NIEDZIELA DLA WŁOSÓW PO URLOPIE 46

Nie  było mnie tyle, bo byłam na wakacjach. Zresztą kto mnie obserwuje na Insta, ten wiedział  ;)

Dziś przychodzę do Was z pielęgnacją, nie miałam kompletnie pomysłów, więc wykończyłam niektóre kosmetyki

1. Zaczęłam od nałożenia przed myciem na suche włosy olej brzoskwiniowy Etja z dwoma porcjami odżywki Timotei drogocenne olejki <3
2. Do resztek szamponu Biosilk (nie ma alko) dodałam 3 krople olejku rozmarynowego
3. Ostatnie płukanie płukanką z suszonej mięty.
4. Odrobina olejku herbacianego Chi na końcówki



WNIOSKI:

Olej brzoskwiniowy po kilkukrotnym stosowaniu jednak nie służy moim włosom, ale będzie o tym wkrótce recenzja.
Biosilk to naprawdę fajny, oczyszczający szampon, skóra głowy wydaje się lekka, oczyszczona.
Ciągle mi się puszą końce, chyba za każdym razem skąpię im silikonów (dziś po prostu wybrałam zdjęcia, gdzie może tego nie widać)
Płukanka miętowa znacznie lepiej się sprawdza u mniej zimna, dzień wcześniej przygotowana i ze świeżej mięty

EFEKTY Z SAMOWYZWALACZA,
KILKA ODSŁON ;)

Zaraz po rozczesaniu super wygładzone, potem już  lekko spuszone.






24 komentarze :

  1. Lubiłam kiedyś odżywke z timotei, ciekawe jak teraz się u mnie sprawdzi :D śliczne włosy takie błyszczące :D już myślałam że ten olejek brzoskwiniowy to jakiś nowy hit :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podasz insta?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd pochodzi ta koszulka? Strasznie mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka też od razu przyciągnęła moją uwagę :)

      Usuń
  4. Zgaduję, że puszą się po płukance miętowej. Ja tak często mam, że nieważne jak dociążającej maski bym nie użyła, jak dużo serum silikonowego bym nie wtarła w końce, jeśli użyję czegoś ziołowego - puszą się. Po prostu zioła lubią puszyć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie 2 tygodnie temu efekt po tej płukance był całkiem inny, rewelacyjny, zioła nie puszą aż tak moich włosów. Następnym razem zrobię inaczej tę płukankę ;)

      Usuń
  5. Rany jakie ty masz włosy! Szczena mi opadła ;p oleju z brzoskwiń jeszcze nie stosowałam ciekawe jak by się sprawdził w przypadku moich włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! Twoje włosy są przepiękne! Nie mogę przestać się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są przepiękne! :) Nawet lekki puch nie odejmuje im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilo, mam wlosy za lokcie, grube i geste, 11-12cm w kucyku..polecisz jakas szczotke do czesania na co dzien? tangle teezer mam wrazenie lamal mi wlosy, z wlosia dzika.nie radzi sobie z moimi wlosami-jest za slaba;) co polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OLIVIA GARDEN SZCZOTKA PŁASKA SUPREME CERAMIC ION

      Usuń
  9. Uwazasz ze wcierka zrobiona z miety pieprzowej zadziala? chodzi o porost i bejbiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzmocni, ale przyrostu raczej nie przyspieszy

      Usuń
    2. przeciez nawet zwykly masaz przyspiesza a mieta poorawia ukrwienie, krople zoladkowe zawieraja miete pieprzowa a ostatnio to hit na porost

      Usuń
  10. Ojej, masz przecudowne włosy! <3 U mnie Timotei niestety powoduje łupież :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne masz włosy i muszę to powtórzyć kolejny raz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ale tafla cudowna cudownych kudełków... magia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta odżywka i Twoje włosy po prostu mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś szampon z biosilka i był nawet fajny :) Masz cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,