DZIEŃ DLA WŁOSÓW + POCHWAL SIĘ SWOIMI WŁOSAMI (ZGŁOSZENIE DLA CZYTELNICZEK BLOGA)

Po rezygnacji z serii NdW postanowiłam, że pielęgnację będę Wam pokazywać raz na jakiś czas (1x na miesiąc chyba wystarczy). Wiem, że takie wpisy co tydzień mogą się Wam znudzić :P



*Na godzinę naolejowałam włosy Amlą. Nie używałam go ze 2 miesiące i od razu poczułam ten mega intensywny zapach przy otwarciu :O Recenzja KLIK

*Skórę głowy i włosy umyłam Aktywatorem Wzrostu (jeden z przyspieszaczy na sierpień, pisałam o tym niedawno)

*Wróciłam do odżywki z TBS do włosów suchych i łamliwych, dość słabe ma opinie w Internecie, jednak moje włosy się z nią polubiły. Na wyjazdach sprawdzała się super. Nałożyłam ją na 20 minut pod czepek.

*Po spłukaniu wtarłam w skórę głowy Eliksir ziołowy z GP (jeden z przyspieszaczy na sierpień, pisałam o tym niedawno)

*Końcówki zabezpieczyłam Kallos Lab 35. Recenzja KLIK




*Zamiast ręcznika używam bawełnianej koszulki*
*Rozczesuję włosy szczotką Olivia Garden*
*Suplementuję się w sierpniu Silicą*

Zdjęcie robione po 20, więc światło nienajlepsze.Przez to, że nie użyłam mocno treściwej maski, włosy były trochę spuszone, więc w ruch poszło sporo odżywki z Kallosa ;)Włosy są miłe w dotyku, mięciutkie, nawilżone. Właśnie zawinęłam je na noc na papiloty. Jestem ciekawa jutrzejszego efektu ;)


+ Nie wiem czy wiecie, ale po prawo na moim blogu widnieje link o nazwie JAK DBAJĄ O WŁOSY INNE BLOGERKI. Jeżeli moje czytelniczki (niekoniecznie blogerki) chciałyby się podzielić swoją pielęgnacją, zapraszam do wysłania mi na mojego emaila opisu z Waszą pielęgnacją i zdjęciem Waszych włosów.
Nie musicie mieć tafli włosów do pasa. Nie długość jest najważniejsza! Jeżeli macie coś ciekawego do przedstawienia lub po prostu chcecie się pochwalić swoimi włosami i pielęgnacją (minimalistyczną lub bogatą), zapraszam ;)

Zgłoszenie możecie wysłać mi jako plik w programie Microsoft Word lub normalnie w treści emaila.


18 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Ja się pod każdym postem zachwycam :)

      Usuń
  2. Jeny jakie piękne grube, długie włosy. Bardzo chętnie wezmę udział w akcji! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na wiadomość ;)

      Usuń
  3. Piękne włosy, ja mam zaledwie za ucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne włosy :) Super akcja i z chęcią naskrobię coś o moich pasmach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten aktywator wzrostu, i chyba wrócę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudne włosy! Oczarowały mnie. <3
    Zapraszam do mnie na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy <3
    Ciekawi mnie olej Amla ale trochę obawiam się zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Długość twoich włosów jest imponująca

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam się czym chwalić jeśli chodzi o włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. A idż Ty :(
    Twoje włosy zawsze wywołują u mnie najpierw zachwyt a potem smutek.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy zachwycają - ja bym tam mogła oglądać Twoją pielęgnację i jej efekty codziennie :D
    Zastanawiam się nad wysłaniem wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,