NIESPODZIANKA OD ELFA PHARM - JAK SIĘ U MNIE SPRAWDZIŁY ICH KOSMETYKI

Kosmetyki tej firmy znam od  dawna i dość często po nie sięgam, zwłaszcza po Green Pharmacy. Jakiś czas temu dostałam bardzo miłego dla mnie e-maila. Zostałam pochwalona za można powiedzieć ''moje kosmetyczne poczynania w sieci', to jak piszę i w jaki sposób przekazuję wiedzę i nagrodzona cudowną paczką od klubu Elfa Pharm.


Kosmetyki Green Pharmacy oprócz drogerii, coraz częściej widuję w sklepach przemysłowych i aptekach. Zdążyłam poznać je na tyle, żeby o nich coś napisać ;) Zacznę od:

1) Nawilżającego balsamu do ciała O' Herbal




To jest naprawdę rewelacyjny kosmetyk. Jeżeli chodzi o konsystencję, jest ona dość rzadka ''mokra'', przez co balsam tworzy film na skórze, lubię akurat ten efekt zwłaszcza, że po wakacjach za granicą musiałam bardziej nawilżać skórę. Uwielbiam w nim lekki efekt chłodzący zaraz po użyciu. Pachnie zwyczajnie, lekko aloesowo. Bardzo szybko się wchłania, jest wydajny i ma wygodne opakowanie z pompką. Moja skóra jest wyjątkowo sucha, a ten kosmetyk naprawdę daje radę. Jestem zadowolona z efektu odżywienia i nawilżenia. Zmiękcza skórę i wygładza. Zlikwidował łuszczenie. Patrząc na skład, stwierdziłam, że może też się nadać do włosów. Ma wysoko w składzie aloes, a moje włosy go uwielbiają. Włosy po jego użyciu są mięciutkie w dotyku i bardzo nawilżone. Stosuję jako odżywkę, po myciu na 10 minut. Za pół litrowe opakowanie zapłacimy 22,49, co uważam za dobrą cenę. W składzie znajdziemy między innymi: aloes zwyczajny, liście aloesu, ekstrakt z liści aloesu, mało shea, olej makadamia, alantoina, mocznik

AQUA*, GLYCERIN*, DICAPRYLYL CARBONATE*, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, POLYGLYCERYL-3 METHYLGLUCOSE DISTEARATE*, OCTYLDODECANOL*, HYDROXYETHYL UREA, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL*, ALLANTOIN, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT*,  ZEA MAYS STARCH*, XANTHAN GUM*, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, PARFUM, UREA, ETHANOLAMINE,  PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHEROL, CITRONELLOL, LIMONENE, HYDROXYCITRONELLAL.

2) Szampon i odżywka z tatarakiem O'Herbal





Buteleczki idealne na wyjazdy. Specjalnie przetrzymałam je na 5 dniowy wyjazd na mazury. Powiem z ręką na sercu, że nie spodziewałam się tak rewelacyjnego efektu. Na wakacjach moje włosy są zazwyczaj kłopotliwe, prawdopodobnie przez zmianę wody. Stają się tępe, dziwne w dotyku, dlatego praktycznie za każdym razem je związuję. Po użyciu tego duetu były idealne. Już dawno nie miałam tak miłych w dotyku i sypkich włosów. Wyglądają zdrowo, są wzmocnione. Mogłam je dotykać przez cały dzień. Nie sprawiały one żadnego problemu, nie musiałam ich związywać. Ładnie się układały, ani trochę nie puszyły, nabrały blasku. Produkty z tatarakiem pachną specyficznie, ale mi akurat ten zapach się podoba. Każdy z tych produktów występuję w większym opakowaniu.

SZAMPON: Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate*, Lauryl Glucoside*, Lauryl Hydroxysultaine, Glycereth-2 Cocoate, Acorus Calamus Rhizome Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract*, Niacinamide, Ppg-3 Caprylyl Ether, Lauryl Lactate*, Cocamide Mea, Polyquaternium 10, Glycerin*, Alcohol Denat., Disodium Edta, Citric Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Hexyl Cinnamal.

ODŻYWKA: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behenamidopropyl Dimethylamine, PPG-3 Caprylyl Ether, Niacinamide, Lactic Аcid, Serenoa Serrulata Fruit Extract*, Acorus Calamus Rhizome Extract, Triceteareth-4 Phosphate, Caprylic/Capric Triglyceride*, Alcohol Denat., Glycerin*, Disodium EDTA, Parfum, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Hexyl Cinnamal. 

4,99/75ml


3) Nawilżający peeling do ciała Vis Plantis z filtratem ze śluzu ślimaka




Peelingowanie ciała jest równie ważnym etapem w pielęgnacji, tak samo jak balsamowanie. Ja taki zabieg zazwyczaj wykonuje 2-3 razy w miesiącu.  Fantastycznie przygotowuje skórę do nałożenia balsamu/kremu/masła. Drobinki nie są za mocne, co uważam za plus. Osobiście nie lubię zdzieraków, które proponuje nam np. Sweet Farmony. Dzięki kremowej, a nie żelowej konsystencji aplikacja jest szybka, przyjemna, kosmetyk bardzo łatwo się zmywa. Mam tu na myśli, że  nie pozostawiane grudek na ciele zaraz po wyjściu z wanny/prysznica. Pachnie bardzo delikatnie. Dobrze nawilża i wygładza.

