YANKEE CANDLE WOSK WANILLA

YANKEE CANDLE VANILLA



Dawno na blogu nie było żadnej recenzji zapachowej z Yankee Candle. Jesienią lubię sięgać po korzenne, aromatyczne zapachy, więc postanowiłam przetestować waniliową tarteletkę.


"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o kwintesencji zapachu wanilii, słodkiej i aksamitnej, wyrazistej a jednak nie narzucającej się".




Zapach średnio przypadł mi do gustu. Zapakowany w folię wosk nie przypomina mi ani trochę wanilii, dopiero po rozpaleniu.
Intensywność wosku jest średnia. Żeby poczuć zapach trzeba trochę poczekać. Jestem szczerze mówiąc nim lekko zawiedziona. Co prawda na jego intensywność nie mogę zbytnio narzekać, bo po kilkunastu minutach czuć go, mimo że mam w pokoju otwarty balkon, ale liczyłam na całkiem  inny zapach. Spodziewałam się lekko słodkiej, aromatycznej, ciasteczkowej wanilii, a zastałam dodatek waniliowy z jakąś perfumowaną nutą Podchodziłam do niego kilkakrotnie i jakoś się nie polubiliśmy. Póki co dalej moim faworytem zostaje zapach Pain Au Raisin ;)

Mimo wszystko, jeżeli jesteście ciekawi tu do nabycia WOSK WANILLA KLIK
INNE PRODUKTY YANKEE CANDLE KLIK



                                                MIELIŚCIE GO :)?

9 komentarzy :

  1. Ogólnie nie lubię zapachów waniliowych ale ta tarta przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że słaby, bo w sumie na taką wanilię miałabym ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że może być przesłodzoną i mdlącą wanilią a tu takie zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Wanilię, więc jeśli będę miała możliwosć powąchac chociażby przez folię stacjonarnie to istnieje możliwość, że się skuszę, ale teraz boję się zawodu :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam woski YC tego nie miała i raczej się nie skuszę bo nie przepadam z zapachem wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie słodkie zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio częściej cieszę się woskami Kringla i Wood Wicka z YC kupiłam sól morską

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię czystego zapachy wanilii więc na pewno bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,