JAK SIĘ SPRAWDZIŁ NA MOICH WŁOSACH OLEJ Z PESTEK MORELI?

Ładny połysk na moich włosach zawdzięczam ich regularnemu olejowaniu. Swoją przygodę  z olejowaniem zaczęłam ok. 2,5 roku temu olejami Etja. Dziś mam dla Was recenzję ich Oleju z pestek moreli


''Naturalny, nierafinowany, kosmetyczny, tłoczony na zimno olej otrzymywany z pestek moreli. Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy A, B i E. Doskonale się wchłania utrzymując odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Jego lekka i delikatna konsystencja nadaje się do każdego rodzaju skóry zwłaszcza suchej, dojrzałej i wrażliwej''




*Ma naturalny zapach.
*Jest bardzo tani, 9zł.
*Mieści się w 50ml szklanej ciemnej buteleczce z wygodnym aplikatorem.
*Jest wydajny, na moje włosy wystarczają 3 pompki.
*Łatwo go zmyć, w moim przypadku wystarczy umyć włosy raz delikatnym szamponem.
*Nie muszę po jego użyciu używać dodatkowo odżywki/maski, są wystarczająco dociążone.
*Nie mam problemu z rozczesaniem włosów, wręcz przeciwnie.
*Świetnie nawilża włoski, są gładkie na całej powierzchni.
*Nabłyszcza
*Moim zdaniem jest to jeden z lepiej dociążających i wygładzających olei. Do włosów prostych powinien być super, w przypadku mocnych kręciołków, może lekko osłabić skręt. Do włosów takich jak moje (średnioporowate) i wysoko jak najbardziej mogę go polecić.
*Jeżeli macie problem z suchymi włosami, lub szukacie złotego środka na puszące się włosy, ten olej powinien się u Was sprawdzić. Jesienią i zimą moje włosy najbardziej się puszą i elektryzują, więc często będę po niego sięgać.
*W przypadku tego olejku, świetne efekty uzyskuję nakładając go na suche włosy, zaledwie na godzinę.
*Olejek jest uniwersalny. Może zastąpić Wam balsam do ciała, może być dodatkiem do kremów do twarzy, a także jako umilacz kąpieli.

ZNAJDZIECIE GO TU 
Często go także spotykam w sklepach zielarskich.

Znacie oleje Etja ;) ?


16 komentarzy :

  1. Nie znam, ale z przyjemnością poznam je bliżej :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym sprawdzić ten ze słodkich migdałów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam, ale ten jest zdecydowanie lepszy :)

      Usuń
  3. Nie używałam, ale słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że na moją listę "must have" wskoczyła właśnie nowa pozycja...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam tego olejku, piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam go jeszcze, ale kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam.. ale patrząc na Twoje włosy, to chyba wręcz MUSZĘ wypróbować:) Ale najpierw muszę skończyć to, co mam..:) A mam nie mały zapas:) Obecnie kończę olej z nasion konopii:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś się skuszę :) Twoje włosy są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ich olejki już teraz znam - kupiłam niedawno z pestek malin i tamanu :)
    Olej z pestek moreli mam innej firmy i dobrze spisywał się na twarzy (do momentu powrotu trądziku z powodu zaburzeń hormonalnych) a teraz kończę go na włosach. Sprawuje się całkiem cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ich olejków jeszcze nie miałam ;) a olej z pestek moreli słabo dociążał mi włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio mam znowu ochotę na próbowanie nowych olejów i ten bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,