OLEJE DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW, TWARZY I CIAŁA

Czytając moje wpisy, pewnie mogliście zauważyć, że do olejowania  włosów najczęściej używam olei Etja. Nie znam drugiej takiej firmy, która ma aż tak bogatą ofertę. Niedawno do testów otrzymałam paczkę z ich nowościami. Dziś chcę Wam własnie je przybliżyć, bo uwierzcie mi, jest na co zarzucić oko:


Oleje do pielęgnacji włosów, ciała, cery maja 50ml. Każdy olej zamknięty jest w szklanej, ciemnej buteleczce z wygodnym aplikatorem.

Olejki eteryczne mieszczą 10ml produktu. Są zapakowane w buteleczki z ciemnego szkła. Każdy  nich pachnie intensywnie.




1) Inca Inchi - olej z dużą ilość kwasów omega 6,9. Idealny do regeneracji zniszczonych włosów farbowaniem, suszeniem i prostowaniem. Polecany na wypadające włosy. Dobrze zabezpieczy włosy przed działaniem ciepła, lekko wcierając go w wilgotne włosy przed suszeniem. Pielęgnacja cery: uelastycznia, redukuje zmarszczki, kurze łapki. Redukuje rozstępy i cellulit.

2) Słodki migdał BIO (nowa wersja organiczna) -  Wielozadaniowy olej do całego ciała i pielęgnacji włosów. Organiczny, lekki, szybko się wchłania, dociąża włosy. Idealny jako baza do wcierek, a także do masażu. Zawiera NNKT, witaminy A, B1, B2, B6, D, E. Leczy egzemę, łuszczycę. Polecany do pielęgnacji skóry dziecka.


3) Marula - do pielęgnacji zniszczonych, rozdwojonych końcówek. Polecany przy łuszczycy, egzemie, cellulicie i rozstępach. Redukuje zmiany trądzikowe, blizny, przebarwienia. Spłyca zmarszczki. Zawiera znaczne ilości NNKT, witaminę C, E, flawonoidy.

4) Pistacja - pielęgnuje włosy, możemy olejować je przed myciem lub wcierać niewielką ilość w wilgotne włosy przed suszeniem. Rafinowany. Bogaty w kwas oleinowy i linolowy, a także niezbędne aminokwasy i minerały, karoten oraz witaminy B1 i E, Zapobiega wysuszeniu, łuszczeniu i pękaniu skóry. Olej pistacjowy w połączeniu z olejkami eterycznymi znacznie wpływa na poprawę krążenia krwi i kondycję skóry, włosów i paznokci. Przeznaczony dla skóry suchej, zmęczonej, wrażliwej oraz skłonnej do zaczerwienień i stanów zapalnych.

5) Tamanu - zalecany do chorób włosów (łupież, łuszczyca, zapalenie mieszków włosowych, łysienie) - wcierać niewielką ilość w skórę głowy i włosy, zmywając później wcierkę delikatnym szamponem. Używać do 40-50% w rozcieńczeniu z innym olejem. Świetny także na trądzik. Goi oparzenia słoneczne, zmniejsza uczucie ciężkich nóg.


6) Z nasion kawy BIO - pobudzający receptory skórne, regeneracyjny do zniszczonych włosów. 
W połączeniu z kokosowym stanowi świetnie pachnący mix do olejeowania zniszczonych włosów. Zawiera znaczne ilośći NNKT, fitosterole, karoteny, witaminę E.

7) Neem - silnie nawilża suchą skórę głowy, wzmacnia włosy od cebulek stymulując ich wzrost oraz pomaga szybko pozbyć się łupieżu. Do 80-90% rozcieńczać z innym olejem np. słodkie migdały, morela, brzoskwinia, makadamia. Zapach bardzo intensywny. Zawiera znaczne ilości NNKT oraz witaminy C i E. W pielęgnacji cery: reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejsza sebum, likwiduje pryszcze.

