ŻÓŁTA NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 43 | PŁUKANKA I MASKA RUMIANKOWA

Dziś trochę żółtych nowości


Zrezygnowałam w niedziele z olejowania, bo robiłam je w sobotę olejkiem Yves Rocher




*Zaczęłam od oczyszczania szamponem L'oreal Paris Sublime - idealny na teraz, chroni włosy przed słońcem, zawiera kwasy owocowe AHA, olejek palmowy i aminokwasy.
*Nałożyłam maskę na 20minut
*Płukanka rumiankowa na włosy
*Zabezpieczyłam dodatkowo włosy spayem UV z SunOzon
*Następnie zabezpieczyłam końcówki odżywką 8w1 z Revlona








Zdjęcie włosów od tyłu miał mi dopiero kto zrobić kilka godzin później, więc końcówki zdążyły się już spuszyć, ale ogólnie ich stan jest dobry. Włosy były bardzo miłe w dotyku i zdyscyplinowane. Maska bardzo dobrze je ujarzmia i wygładza. Mam strasznie dużo rozdwojeń na długości, które są dopiero widoczne 2-3 dni po myciu. Tak jak końcówki są w dobrym stanie, to mniej więcej w połowie tragedia. Nie mam pojęcia od czego i jak temu zapobiec, to musiała być wina szczotki TT ;/

O płukance rumiankowej pisałam wiele razy, ale podsumowując:


moja proporcja: 1ł yżka suszonego rumianku na 0,5l wody, nie używam therbatek w torebkach, bo widzę słabsze działanie, taką płukankę lubię przygotować kilka godzin wcześniej ;)
-moja ulubiona zaraz po miętowej
--dzięki regularnemu stosowaniu nadaje ładne złociste refleksy
-nabłyszcza
-wzmacnia cebulki
-podkreśla kolor
-dezynfekuje skórę głowy

25 komentarzy :

  1. no prosze jak ładnie, ja z tej słonecznej serii jeszcze nie miałam nic, ale taka na czasie latem

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie odstające włoski
    myślisz, że to wina szczotki ....
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie odstająca, tylko w 100% połamane, szczotka TT jest za ostra dla moich włosów

      Usuń
  3. mam dokładnie taki sam problem, jaki opisujesz na końcu :/ i też podejrzewam o to TT... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne *-* może kupię tę maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku włosy masz wprost olśniewające , istnie z reklamy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 może mnie ktoś weźmie do reklamy... za 100lat ahahaa

      Usuń
  6. Masz takie piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam żółtą serię z L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię czytac takie posty, więc będę chętnie je czytała dalej :)) Piękne masz te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej masce :) Piękne włosy, kontynuuj NdW!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam problem z takimi koncowkami :/ piekne wlosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze zapomnę o rumianku na włosy! ale nie ma! pakuję ze sobą pakę rumianku i będę płukać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor włosów, jesli farbujesz mogłabyś zdradzić jaką farbą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) nie farbuje, to mój naturalny, aczkolwiek na żywo mam taki kolor jak na pasku bocznym ;)

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,