DZIEŃ DLA WŁOSÓW - NIEZADOWOLENIE

Dawno nie użyłam tylu kosmetyków do pielęgnacji włosów. Więcej, nie znaczy lepiej, ale dawno nie zafundowałam im tak dogłębnej pielęgnacji. I w końcu przypomniałam sobie o czepku ;)


2,5 godziny przed myciem, na suche włosy Olej krokoszowy Etja + wtarłam w skórę głowy Ziołowy Eliksir Green Pharmacy. Nałożyłam czepek
Następnie umyłam włosy szamponem Biolaven bez SLS/SLeS. Niedługo jego recenzja ;)
Kolejny krok to rumiankowa maska do włosów blond Kativa  ( na 45 minut) pod czepek. Recenzowałam ją TU
Końcówki zabezpieczyłam Revlonem uniq one. Recenzja TU

Włosy schły same, bez użycia suszarki. Już zaraz po myciu miałam wrażenie, że będzie je ciężko okiełznać, więc żeby szybciej schły, lekko końcówki rozczesałam. Im bliżej było do ich całkowitego wyschnięcia, tym bardziej stawały się spuszone. Użyłam znikomą ilość silikonów na końcówki (Revlon), bo wykańczałam opakowanie. Na początku wyglądały tak:



Od połowy były spuszone, więc spryskałam je jeszcze odżywką b/s Joanna z jaśminem i aloesem. Tutaj o niej coś więcej.



Po jej użyciu wyglądały tak:



Nie jest źle, ale już wieczorem wyglądały mocno porowato, nie były suche, wręcz przeciwnie, ale spuszone i brzydkie, więc jutro do rozpuszczenia się nadawać nie będą :) Winowajcom jest metoda olejowania. Od dłuższego czasu olejowanie na sucho im nie służy, na mokro wręcz przeciwnie, uwielbiają tę metodę. Końcówkom też ewidentnie potrzebne jest podcięcie. W następnym tygodniu znowu zdecyduje się na podcięcie maszynką, bo jestem z tej metody bardzo zadowolona, lub poproszę o podcięcie gorącymi nożyczkami. Na dniach pojawi się także recenzja tego oleju. Podsumowując, z pielęgnacji nie jestem dziś zadowolona.

Co sądzicie o dzisiejszej pielęgnacji i użytych kosmetykach ?

23 komentarze :

  1. i ja bym sie musiała przejść do fryzjera końcówki podciąć

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam kosmetyków których użyłaś
    sama często stosuję metodę prób i błędów
    moje włosy lubią olejowanie na sucho
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szykuję się już na szampon Biolaven od dawna, moje końcówki też się strasznie puszą i koniecznie muszę je podciąć w niedługim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sprawdza się u Ciebie szampon Biolaven? Ja miałam go jakiś czas temu i bardzo go polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam dopiero 3 razy, wszystko fajnie,ale poki co przy nim musze myc codziennie wlosy:(

      Usuń
  5. jestem ciekawa jak sprawdziłyby się u mnie gorące nożyczki. Jednak póki co ważny jest dla mnie każdy centymetr, więc włosy podcinam w domu :D
    A włoski na długości wyglądają świetnie, jedynie końcówki są lekko spuszone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja bardzo lubię podcinanie włosów maszynką - końcówki o wiele dłużej wytrzymują bez rozdwajania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, i ja mam pol roku spokoju:)

      Usuń
    2. Po 4 miesiącach przerwy sama fryzjerka powiedziała mi, że w zasadzie to końce są w tak dobrym stanie, że nie trzeba byłoby ich nawet podcinać - jedynie dla odświeżenia kształtu ;)

      Usuń
  7. U mnie też przeważnie włosy lepiej reagują na olejowanie na mokro, ale znalazłam kilka olejów, które się sprawdzają w metodzie olejowania na sucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że każdemu zdarzają się gorsze dni...
    Twoje włosy i tak uważam za jedne z najpiękniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się zdarzają te dobre :)
      PS Widzę nowe logo?

      Usuń
  9. Czy czesanie wlosow od razu po myciu, zabezpieczone serum silikonowym moze niszczyč włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatne rozczesywanie nie wpłynie na ich niszczenie, sama często rozczesuję mokre i jest ok

      Usuń
  10. Suszenie zimnym nawiewem wpływa jakoś nie korzystanie na włosy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję tego szamponu, ponieważ zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ten szampon :) a włosy na zdjęciu wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. jutro lub pojutrzę idę ciut podciąć :P

      Usuń
  14. Ja tam zawsze pamiętam o czepku... że go mam gdzieś tam w pudełku... :D

    PS Straasznie podoba mi się obrazek w nagłówku. To jakiś z internetu czy robiony specjalnie do szablonu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jakieś stronki anglojęzycznej z gifami ;)

      Usuń
    2. Wow, ekspresowa odpowiedź! Dziękuję :)

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,