WIZYTA U FRYZJERA | PODCIĘCIE KOŃCÓWEK NA GORĄCO JAGUAR THERMOCUT

Od ostatniego podcięcia końcówek minęło 5 miesięcy. Wówczas zdecydowałam się na podcięcie końcówek maszynką. Ostatnio robiły się one co raz bardziej problematyczne, końcówki non stop się puszyły, widziałam sporo rozdwojeń, więc zdecydowałam się na ich odświeżenie.


Kilka dni temu, za namową fryzjerki, zdecydowałam się na podcięcie ich na gorąco nożyczkami Jaguar.
Zostały one podłączone do prądu, fryzjerka poczekała aż się rozgrzeją. Włosy przed strzyżeniem zostały spryskane atomizerem z wodą. Następnie włosy zostały podzielone na partie. Najpierw zostały obcięte rozdwojenia z całej długości. Ich było najwięcej. Następnie końcówki. Poprosiłam o podcięcie końcówek ok. 2 cm, podcięto 3,5 cm, ale nie narzekam :P Chyba nie widać takiej różnicy ;) ?
Rzadko kiedy zdarzała mi się fryzjerka, która usuwała mi rozdwojenia z całej długości, sprawdzała praktycznie każdy włos, dokładnie je obejrzała przed podcięciem, więc z usług jestem bardzo zadowolona.



Podcięcie zwykłymi nożyczkami nie uszczelnia końcówek włosów, są one otwarte, przez co szybciej się rozdwajają. Ciekawy artykuł na temat gorących nożyczek znalazłam na stronie papilot.pl Oto on:



Przed podcięciem, stan końcówek fryzjerka określiła za nie najgorszy. Końcówki nie były bardzo rozdwojone, ale miałam bardzo dużo rozdwojeń po bokach. Według mnie to były skutki szczotki TT. Cieszę się, że wszystkie rozdwojenia zostały usunięte, bo przy podcięciu maszynką, dalej widziałam rozdwojenia na całej długości. Po tych kilku dniach jestem niesamowicie zadowolona z ich kondycji, są takie sypkie, miłe w dotyku, gładkie i co najważniejsze nie widzę już tych białych kropek :P  Ładnie się układają, są błyszczące. Zobaczymy jak spiszą się włosy za miesiąc, dwa itp. Za kilka miesięcy zrobię post o tym, która metoda podcinania końcówek z perspektywy czasu okazała się u mnie najlepsza ;)





CZAS WIZYTY:  25min.
KOSZT WIZYTY: 20zł



KORZYSTAŁYŚCIE Z TEJ METODY?

27 komentarzy :

  1. słyszałam o tej metodzie ale nigdy się nie skusiłam.. nawet nie wiem czy mogę ją wykonać w moim mieście :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również słyszałem :) Ja jutro idę chyba :P ale na inne ścięcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. korzystałam z podcinania końcówek na gorąco i byłam meega zadowolona. Moje włosy o wiele dłużej wytrwały z nierozdwojonymi końcówkami, mimo że mają do tego skłonność. Podcinałam w styczniu a jeszcze w czerwcu efekt mi się podobał. Musze przyznać, że cenę miałaś mega kuszącą. Ja płaciłam 35 i to była okazyjna cena :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie tak będzie ;)
      Z tego co wiem, nasze ceny są okazyjne, bo niektórzy płacąc 60-80zl ;(

