik niski
  • Korzeń łopianu
  • Olej eleuterokoka kolczastego
  • Organiczny ekstrakt dziurawca
  • Olej z ałtajskiego rokitnika
Składniki (INCI):
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Pinus Pumila Extract (syberyjska sosna karłowa), Coco-Glucoside (and) Glyceryl Oleate, Sorbitane Caprylate, Potentilla Supina Extract (pięciornik niski), Arctium Lappa Root Extract (korzeń łopianu), Organic Saponaria Officinalis Root Extract (organiczny ekstrakt mydlnicy lekarskiej), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil (olej z rokitnika ałtajskiego), Organic Hypericum Perforatum Extract (organiczny olej z dziurawca), Acanthopanax Senticosus (Eleuthero) Root Oil (olej dzikiego pieprzu), Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Caramel.

Cena saszetki: 3,40-6zł.


Lubicie rosyjskie kosmetyki w saszetkach ?

29 komentarzy :

  1. ja znam tylko maseczki do twarzy i bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zastanawiałam się czy go nie kupić, ale uznałam, że jak za tak niską cenę, zapewne nie za wiele zdziała. Jedyne takie rzeczy do wydłużania włosów, z których jestem zadowolona to maska Hair Jazz.
    Polecasz może jakieś produkty do włosów, które często są prostowane i suszone?

    Zapraszam też do mnie:
    www.moskwasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1)Szampon Biolaven
      2)Odżywka Timotei Drogocenne Olejki
      3)Lekki olejek Isana, http://takingcareofhair.blogspot.com/2016/10/isana-lekki-olejek-do-wosow.html
      4)Serum przed użyciem ciepła. Ja lubię Kallos Lab35 (czerwona butelecka) i spray Marion (też czerwony)
      5)Maska Miraclea New Anna Cosmetics
      6)Możesz też spróbować masek-saszetek z Biedronki http://4.bp.blogspot.com/-T4-fcIkSRKg/VqUhDcaNPzI/AAAAAAAABak/lLocG4g-74s/s1600/PERFECT.ME%2B-%2BMaseczki%2Bdo%2Bw%25C5%2582os%25C3%25B3w%2Bz%2BBiedronki.jpg

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię ten szamponik używam regularnie :D Sam cudów nie zdziała niestety :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej serii balsam do włosów- aktywator wzrostu i również miło wspominam :) Wprawdzie jakiegoś mega przyrostu nie zauważyłam, ale fajnie nawilżał i odżywiał włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O prosze, takiej jeszcze nie mialam, bardzo zazdroszczę Ci włosów, ja mam strasznie łamliwe, cienkie i rzadkie włosy... a jeszcze musze farbować :(
    Zapraszam do mnie na świąteczny konkurs <3
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat w działanie szamponów mało co wieżę, odżywka to już co nieco innego

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kosmetyki nie mają prawa działać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. W cudowne właściwości szamponów, to i naiwne myszy nie wierzą... ale cenimy właściwości pielęgnacyjne babcinych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam dwie saszetki bo były w okazyjnej cenie i przelałam do butelki, ale użyłam dopiero raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zniechęcają mnie takie tanie chwyty marketingowe, że niby szampon ma nam sprawić, że urosną nam włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam, że szampon nie przyśpieszy nam porostu, ale każda forma wspomagania jest pożądana :D A kupię go chociażby dla tego zapachu świerków <3

