WŁOSY W LIPCU - POMIAR - PRZYSPIESZACZE NA SIERPIEŃ - WYGRANE

Włosy w lipcu urosły 1cm. Jak na brak przyspieszaczy to wynik całkiem niezły (jak na moje włosy). Obecnie mierzą 80,5cm.  Dalej je zapuszczam, przynajmniej do swojego wesela, bo będę miała włosy rozpuszczone.

W poprzednim miesiącu do najczęściej używanych kosmetyków należały:




-Szampon Revitax (recenzja w archiwum)
-Delikatny szampon z oliwą z oliwek
-Odżywki b/s

Rzadko kiedy sięgałam po silikonowe sera. Szczerze mówiąc nie widzę przy regularnym stosowaniu żeby wolniej mi się rozdwajały. W dodatku wyglądały one jeszcze gorzej. Jakoś odpuściłam sobie też olejowanie, w lipcu olejowałam włosy może ze 2-3 razy tylko. Prze upałach włosy często były nijakie, a zwłaszcza źle wyglądały właśnie końcówki.


Objętość w kucyku: 10,5cm
Patrząc na zdjęcia warkoczy z tamtego roku, dalej zyskują na gęstości ;)



ROZPUSZCZONE:




Plany na sierpień  ?




Eliksir ziołowy GP (jako wcierka po myciu)
- Szampon Aktywator Wzrostu (ma SLS więc myślałam, że to wersja estońska, a tu jednak rosyjska, nie potrzebnie zaczęli kombinować z tymi etykietami)
- Suplement Silica (bardzo chwalony w Internecie, zamawiałam na doz.pl, ale długo na niego czekałam, bo nie mieli w magazynie regionalnym)




W lipcu miałam też szczęście i wygrałam 2 rozdania ;)

pinklipstickmua


swiatkosmetykoholiczki



Zmieniłam na blogu w prawym pasku bocznym widget z Top Komentatorami, zamiast ogólnego - z ostatniego miesiąca, tak chyba jest sprawiedliwiej ;)

31 komentarzy :

  1. Piękne włosy :) Ja w sierpniu mam ochotę na olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdraszczam wygranych;] włosy, jak dla mnie, trochę za długie, ale ich też zazdraszczam;] sama znów zapuszczam i niecierpliwie czekam i czekam i czekam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trochę przekłamana ta długość, musiałam jakoś się wygiąć, takie długie to one nie są :P

      Usuń
  3. Twoja gęstość to coś niesamowitego! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja olejuje co mycie od paru lat i już mam taki odruch olejowy więc i w lipcu się to nie zmieniło choć włosy idą pod maszynkę 5 cm bo końcówki mimo że nie rozdwojone to są suche i nieestetyczne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam efekt po podcięciu maszynką ;)

      Usuń
  5. Gratuluję wygranych ;) Daj znać jak się sprawdzi ten eliksir GP. Też zapuszczam do wesela chociaż nie mamy jeszcze daty (bo jak ustalić datę, kiedy ja nie wiem kiedy mi włosy urosną do tej długości, którą chciałabym na własnym weselu :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :P jasne, zrobię recenzję, jest mega wydajny póki co i przedłuża świeżość

      Usuń
  6. jak ja Ci zazdroszczę tych włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie Silica się nie sprawdziła. Lepiej wspominam Belissę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tak gęstych włosów, u mnie w kucyku jest chyba o połowę mniej, aż sobie jutro zmierzę, bo dawno tego nie robiłam :) Gratuluję wygranych, lubię te saszetki Bani Agafii, szczególnie maski do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją cerę też fajnie działały zwłaszcza te oczyszczające, ale muszę robić przerwę, bo mi się skóra za bardzo przyzwyczaja

      Usuń
  9. ojeju jakie Tymasz wpnaiale wlosy ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Ci zazdroszczę gęstości i powiem, że jesteś jedną z głównych motywacji by nałożyć tę głupią wcierkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :D ale nie dziwię Ci się, bo sama nienawidzę wcierek

      Usuń
  11. Kusisz tymi tabletkami trochę, aż się chyba sama muszę rozejrzeć za jakimiś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje ,ale te Twoje włosy zawsze zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten szampon agafiowy na porost włosów miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej ! Zaciekawiłaś mnie tym delikatnym szamponem z oliwą z oliwek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten suplement mnie ciekawi :D poczytam o nim

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak patrzę na Twoje piękne włosy, to traktuję wszystkie te kosmetyki jako pozytywną rekomendację :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne długie włosy tylko podziwiać ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię olejowanie włosów. Dobrze działa na moje włosy olej kokosowy choc mam wysokoporowate włosy ale nie puszy ani nic. Jeśli chodzi o kosmetyki rosyjskie uwielbiam je i najczęsciej stosuje.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,