UPALNA NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 44

Wczoraj miało nie być NdW, ale jakoś się zawzięłam i jest :P W te upały myję włosy codziennie, wystarczy, że wyjdę na 5 minut na dwór, a już są suche + spuszone. W takie dni marzę żeby jak najszybciej umyć włosy, rozczesać i tyle. W niedzielę w ruch poszły miniaturki.



Zaczęłam od mycia szamponem The Body Shop do włosów suchych i normalnych. Miniaturkę zawsze zabieram ze sobą na wyjazdy. Zarówno w domu jak i na urlopie spisuje się świetnie. Bardzo dobrze myje, odświeża. Idealny na lato. W dodatku nie ma silikonów, parabenów, barwników i SLS/SLeS

Następnie nałożyłam na ponad 30 minut maskę witaminową z L'oreal Pofessionnel. Moje włosy nie są farbowane, ale nie widzę przeszkód w jej używaniu. Po 2 użyciach mogę powiedzieć, że ładnie pachnie, nie obciąża, całkiem dobrze wygładza

Końcówki zabezpieczyłam maską 10w1 Revlon. Mój ulubieniec. Je recenzję znajdziecie TU

Przed wyjściem spryskałam włosy L'oreal Sublime (spray ochronny przeciw UV).

Włosy według mnie wyglądały naprawdę nieźle (o dziwo wliczając w to końcówki). Zdjęcia robiłam dwie godziny po pielęgnacji, potem trochę bardziej się spuszyły, bo złapał mnie deszcz, ale i tak nie było tragedii. Jak widać, odstawały na całej długości, ale naprawdę ciężko jest w taką temperaturę je ujarzmić









Serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które dotychczas wypełniły ankiety ;) Wyników trochę mam, więc jest co do analizowania, za jakiś czas przedstawię Wam odpowiedzi ;) A tymczasem proszę tych, którzy jeszcze tego nie uczynili o jej wypełnienie (poprzednia notka). Zależy mi na rozwoju bloga, a bez Was by go nie było ;)

26 komentarzy :

  1. Całkiem ładnie się mają w upały :)!
    u mnie dobrze, dopóki nie wyjdę na dwór :( suchota i jeszcze raz suchota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle? Ja na moje oko to wyglądają ślicznie :D Moje też nie lubią upałów więc je częściej związuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy cierpią przez słońce :( Twoje i tak super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne wlosy! produktow nie znam;/

    OdpowiedzUsuń
  5. No popatrz, krem do twarzy i ciała z filtrem już kupiłam a o włosach zapomniałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej :D Cudne masz te włosy :) Idę czytać o tym serum na końcówki, bo szukam coś dobrego dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogłabyś zrobić recenzje tego sprayu ochronnego na włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, postaram się wrzucić za parę dni ;)

      Usuń
  8. Po raz kolejny powtórzę że masz śliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają pięknie ;) Sama w takie upały noszę tylko spięte włosy, o rozpuszczonych mowy nie ma b się topić zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie strasznie się puszą i kleją w te upały :( Najczęściej od razu upinam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie sie prezentuja Twoje włosy :) mam problem : ponad rok temu majac wlosy za cycki.scielam ponad 20 cm,byly do.ramion, po 4miesiacach scielam 4cm, nastepnie w styczniu tez.okolo 4cm i w polowie maja 10 cm, bo byly dosc rozdzedzone.na.tej.dlugosci, w dodatku byly pozostalosci z cieniowania. Dbam.o wlosy od.ponad 2 lat, swiadomie.od.jakiegos roku, co poradzisz? mam ciekie wlosy i mega delikatne :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pielegnuje rownowaga PEH, przed kazdym myciem olejuje na kilka.godzin, myje delikatnym szamponem, oczyszczam raz na 2tyg, do spania zazwyczaj robie 2 warkoczyki,baaaardzo rzadko spie w rozpuszczonych, prawie w ogole. Po myciu i choc raz miedzy myciami zavezpieczam silikonami, jedwab z GP, , czesze szczotka z wlosia dzika :)
      nie wiem.co robie nietak :c

      Usuń
    2. Ja bym w wakacje postawiła na dietę, na produkty bogate w kwasy tłuszczowe, żelazo, biotynę, cynk, magnez, wit B, PP, A, C, E. Do tego wcierki np seria seboradin niger lub green pharmacy(polecam także ich szampony). Cienkie włosy lubią też maski proteinowe, mogę polecić te z firmy ProSalon. Nie nakładałabym zbyt dużo produktów z olejami i silikonami. Myślę, że dla Twoich włosów byłaby też dobra nafta kosmetyczna i może spróbuj najpierw odżywić włosy, a potem je umyć. Polecam także płukanki ziołowe i masaż skóry głowy

      Usuń
    3. zaczelam kuracje drozdzowa i dolacze do tego rowniez siemie lniane,myslisz ze to dobra opcja? rowniez przed myciem nakladam na skore glowy glutka z siemienia i na co dzien zaczynam wcierac Jantara :) oraz robie plukanki rumiankowa z dodatkiem cytryny :)
      co do nafty - myslalam juz o tym i chyba sprobuje :)
      jaka.polecasz maske mocno humektantowa? myslalam o aleosowej z Natur Vital, jak myslisz? :*

      Usuń
    4. tak, tylko uważaj, żeby nie obciążyć włosów, bo siemię nieźle wygładza i dociąża ;) z nakładania na skórę głowy bym zrezygnowała jeżeli masz przyklapnięte włosy
      z humektantowych bardzo sobie chwaliłam aloesową euilibrę, a także miodowego kallosa honey, o natur vital słyszałam, ale nie stosowałam, powinna być podobna do equilibry

      Usuń
  12. nie wiem co gorsze dla moich włosów, czy mróz czy upał :D przez kolejny miesiąc nie będą miały ze mną lekko, bo już irytują mnie końce, więc pewnie non stop będą macane, a to nic dobrego nie wróży :D
    Twoje wyglądają pięknie, nawet w upał!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądają i widać, że nie groźne im nawet upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka zmiana na blogu :)
    włosy jak zawsze piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Są cudowne <3 Moje włosy zdecydowanie gorzej znoszą te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają super! I ta długość <3

    OdpowiedzUsuń
  17. To Revlon 8 czy 10 w jednym?? ;)
    Włosy piękne!

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,