PIĘKNIE PACHNĄCY OLEJ Z NASION KAWY ❤

Olej z Nasion Kawy to niewątpliwie jeden z ciekawszych egzemplarzy w całej mojej olejowej kolekcji. Wyróżnia go przede wszystkim piękny kawowy zapach, w których nie czuję ani grama chemii. Jest to nierafinowany, naturalny olej z palonych ziaren nasion kawy Coffea Arabica. Pochodzi z Brazylii. Zawiera fitosterole, karoteny, witaminę E oraz znaczne ilości NNKT - Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych. Co ciekawe, mało jest recenzji w Internecie na jego temat ;) 





Z pewnością zauważyłam jego dobroczynne działanie na włosy. Stosowałam go solo, przed myciem, jak i po, łącząc go z odżywką/maską. Uważam, że warto go wypróbować szczególnie na włosach nisko i średnioporowatych. Co konkretnie zauważyłam ?

* dobrze nawilża, regeneruje moje włosy, są mięciutkie w dotyku,
* sypkie, a jednocześnie mają zwiększoną objętość, ale nie są spuszone
* regularne stosowanie tego olejku sprawi, że włosy będą zdrowe, mocne i odżywione, moim świetnie nadaje połysk, za co bardzo go lubię
* polecam go do domowych maseczek na włosy, TU opisywałam Wam maskę z kakao, po której moje włosy były bardzo odżywione
* dobrze się sprawdził jako dodatek do peelingu skóry głowy (z cukrem). TU znajdziecie przepis
* aby uprzyjemnić sobie olejowanie, połączyłam go z 2 kropelkami TEGO olejku cynamonowego, można też spróbować oleju kokosowego Etja jeżeli lubicie ładnie pachnące mieszanki olejowe
* NIE ZAUWAŻYŁAM ŻEBY PRZYCIEMNIAŁ WŁOSY
***Z pewnością jeszcze lepiej będzie się u mnie sprawdzał na wiosnę, bo teraz zimą ciężko mi okiełznać moje włosy


Ponadto:

* może być także stosowany jako dodatek do mycia twarzy: (OCM - Oil Cleansing Method)
* w połączeniu z np. olejem kokosowym lub z nasion marchwi pielęgnuje skórę przed i po opalaniu,
* eliminuje cellulit (polecam w połączeniu z bańkami chińskimi),
* zmiękcza skórki paznokci, lubię go mieszać z kremem i taką mieszankę nałożyć na noc
* może być stosowany jako dodatek do balsamu do ciała
* ma działanie przeciwzmarszczkowe, a także regeneracyjne, odżywia cerę
* szybko się wchłania, świetnie rozprowadza

Cenowo wariant z firmy Etja wypada bardzo okazyjnie; za 50 ml zapłacimy 27 zł. Olejek zawiera wygodny aplikator i mieści się w buteleczce z ciemnego szkła, co chroni olej przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Warianty z innych stron mają mniejszą pojemność i są droższe. 


Możecie go kupić TU



15 komentarzy :

  1. To fajnie że się sprawdził, też na niego poluje 😊 o tej porze roku to bez olejków ani rusz 🌨

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle nowości dla mnie, a portfel ledwo dycha :( :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię kawy :D ale w sumie sam zapach nie jest taki zły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowałaś mnie, nigdy nie słyszałam o oleju z nasion kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się skuszona :) Uwielbiam zapach kawy, więc na pewno kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego jeszcze nie miałam ale muszę sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro do włosów o średniej porowatości to z chęcią spróbuję, już trochę zaniedbałam olejowanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawy nie piję ale olejek do pielęgnacji, czemu nie :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś kupić i coś nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam czegoś ciekawego do twarzy jak skończę moich obecnych przyjemniaczków :)
    Firma Etja naprawdę fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym go przetestowała...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym olejku :) zaciekawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały czas chodzę koło tego olejku i nie mogę się zdecydować :) Chyba jednak mnie przekonałaś, no i jeśli pachnie kawą, to musi być mój! :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,