SZAMPON NA POROST WŁOSÓW REVITAX

Dziś mam dla Was recenzję szamponu Revitax na porost włosów, którego używałam ponad 1,5 miesiąca. Nie należę do osób, które uważają, że szampon ma tylko myć. Teraz na rynku znajduje się tyle szamponów z bardzo dobrymi składami, że można wymagać od nich znacznie więcej. Wyjątkiem są szampony na porost włosów, do nich sceptycznie podchodzę, ale jak zobaczyłam ten w aptece (za 13zł), mówię czemu nie.




Szamponu używałam przy każdym myciu, SLS/SLES nie wpływa negatywnie na moją skórę głowy, co innego zaś jest przy żelach do kąpieli ;/. Zaraz po umyciu odczekiwałam ok 2 minuty i dopiero spłukiwałam go ze skóry głowy. Minęło 1,5 miesiąca, a w opakowaniu jest nadal ok 30% produktu, więc wydajność na plus, a jak z działaniem? Omówię poszczególne kwestie:

POROST WŁOSÓW - W miesiąc całe 0,5cm. Wynik beznadziejny, kofeina, która niby miała działać na porost, nie zdziałała nic. Swoją drogą dlaczego ten składnik jest dopiero 8 na liście??

OCZYSZCZANIE - tutaj bez zarzutów, jeden z lepszych szamponów jakie miałam okazję kiedykolwiek użyć. Bardzo dobrze oczyszczał, nie podrażnił, idealnie zmywał oleje. Skóra głowy była ''lekka'' w odczuciu.

PRZETŁUSZCZANIE - kolejny plus, włosy były w idealnym stanie, świeże 2, a nawet czasem 3 dni, regulował pracę gruczołów

ŁUPIEŻ - w trakcie stosowanie - zero łupieżu, a wcześniej miałam mały problem z tym


Jak wygląda skład?


Aqua - rozpuszczalnik
Sodium laureth sulfate - sles (tania substancja), może podrażniać, powodować problemy skórne, powodować wydzielanie łoju
Cocamidopropyl betaine substancja pianotwórcza, może podrażniać z sles
Sodium chloride - wpływa na konsystencje produktu
Disodium cocoyl glutamate - substancja myjąca (z naturalnych kokosowych tłuszczy)
Glycerin - substancja nawilżająca
Piroctane alamine - działa przeciwzapalnie, eliminuje łupież
Coffeine - kofeina
Panthenol - panthenol
Niacinamide - witamina B3
Menthol - substancja chłodząca
Dimethiconepropyl pg-betaine - polimer, antystatyk
Citric acid - konserwant
Benzyl alcohol - konserwant
Tocopherol - witamina E
Propylene glycol - glikol propylenowy, może podrażniać
Isopropyl alcohol - rozpuszczalnik, konserwant, może podrażniać
Phenoxyethanol - konserwant
Polyquaternium-10 - polimer, zwiększa objętość piany, substancja antystatyczna
Potassium sorbate - konserwant
Parfum - składnik zapachowy, może uczulać
Limoneneskładnik zapachowy, może uczulać
Hexyl cinnamal.składnik zapachowy, może uczulać

Dużo chemii, dużo konserwantów. Szampon ma dużo detergentów, pieni się strasznie, aż za bardzo. Długo mi zajmuje jego spłukanie. Mam mieszane uczucia co do niego. Z jednej strony, przyrostu zero, a w końcu nosi miano SZAMPONU NA POROST, z drugiej strony, nie pamiętam kiedy miałam taki produkt do włosów, który by na tak długo przedłużał ich świeżość. W kwietniu zapłaciłam za niego ok. 13zł i to była dobra cena, teraz kosztuje 19,50, wiec trochę za dużo. A więc czy warto kupić Revitax? To chyba kolejny chwyt marketingowy, za tę cenę znajdziemy lepsze szampony ;) Uważam, że lepiej zaopatrzyć się w szampon z Alterry z kofeiną. 2 dni temu kupiłam go za 6.49



Co prawda kofeina też jest daleko w składzie, ale cała reszta składników wygląda przyjaźniej. Nie ma też sensu nastawiać się na przyrost ;) Mi nie pomagają żadne wcierki i suplementy, więc trzeba się z tym pogodzić ;)

12 komentarzy :

  1. Używałam kiedyś tego szamponu dość długo. Ze świeżością daje radę, ale niepokoiło mnie to,że im dłużej go stosuje, tym moje włosy są oklapnięte, bez życia. W dodatku strasznie przesuszał. Pamiętam,że miał zapach męskiej perfumy, co mi się akurat podobało. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w sumie też po miesiącu jakby gorzej działał ;/ ale zapach fajny, racja ;)

      Usuń
  2. Skład faktycznie słaby ale za to kusi mnie to przedłużanie świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam szampon ALterry i bardzo lubię. Może nie wpływa na wzrost włosów, ale ładnie odbija je od nasady ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, słabiutki produkt. Szkoda, bo zapowiadał się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie wierzę, żeby jakikolwiek szampon pomagał przyśpieszyć porost włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam teraz przyrost jakiś 1 cm na miesiąc, muszę co miesiąc chodzić i obcinać, bo chcę mieć krótkie, a dłuższe już mi się ciężko układa, jak teraz nie chcę żeby rosły to rosną jak szalone
    szkoda,że na porost to on nie podziałał

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro włosy były tak długo świeże to moim zdaniem i tak wygryw! ten szampon Alterry też mnie kusi, ale jeszcze mam ponad litr innych, także na razie muszę odpuścić :D
    PS: jaki piękny baner <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyna, która zauważyła <3 haa
      chciałam zmienić szablon, ale nijak mi to idzie ;/

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,