WŁOSY W SIERPNIU | ILE UROSŁY |JAK SPRAWDZIŁ SIĘ SUPLEMENT SILICA

Przepraszam za nieobecność, ale tak jak pisałam nie mam kompletnie czasu. Nowa praca, studia i pisanie pracy magisterskiej pochłonie mi dużo czasu we wrześniu. TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI!
Co do włosów, w sierpniu muszę przyznać były prawie bezproblemowe, w ogóle się nie puszyły, nie miałam problemu z nadmiernie przetłuszczająca się skórą głowy (myłam co drugi dzień).

(początek sierpnia)

(31.08)

Suplement Silica stosowałam przez trzy tygodnie. Chciałam dłużej, ale zaczęłam kurację antybiotykiem na cerę i nie mogę go łączyć akurat z Silicą. Suplement fajnie zadziałał także na paznokcie, odbudował je + szybciej rosły. Nie spowodował skutków ubocznych.




Myjąc włosy co 2 dzień używałam szamponu Aktywator Wzrostu. Bardzo niewydajny, wystarczył mi na pół miesiąca, ale co tu się dziwić, skoro to była saszetka ;). Przed myciem, ale nie każdym wcierałam eliksir ziołowy GP. Pominęłam wcieranie np. podczas tygodniowego wyjazdu na wakacje. Bardzo go lubię, bo wzmacnia cebulki włosów, przedłuża ich świeżość + nie zawiera alkoholu. Podsumowując, włosy urosły lekko ponad 1,5cm, więc nie jest źle jak na nie.
OBECNIE MIERZĄ 82cm.  Pod koniec października planuję je odrobinę podciąć, zdecyduję się chyba znowu na podcięcie maszynką. 

Na wrzesień, o ile czas pozwoli, zaplanowałam płukankę, o której pisałam TU


15 komentarzy :

  1. Nie umiem wyjść z podziwu nad Twoimi włosami. Są jak tafla wody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne włosy! A ten suplement ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) male opakowanie 13.50 duże 19,50

      Usuń
  3. Muszę wypróbować ten suplemencik :) Ależ ty masz śliczne te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, chyba porozglądam się za tym suplementem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzdech, wzdech, wzdech... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Ty masz cudowna ta taflę ;) suplementu nie znam ,a jeśli chodzi o płukankę to wygląda przerażająco xd będę trzymać kciuki a Ty trzymaj za mnie bo będę ciągnąć od października szkole, studia i jeszcze mam zacząć badania don pracy mgr :D wiec o pracy nie ma mowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne włosy, aż chciało by się je cały czas miziać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne włosy!
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,