CZYM CZESZĘ SWOJE WŁOSY ? | MÓJ ULUBIENIEC

Chyba nadeszła właściwa pora żeby podzielić się z Wami moim ''czesadłem''. Blog istnieje 3 lata, czyli tyle, co pielęgnuję swoje włosy. Do tej pory przetestowałam:

*Tangle Teezer Compact
*Tangle Teezer The Original
*Tangle Teezer Salon Elite
* Khaję szczotkę z włosia dzika
* Drewniany grzebień The Body Shop
OLIVIA GARDEN SZCZOTKA PŁASKA SUPREME CERAMIC ION




Żeby wydać opinie o szczotce, potrzebuję minimum kilku miesięcy. Ja osobiście nie polecam szczotek TT. Co prawda świetnie spisywały się w rozczesywaniu moich włosów, ale przy tym łamały je na długości, co przyczyniało się do szybszego ich rozdwajania. Mimo ich pielęgnacji, praktycznie co miesiąc widziałam już wiele nowych rozdwojeń. Kiedy odstawiłam je na początku tego roku, zauważyłam naprawdę ogromną różnicę. Ząbki TT są do moich włosów za ostre. Potem nabyłam szczotkę Khaja. Zrecenzowałam ją TU. Bardzo fajna szczotka. jednak lepsza do wygładzenia, a nie rozczesywania na co dzień.

W kwietniu stwierdziłam, że zainwestuję w coś jeszcze innego i wybór padł na OLIVIA GARDEN SZCZOTKA PŁASKA SUPREME CERAMIC ION, którą jedna z Was mi poleciła.
Za 1 razem myślałam, że trafiłam na bubla, ale drugie i kolejne pociągnięcie szczotką po włosach było już ok ;) Szczotka  wykonana jest porządnie, korpus jest z powłoką ceramiczną, poduszka: miękka, jonizowana. Kuleczki szczotki są jonizowane, a więc nie ma mowy o elektryzowaniu się włosów ( w końcu!). Nie podrażnia skóry głowy, końcówki nie są ostre,  świetnie rozczesuje włosy, radzi sobie z kołtunami. Eliminuje puch, moje włosy po rozczesaniu nabierają ładnego połysku, są miłe w dotyku i gładkie. Szczotka ma owalny kształt, wygodną rączkę. Świetnie rozczesuje zarówno włosy suche jak i mokre, chociaż mokre włosy staram się rozczesywać jak najrzadziej. Na kondycję włosów póki co nie mogę narzekać, ostatni raz były podcinane maszynką zaraz przed kupnem szczotki. Wyrywa taką samą ilość włosów jak TT, ale mniej niż Khaja. Włosy ze szczotki usuwam za pomocą przyrządu z Rossmanna. Recenzowałam go TUWymiary szczotki: 24x7.5cm. Cena: 39,90

Podsumowując, uwielbiam tę szczotkę. Do moich długich, prostych włosów spisuję się fenomenalnie.


A co u Was się sprawdza najlepiej ? ;)


P.S Nie wiem kiedy teraz pojawi się następny post. Jutro wyjeżdżam, a od września będę miała sporo na głowie, więc mogę tu bywać rzadziej.

20 komentarzy :

  1. Mam i również uważam, że jest lepsza od TT :) Polecam też jej siostrę Supreme Combo - włosie dzika + igiełki rozczesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy na falowanych włosach OG też się sprawdzi?

      Usuń
    2. do falowanych akurat ta moja nie mam pewności, może lepsza byłaby wersja combo z włosiem dzika

      Usuń
  2. Ja póki co jestem wierna TT:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tego samego zdania odnośnie TT :) Aktualnie używam szczotki z naturalnego włosia od ponad roku i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie najlepszy grzebień z szeroko rozstawionymi zębami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie TT też zupełnie się nie sprawdził... dosyć dobrze spisywała się szczotka z włosia dzika z Rossmanna ale do czasu. Po farbowaniu nie dawała sobie rady z rozczesywaniem, więc obecnie jestem w trakcie poszukiwań:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wielką ochotę na tę szczotkę. Na razie używam TT, ale podejrzewam, że u mnie też powoduje uszkodzenia włosów na długość. Tyle, że nie jestem tego pewna - stąd moje wątpliwości, ale z każdym twoim postem, gdzie wspominasz Olivię Garnden, coraz bardziej się do niej przekonuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam szczotkę, której połowa włosia jest naturalna, a połowa to plastikowe elementy... nawet nie wiem, jaka firma ją wykonała... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała tę szczotkę ale z wlosia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie szczotka nie jest tak ważna, ale dobrze wiedzieć, że jest taki Święty Graal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, jeśli chodzi o szczotki TT. Gdy minął pierwszy zachwyt, zaczęłam zauważać wady. Wtedy kupiłam szczotkę z włosia dzika, która o wiele lepiej spisuje się przy moich cienkich i dość delikatnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. interesująca ta szczotka, ja uwielbiam Tangle Teezer , mam wszystkie wersje , nawet tą do modelowania oprócz szczotki pustej do używania na mokro

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja póki co jestem wierną szczotce TT :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam tt ale przeważnie częste włosy tylko przed myciem bo inaczej jest masakra

    OdpowiedzUsuń
  14. cena spora, ja używam szczotki z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  15. Czym w takim razie rozczesujesz włosy mokre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą szczotką albo palcami rozplątuję

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,