    OdpowiedzUsuń
  12. hej ;) mam taki problem, otóż.. nie prostuje włosów w ogole, nie farbuje, suszę tylko zimnym nawiewem bo gdy schną naturalnie brzydko wyglądają, są oklapnięte i bez życia. Z natury mam proste włosy, długie(za łokcie), średnio gęste, dodam że choruje na niedoczynność tarczycy. Nie potrafie zejść z wysokiej porowatości, włos bardzo skrzypi, gdy po nim przejade palcem czuć "pagórki" . Bardzo się kołtunią, codziennie bardzo delikatnie je rozczesuje używająć szczotki Olivii Garden, tą samą co TY masz. Używałam bardzo dużo olei i najlepiej sprawdza się olej z dyni etja. z wiesiołka bardzo słabo. Lubie też z orzecha laskowego i lniany. Maska z kallosa cherry i omega. Zabezpieczam konce olejkiem z isany i serum z loreala. Doradzisz mi coś ? Juz 3 lata dbam o nie. Spie w dobieranym warkoczu i na codzien też chodze w spiętych włosach żeby ich nie narażać na zniszczenia. Pozrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz zdrowe włosy, może zacznij tuningować te Kallosy, mieszaj je z olejami i innymi półproduktami, raz z aloesem, za drugim razem np z kolagenem/elastyną, potem np z miodem. Nie rezygnuj z olejowania, do wysokoporowatych dobry tez bedzie olej lniany, oliwa z oliwek i z pestek winogron. No i używałabym na codzień odżywek w sprayu. Rozdwojenia jeżeli masz na bieżąco musisz podcinać

      Usuń
  13. Nie mam rozdwojonych końcówek, obcinam włosy co 3 msc;) a jakie odzywki w sprayu mogłabyś mi polecić? mam pomarańczową z Gliss Kur ale bardzo mi puszy włosy, posiada proteiny :/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze przyjemności używania tych saszetek, myślę, że super na jakiś wyjazd, ale szkoda, że nie można kupić pełnowymiarowego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę wypróbować saszetki Babci Agafii, ale dużo bardziej kuszą mnie ich maseczki do twarzy, które zdobywają praktycznie same pozytywne opinie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie szamponowi ciężko porost przyspieszyć, za szybko zmywany ;) Z banii agafii bardzo lubię szampon odżywczy, dobrze myje, a nie przesusza przy tym włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nic jeszcze do włosów z Babci Agafii może przetestuję ten szampon ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. i nie wierzę nawet w porostowe szampony :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie teraz u Ciebie.. z pewnością na plus :-) Szampon ma całkiem fajny skład i wrzuciłam go na moją listę szamponów od całkiem przyjaznych składach. Jednak ja również nie wieżę specjalnie w to aby szampon mógł z włosami zrobić cuda tu z pewnością potrzebne jest wieloletnie używanie aby móc powiedzieć że szampon poprawił stan włosów. Może szybciej na skórze głowy można zauważyć efekty w postaci mniejszego przetłuszczania się czy pozbycia łupieżu.. ale z tym wzrostem włosów raczej ciężko.. tu z całą pewnością suplementy, dobre odżywianie i wcierki ;-)
    Pytanie. Czy mogę dodać Twoją recenzję tego szamponu do listy gdzie ten szampon się znajduje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) jasne, jak najbardziej ;)

      Usuń
  20. Zastanawiałam się nad nim wielokrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zaglądałam dawno do Ciebie, a tu tak ładnie :) szampony i balsamy z tej serii to mój must have na wszelkie wyjazdy, lekkie, nie zajmują miejsca w bagażu i robią co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To chyba jedyny szampon, który potrafi zmyć oleje i maski! Zamawiam go na http://kosmetykiorientu.pl/szampony/103-receptury-babuszki-agafii-szampon-do-wlosow-specjalny-aktywator-wzrostu-100-ml.html i uwielbiam to uczucie świeżości, które daje i wpływ na stan moich włosów, które stają się sypkie (ale nie puszące!), miękkie i delikatne. Ja akurat nie stosuję żadnych wcierek ani suplementów i wydaje mi się, że odrobinę przyspiesza porost włosów, widzę to wyraźnie zwłaszcza po grzywce, którą muszę częściej podcinać. Konsystencja mi pasuje, cena jest rewelacyjna, zapach moim zdaniem też przyjemny. Bardzo polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowanie tego szamponu jest bardzo fajne. Czesto podróżuje i takie małe opakowanie nie zajmuje duzo miejsca w plecaku. Korzystałam. Zapach jest na plus. Bardzo odswieza głowe

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,