Aqua, Ethylhexyl Stearate, Cellulose Acetate, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol , Glycerin, Propanediol, Dimethicone, Ceteareth-20, Butyrospermum Parkii Butter,  Cera Alba, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Rubus Chamaemorus  Fruit Extract,  Maltooligosyl Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Snail Secretion Filtrate,Magnolia Biondii Flower Extract, Sodium Stearoyl Glutamate,  Stearic Acid, Phenoxyethanol, Parfum,  Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Disodium EDTA

14,99/200ml (na stronie sklepu elfa pharm jest obecnie promocja -20%)

4) Peeling enzymatyczny papaja + kamelia




W przypadku tego produktu zbyt wiele Wam nie powiem, bo użyłam go jedynie dwa razy. Obecnie przechodzę kurację  tabletkami na trądzik + retinoidami punktowo więc pielęgnacja mojej cery jest mocno ograniczona Po tych 2 użyciach mogę jedynie Wam powiedzieć, że peeling na pewno jest lepszy od peelingu enzymatycznego z Ziaji. Ma także lepszy skład (filtrat ze śluzu ślimaka, ekstrakt z bławatka, olej bawełniany, olej kameliowy, pantenol, gliceryna). Mam wrażenie, że lepiej złuszcza. Obecnie na rynku mamy dość słaby wybór tanich peelingów enzymatycznych, więc polecam bliżej przypatrzeć się temu.

Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Propanediol, Sodium Polyacrylate, Gossypium Herbaceum  Seed Oil,  Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Dimethicone, Papain, Camelia Kissi Seed Oil, Sodium Stearoyl Glutamate, Snail Secretion Filtrate,Maltooligosyl Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Phenoxyethanol,  Parfum, Algin 1,2 Hexanediol, Carbomer, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol.

12,99/75ml

5) Krem do rąk i paznokci oliwka + witaminy A, B5, E



To, co używam na okrągło <3  Uwielbiam dobre kremy do rąk, o bogatej konsystencji. Przy okazji nie pogardzę też dużą ilością składników aktywnych. W składzie tego kremu na drugim miejscu znajdziemy parafinę. Na twarz - nigdy. Do rąk - jak najbardziej, zwłaszcza na zbliżającą się jesień, a potem zimę będzie doskonały. Już teraz sobie go chwalę. Porządnie regeneruje spierzchniętą skórę, a w wakacje mam niestety problem z suchymi dłońmi. Dzięki mocznikowi, zawartości pantotenolu i innych dobroczynnych składników, zmiękcza skórę i ją nawilża. Stosuję go zazwyczaj na noc, rano dłonie dalej są wygładzone i w świetnym stanie. Pachnie bardzo przyjemnie, delikatnie. Szybko się wchłania, a mimo to dogłębnie odżywia. Koi podrażnienia powstałe podczas prac domowych. Cena: 6,49 zł, więc idealnie.

Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Isostearyl Isostearate, Urea, Petrolatum, Butyrospermum Parkii Butter, Ceteareth-20, Dimethicone, Lycium Barbarum Fruit Extract, Snail Secretion Filtrate, Tocopheryl Acetate, Olea Europaea Fruit Oil, Panthenol, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Parfum, Retinyl Palmitate, Caprylyl Glycol, Disodium EDTA, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool


Wszystkie produkty możecie zakupić TU lub stacjonarnie.


Znacie jakieś kosmetyki z Elfa Pharm ;) ?

19 komentarzy :

  1. krem do rąk jest świetny, tez musze o nim naskrobac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ich kosmetyków, ale wszystkie z przyjemnością bym wypróbowała :)
    Pomożesz KLIK ? dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam szamon z serri lopianowwej i Green Pharmacy. Teraz mamo herbal ale jeszcze nie uzywalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam odżywkę z tej firmy, ale nie byłam z niej zbyt zadowolona, u mnie okazała się średniakiem, który nie robił nic..

    Ale owocnego i przyjemnego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te kosmetyki na kilku blogach ale sama jeszcze nie miałam okazji ich poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kosmetyki są teraz wszędzie! :) Ależ jestem ciekawa ich działania - sama mam w domu odżywkę z korzenia tataraku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji ich testować, jednak od pewnego czasu kusi mnie by je wypróbować, szczególnie kosmetyki do pielęgnacji włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się bardzo polubiłam znkremem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi bardzo podpasował szampon lniany z Elfa Pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś zastanawiałam się nad nimi w dogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też używam tych kosmetyków i niedługo napiszę jak się u mnie sprawdzają:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz z tym peelingiem enzymatycznym :D W sumie mało którym jestem oczarowana, no i średnio jest z czego wybierać, więc nadal poszukuję ideału jako, że enzymatyczne są dla mojej cery najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie peeling enzymatyczny i krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne wizualnie nawet te mazidła są:) a ich skład w sumie tez ok:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska z chmielem rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  16. o tej serii kosmetyków słyszałam same pozytywne opinie, ale mimo to nie kuszą mnie specjalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Green Pharmacy mam żel do higieny intymnej.

    P.S. Ale masz piękne włosy. Moje nigdy takie nie będą. Takie geny ;)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,