NIEDZIELA DLA WŁOSÓW Z AMPUŁKĄ ODBUDOWUJĄCĄ 45

Na dzisiejszą przedurlopową niedzielę w końcu naszykowałam ampułkę keratynową z L'oreal Professionnel, którą wygrałam u Izy. Już dawno chciałam jakąś wypróbować.



*Zaczęłam od umycia włosów szamponem z kofeiną Alterra.
*Zastosowałam ''silnie naprawczą terapię odbudowującą'' - ampułkę Loreal Pro Keratin Refill.
Żeby sprawdzić działanie tej ampułki, nie zastosowałam specjalnie już potem żadnej maski,
*zabezpieczyłam jedynie końcówki maską 10w1 Revlon.

Co do głównego bohatera (ampułki):

Silnie naprawcza terapie odbudowująca do włosów nawet ekstremalnie zniszczonych, uwrażliwionych, rozdwajających się i łamliwych.  Zawiera specjalnie wyselekcjonowany kompleks pro-keratynowy z zawartością ceramidów i protein pszenicy, który działa silnie odbudowująco wewnątrz uszkodzonej struktury włosa. Wypełnia ubytki i odbudowuje naruszone partie włosów, sprawiając, że odzyskują one elastyczność i zdrowy wygląd na całej długości. Idealnie sprawdzi się po sezonie zimowym - silnie zregeneruje uszkodzenia powstałe w wyniku niskiej temperatury i innych niekorzystnych warunków atmosferycznych. Połączenie zaawansowanych formuł pielęgnacyjnych Incell oraz Pro-Keratin umożliwia utrzymanie właściwego nawilżenia włosów oraz ich dogłębną regenerację na poziomie komórkowym. (hairstote.pl)


Ampułkę wtarłam dokładnie, pasmo po paśmie w mokre włosy na 10 minut jak zaleca Producent. Żeby uzyskać jeszcze lepszy efekt, założyłam foliowy czepek i czapkę :P Zmyłam samą wodą. Ampułka wystarczy mi na dwa użycia, pokryłam nią włosy od ucha aż po same końce i jeszcze zostało jakieś 40% zawartości. Co zauważyłam ?

ZDJĘCIE Z FLESZEM


BEZ FLESZA



-włosy zyskały na objętości
-dolna partia była trochę spuszona, ale tak myślałam, zawsze tak mam po proteinach
-są miłe, puszyste
-nawilżone
-ładny zapach 
-nie miałam problemu z ich rozczesaniem

Co prawda moje włosy nie są zniszczone, ale w 100% zdrowymi nazwać ich też nie mogę. Powtórzę się i powiem, że tak jak końcówki są jeszcze okej, to na długości mam dość sporo rozdwojeń. Kolejną część ampułki pewnie wykorzystam po powrocie z wakacji, a potem na 99% dokupię sobie z innej serii L'oreala. Nie są najtańszę, bo cały zestaw (30x10ml) kosztuje ok. 250zł, pojedyncza sztuka od 8-15zł, ale myślę, że warto ;) Składu i częstotliwości używania niestety nie znalazłam w Internecie


Następnych dwóch NDW nie będzie na moim blogu z racji mojego wyjazdu na wakacje za kilka dni. Ponieważ nie lubię wstawiać postów automatycznie, dodam dopiero coś jak wrócę. A przy okazji kilka osób w ankiecie narzekało na częstotliwość dodawania postów. Mi się wydaję, że wcale nie jest źle jak dodaje 3 posty na tydzień, bodajże tylko przez jeden tydzień pojawiły się dwa, wówczas miałam sesję na studiach. Wybaczcie, ale częstotliwości akurat nie zmienię ;)

P.S. Od piątku wyniki rozdania widnieją pod konkursowym postem. Dziękuję za liczny udział <3<3

16 komentarzy :

  1. ja tam puszku nie widzę :)
    udanego wyjazdu!!!
    i też uważam, że 3 posty na tydzień to jest wystarczająca ilość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Alterrę a y masz boskie włosy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne *.* chyba musze wyprobowac :)
    Kamilo i inne włosomaniaczki, pomóżcie :) czy żyworódka nadaje się do psikania włosów/skalpu? Zastanawiam się nad zakupem spray'u który ma w składzie: woda, extrakt z żyworódki, extrakt z aloesu, gliceryne i jeden konserwant?
    Nazwa produktu to: żyworódka w płynie firmy GorVita, co wy na to? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt. Ja stosowałam niedawno ampułkę regenerującą z Loreal i też sprawdziła się u mnie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że prezent się sprawdził :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko dla mnie ten szampon z kofeiną pachnie jak odświeżacz powietrza do toalet? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie, ale faktycznie spodziewałam się ładniejszego :P ten z papają pięknie pachnie ;)

      Usuń
  7. włosy świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten szampon Alterra, fajnie unosił moje włosy u nasady :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy są powalająco piękne:)
    Miłych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie i ja muszę tą ampułkę wypróbować :)
    Miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt mi się podoba :) Może dopadnę jedną ampułkę po planowanym farbowaniu :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,