SCHAUMA FRESH IT UP | Szampon do włosów przetłuszczających się u nasady i suchych na końcach

Rzadko kiedy sięgam po drogeryjne szampony, ale w ostatnim czasie potrzebowałam czegoś mocniejszego z SLS/SLES. Po przeczytaniu pozytywnych recenzji w Internecie, skusiłam się na dwa szampony z Schaumy. Dziś co nieco o wersji Fresh It Up.


Nie jestem zwolenniczką mycia włosów z długości odżywką lub maską. Według mnie szampon to szampon. Jak mam jakiś kupić, to oczywiste mi się wydaję, że będę nim myć i skórę głowy i resztę włosów. Być może robiłabym inaczej przy zniszczonych, wysuszonych włosach, ale na tę chwilę oczekuję dokładnego oczyszczenia włosów zarówno z długości jak i skóry głowy.


Fresh It Up ma wysoko w składzie detergenty, więc bardzo się pieni. Czy w składzie znajdziemy jakieś dobroczynne składniki? Owszem, witaminę B5, którą uwielbiam w szamponach, hydrolizowaną keratynę, olej jojoba i ekstrakt z passiflory. Nie mam zastrzeżeń co do jego głównej roli: bardzo dobrze, dokładnie oczyszcza, odtłuszcza skórę i włosy + fantastycznie domywa oleje i inne odżywki/maseczki, co niestety nie robi inna wersja Schaumy, ale o tym kiedy indziej. I mimo tego, że ma od razu na 2 miejscu SLES, nie uważam, że pozbawia włosy dobroczynnego działania olei czy też innych mieszanek, które wcześniej wylądowały na moich włosach. Czy przedłuża świeżość włosów? Raczej tak, na tyle, że nie muszę na drugi dzień znowu myć włosów, ale nie jest to jakiś spektakularny efekt. Świeżość jest utrzymywana do ok. 40 godzin. Szampon nie podrażnia mojej skóry głowy, nie wywołuje łupieżu, swędzenia. Mimo wszystko nie używam go co każde mycie, gdyż jest to dość mocny w działaniu kosmetyk.  Po użyciu samego szamponu włosy są trochę spuszone (zapewne po hydrolizowanej keratynie), ale za to nie mam żadnego problemu żeby je potem rozczesać. Są też fajnie odbite u nasady, sypkie. Kwestie pielęgnacyjne pominę, bo uważam, że od tego nie są szampony. Cienkie włosy, pozbawione objętości powinny go także wypróbować ;)


Konsystencja: gęsta, perłowa. Szampon jest średnio wydajny. Zapach: przepiękny, lekko owocowo, jednak nie utrzymuje się długo na włosach. Przepiękna szata graficzna szamponu na pewno przykuwa uwagę. Z tego co pamiętam, za 400 ml produktu zapłaciłam ok. 8zł. Akurat ta wersja szamponu jest łatwo dostępna. Widziałam go w Rossmannie, Lidlu, Kauflandzie, w innych supermarketach i sklepach chemicznych. Czytałam także, że jest dostępny w mniejszej pojemności + można dokupić także odżywkę z tej samej serii. Podsumowując, nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Mogę polecić ;)

Lubicie szampony Schaumy ;) ?

21 komentarzy :

  1. Nigdy nie miałam tego szamponu ale musze go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale tego szamponu wyjątkowo nie lubię. Strasznie mnie irytował jego zapach, przez co źle mi się go używało. Dłuższej świeżości też nie zauwazyłam. Kupiłam go ze względu na urocze opakowanie. Więcej już tego nie zrobię, bo do moich włosów się raczej nie nadaje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ten szampon
    Chętnie bym go wyprobowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam żadnego szamponu z Schaumy ;)
    Ale powiem Ci, że i ja mam takie zdanie o myciu - szampon, to szampon, i to właśnie on służy do mycia włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie nie lubię tego szamponu, miałam przez niego wielki łupież i zaliczam go do swoich bubli 😊
    MARTHA-ZAPRASZAM🍂

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie miałam Schaumy, pozytywnie kojarzę markę, i widzę że nic się nie zmieniło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie szampony z Schaumy nie sprawdzają się, po nich swędzi mnie skóra głowy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś inny szampon tej firmy, ale nie wywołał u mnie efektu wow.
    Patrząc na opakowanie miałam wrażenie, że to wersja dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten szampon a szczególnie to, jak przedłuża świeżość włosów. Napewno wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do oczyszczania używam męskich szamponów z schaumy, uwielbiam ich zapach! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za schaumą nie przepadam, ale pamiętam, że mama kiedyś kupiła ten wariant i nawąchać się go nie mogłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten szampon nie polubiłam się z nim .Ogólnie wgl nie lubię szamponów Schauma głowa mnie zaraz swędzi i wgl .
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne opakowanie. Świetny kok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się zastanowię, to nie jestem pewna czy w ogóle używałam szamponów tej firmy, ale ten wydaje się być fajny. Na pewno przez tę buteleczkę zwróciłabym na niego uwagę w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawniej używałam szamponów tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go, kiedyś w pośpiechu wpadłam do biedronki przed basenem i ... omg jeden z fajniejszych przypadkowych zakupów. Nie jest moim ulubionym szamponem, ale zdecydowanie zaskoczył mnie na plus

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się przerzuciłam całkiem z szamponów drogeryjnych na ziołowe z wyjątkiem dla Alterry - to jedyny szampon jaki kupuję w drogerii. Inne szampony są dla mnie po prostu za mocne, chociaż co ileś myć, kiedy muszę zdjąć z głowy i włosów warstewkę odżywek czy olejków, używam szamponu z SLS/SLES. Najczęściej jest to przeciwłupieżowa Ziaja z linii med :). Ja ogólnie jestem z tych osób, które doszukują się pielęgnacji również w szamponach - i tak mam je na głowie, więc niech przy okazji coś zdziałają, zwłaszcza, że nie zawsze mam czas na użycie odżywki (chociaż jak nie na mokro, to staram się potem użyć czegoś bez zmywania, jednak nie zawsze się udaje).
    Jako że nie przeglądam twojego bloga zbyt regularnie (częściej jestem na Instagramie jako my.negative.mind), to nie wiem za bardzo czy masz jakiś post o wypadaniu włosów. Jeżeli jest, chętnie przygarnę link, a jeżeli nie, byłoby fajnie, gdybyś kiedyś o tym wspomniała - postaram się nie przegapić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam, postaram się w najbliższym czasie wrzucić post z kosmetykami i suplementami na wypadanie;)

      Usuń
  18. własnie też miałam ten szampon i był bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam szamponów z tej marki ale jak bede kiedyś w sklepie kosmetycznym zwróce na niego uwage

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,