      Usuń
  4. Świetny efekt może sama się kiedyś skuszę ale po okazyjnej cenie.( jeśli w ogóle jest w moim mieście fryzjer który tnie tą metodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy!
    Sama już nie mogę doczekać się powrotu do Polski i wizyty u fryzjera... A tu jeszcze 2,5 miesiąca trzeba wytrzymać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, prosze Cie o rade;) mam włosy za łokcie, proste, nie zbyt gęste. Problem moj polega na tym że miesiac temu podcinalam konce nożyczkami Jaguar i koncowki były grube, po miesiacu są cienkie i bardzo porowate. Zaczelam wczesywać olej i po myciu dokładnie i delikatnie rozczesywalam włosy, stały sie bardzo porowate. Nie niszcze ich prostownicą ani nie farbuje, susze tylko zimnym nawiewem. Zawsze obcinam na prosto. Dodam ze mam niedoczynnosc tarczycy i ostatnio przeczytalam ze wszystkie maski, olejki nie bedą dawały takiego efektu jak i osob które nie maja z tym problemu. Dbam o włosy ok 3 lat i małe róznice są :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała znaleźć fryzjera który oferuje tą metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, mam ogromny problem z włosami.. otóż mam je za ramiona, proste, kiedyś farbowane i prostowane, od 4 lat nie farbuje, nie prostuje.. Często podcinam końce bo bardzo mi się końcówki przerzedzają, są bardzo porowate, widać takie włoski odstające na długości. Starałam sie wczesywać olej z pestek dyni i orzecha laskowego na mokro, a potem po umyciu rozczesac mokre z serum i mam wrażenie że dlatego nie moge ich ułożyć, bo ostawają wszędzie. Uzywam szamponu green pharmacy, maski głownie z planety organica, kallosy. zabezpieczam konce serum z loreala. Proszę Cię o pomoc! zastanawiam się czy ich nie podciąc z 10 cm, nie wiem czy to coś da bo konce pewnie dalej bedą takie przerzedzone. Włosy podcinam zawsze na prosto, dodam że choruje na niedoczynność tarczycy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze trzeba zmienic szczotkę:)? Szczotki z Khaji bardzo dobrze wygładzają wlosy, mi na odstające zawsze pomaga odżywka w sprayu. Moze spróbujesz kallosa lab 35?

      Usuń
    2. Szczotke mam Olivie Garden, taką samą jak Ty;) mam odzywke w sprayu z Gliss Kura taką pomarańczową z profeinami i szału nie robi.. Zakupie tą z Kallosa;) czy takie czesanie mokrych włosow moze źle na nie wpływac?

      Usuń
    3. może, ale prędzej mi się wydaję, że te odstające włoski to przez proteiny, miałam podobnie

      Usuń
    4. Dziękuje za odpowiedź kochana;)

      Usuń
  9. wow! nie wiedziałam, że takie podcięcie będzie kosztowało przynajmniej z 5 dyszek, a tu proszę! chyba rzeczywiście się rozejrzę za salonem, który oferuje taką usługę :-) Jak wspomniałaś, że fryzjerka oglądała każdy włos to myślałam, że siedziałaś tam przynajmniej godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko gdzie takie niskie ceny:) ostrzegam :)

      Usuń
  10. masz na twarzy tatuaz? Pokaż kiedyś buźkę z przodu z włoskami ;) napewno jesteś bardzo piękna
    całuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, podpisuje fotki;) nie ukrywam sie, niektorzy mnie widzieli:) wyslij mi na emaila lub insta swoj profil na FB:)

      Usuń
  11. orientujesz się może gdzie na śląsku można wykonać takie cięcie? chętnie bym się skusiła gdyby w okolicach rybnika, któryś salon fryzjerski miał w ofercie takie strzyżenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przejrzeć w Internecie
      Pierwsze dwa linki jakie znalazłam:
      http://mobilnyfryzjer-rybnik.pl/index.html
      https://www.facebook.com/SydioFryzurIzabelaChrosnik/

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam włosów ciętych inaczej niż po prostu nożyczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o takiej metodzie :) To coś nowego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym miesiącu po raz pierwszy wypróbowałam tej metody, rewelacja. Na pewno teraz będę tylko tak podcinać końcówki, jedyny minus to to, że musiałam zapłacić tylko 50 zł. :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej metodzie.
    Ciekawe czy w Rzeszowie gdzieś to stosują.

    OdpowiedzUsuń
  16. w ogóle nawet nie wiedziałam, że można tak podcinać włosy i to porównanie mikroskopowe robi wrażenie :O

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,