8) Olejek eteryczny z drzewa herbacianego -  ma działanie antybiotyczne, stymulujące, antyseptyczne, przeciwbólowe, przeciwzakaźne, grzybobójcze, bakteriobójcze, antywirusowe, łagodzi objawy przeziębienia, kaszel, katar. Świetny na trądzik, na łupież, jako dodatek do peelingów skóry głowy.

9) Olejek eteryczny cynamonowy - zapach fantastyczny <3 Posiada silne właściwości rozgrzewające, przeciwzapalne i ściągające. W aromaterapii służy do masażu przy bólach reumatycznych, silnie pobudza krążenie, przez co pozytywnie wpływa na likwidację cellulitu i nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej. Idealny dodatek do kawowych peelingów.

10) Olejek eteryczny tatarakowy - działanie: bakteriobójcze, przeciwskurczowe, przeciwbólowe. Świetny dodatek do szamponów, kremów. Polecany przy łupieżu.

11 Olejek eteryczny cedrowy - działanie: przeciwłojotokowe, antydepresyjne, antyseptyczne, tonizujące, wspomaga leczenie trądziku, łagodzi infekcje górnych dróg oddechowych.  Leczy trądzik, zapalenia oraz swędzeniu skóry, łupież, jest dobry dla skóry suchej, pomaga przy wypryskach i wrzodach. Uspokaja.



Oleje będę stosować na różny sposób; do olejowania włosów na sucho, na mokro. Będę  robić z nich wcierki, dodawać do szamponów, masek. Wykorzystuję je także do masażu bańką chińską, a także łączę z kremami do rąk. 

*RECENZJE INNYCH OLEI ETJA ZNAJDZIECIE TU

Tu znajdziecie pełną ofertę olei KLIK, a tu  eterycznych KLIK




KTÓRY OLEJ/OLEJEK NAJBARDZIEJ WAS ZACIEKAWIŁ ;) ?

23 komentarze :

  1. Ja właśnie kupiłam Neem, zobaczymy co to za cudak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zrobiłam z niego wcierkę, bardzo gęsty i strasznie intensywny zapach

      Usuń
  2. Spora kolekcja olejów :D Do konkursu się już zgłosiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej z nasion kawy, pierwsze widzę i dlatego chyba najbardziej mnie zaciekawił, a z oferty tej firmy mam olejek cedrowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepięknie pachnie z nasion kawy <3

      Usuń
    2. o mamuniu! musi być fenomenalny! :D

      Usuń
  4. Ależ Ci się trafiła masa wspaniałości :) Kocham kawę, więc ta wersja powinna przypaść mi do gustu - chociażby ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, wszystkie wydają się super!

    OdpowiedzUsuń
  6. aktualnie używam olejku z drzewka herbacianego

    OdpowiedzUsuń
  7. O części olejów nawet nie wiedziałam, że istnieją

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu wprowadziłam oleje do pielęgnacji twarzy i to był strzał w 10. Nadal też stosuję je do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O pistacjowym nigdy wcześniej nie słyszałam. Najbardziej by mnie ciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  10. zainteresowałaś mnie, Inca Inchi by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale różnorodność olejków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej zaciekawił z nasion kawy oraz neem :) Muszę je wypróbować. Ciekawi mnie jeszcze jak pachnie ten cedrowy? Taka typowa sosenka? I który z tych eterycznych Twoim zdaniem pachnie najładniej? Bo wyszukuję ciekawych zapachów do dodawania do żelu z siemienia lnianego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie do sosny, ale czuję w nim coś jeszcze :P Sama nie wiem co ;)
      Dla mnie najładniejszy jest cynamonowy, potem ylang ylang, pomarańczowy i grejfrutowy ;) Ale jak do żelu z siemienia, to super też będzie tatarakowy, do włosów super ;)

      Usuń
  13. Ale wybór LOL - Lubię olejki :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ofertę mają naprawdę bogatą i całość kusi mnie coraz bardziej :)
    Ja aktualnie testuję oleje tamanu i z pestek malin :) Na razie efekty przednie, więc możliwe, że na pozostałą ofertę też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,