GADŻET DO USUWANIA WŁOSÓW ZE SZCZOTKI | TEST NA KILKU SZCZOTKACH

Chyba nikt nie lubi męczyć się z wyciąganiem włosów ze szczotek. Robimy to albo palcami, albo grzebieniem, niektórzy też wykałaczką, a i tak nie udaje nam się usunąć wszystkich włosów. Znalazłam na to rozwiązanie. W Rossmannie możecie kupić za 7,99 takie cudo:


FOR YOUR BEAUTY
PRZYRZĄD DO CZYSZCZENIA SZCZOTKI DO WŁOSÓW

(nazwałabym go przyrządem do usuwania włosów, bo czyszczenia z brudu nam nie zastąpi)



Gadżet jest niewielki, przypomina małe grabie do liści, ma solidną drewnianą rączkę. Metalowe ząbki są wykonane dość tandetnie, bo już po pierwszym razie powyginały się, ale dalej (po miesiącu częstego użytkowania) radzą sobie bez zarzutu. Ruchami pionowymi lub poziomymi po szczotce bez problemu, za każdym razem, udaje mi się usunąć wszystkie włosy. Całe czyszczenie przebiega błyskawicznie. Pokażę Wam jak się sprawdza na wszystkich moich szczotkach (TT już nie używam). Ząbki szczotek nie ulegają zniszczeniu.

SZCZOTKA Z KULECZKAMI JONIZUJĄCYMI OLIVIA GARDEN <3





SZCZOTKA Z WŁOSIA DZIKA HELENA



SZCZOTKA TANGLE TEEZER



Co do czyszczenia szczotek, TT bez problemu można umyć pod bieżącą wodą, szczotkę Helena czyszczę wacikiem nasączonym spirytusem, Olivie Garden mam od niedawna, jeszcze jej nie czyściłam i nie wiem jak się za to zabrać, nie chcę jej całej zamaczać, więc pewnie wyczyszczę zakamarki wacikiem nasączonym wodą.

Co do gadżetu, zdecydowany hit, uwielbiam ten przyrząd i żałuję, że odkryłam go dopiero miesiąc temu.

21 komentarzy :

  1. Muszę to mieć! Wyciaganie włosów ze szczotki z włosia naturalnego to największe okropienstwo :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go wcześniej chyba się skuszę na niego bo ciężko się wyciąga włosy ze szczotek. Tez mam tt i olivie :D co do olivi to właśnie czyszcze ją wacikiem, jak znajdziesz jakiś lepszy sposób to daj znać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no takie coś to obowiązkowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę sobie kupić tą szczotkę do czyszczenia włosów, ze szczotki. na mojej sporo ich zostaje

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę takie coś kupić! :) Denerwuje mnie wyciąganie włosów z TT dlatego taka szczoteczka bardzo się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja usuwam wosy wsuwką :D Mam starą obdrapaną, która pamięta moje dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko zobaczyłam Twoje włosy w pasku po prawej, zaobserwowałam w ciemno :D
    Przyrząd fajny, ale ja używam tylko TT więc dla mnie całkowicie nieprzydatny, bo myję normalnie pod wodą :)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zakupić te śmieszne 'grabki' :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam tylko grzebienia z szerokimi ząbkami :) ale gdybym miała szczotki, to na pewno kupiłabym te grabie xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy mojej ilości wypadających włosów przydałby mi się taki gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny gadżet, nie wiedziałam nawet o jego istnieniu, a faktycznie czasem trudno ręcznie usunąć włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tych grabek teraz jest wszędzie pełno, ale jakoś mnie nie kuszą ;)Może jak w końcu nabędę dzika, to bardziej mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy przyrząd, czasem by mi się przydał. Może pora się na niego skusić...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny przyrząd musze go poszukać:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Już kiedyś go szukałam, ale akurat nie było... Zakładam, że można go znaleźć przy szczotkach do włosów? :)
    P.S. Jak Ci się sprawdza Olivia Garden? Zastanawiam się nad kupnem wersji Supreme Combo, ale na razie tylko się zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ;) model, który ja mam jest rewelacyjny, najlepsza szczotka jaką miałam, fantastycznie rozczesuje i nie niszczy włosów

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,