NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 42

Wtorek - egzamin
Środa  - egzamin
Czwartek - egzamin 
+ następny tydzień ;(

Szybko i konkretnie co dziś użyłam:
1. Na noc olejowanie na sucho kucyka Amlą, zmyłam go dopiero popołudniu xD
2. Mycie szamponem z The Body Shop. Do Revitaxa i Yves Rocher jakoś się już przyzwyczaiły ;/
3. Odżywka Bavea figi i perły
4. Filtr na włosy + zabezpieczanie i wykańczanie fryzury maską w sprayu 8w1 Revlon
5. Czesanie tylko i wyłącznie Olivią Garden <3




Dziś mimo użycia bezsilikonowego szamponu i odżywki, włosy wyglądały bardzo dobrze. Schły same. Były ujarzmione i wygładzone. To na pewno zasługa szczotki z kuleczkami jonizującymi ;) Aczkolwiek mogłam dodać jeszcze silikonowe serum na końcówki, bo się lekko spuszyły. Szampon polecam, bardzo dobre oczyszcza, czuć jak skóra głowy jest lekka i oddycha ;) Niedziela na + Zapuszczam teraz konkretnie włosy, bo nigdy nie osiągnę wymarzonej długości! Ostatni raz były podcięte w połowie kwietnia.





Dajcie znać co sądzicie i co u Was, bo znowu Was mało w komentarzach ;( Czyżby u każdego sesja?

16 komentarzy :

  1. O rany... jak patrze na te długość, to aż żałuję że ścięłam swoje :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie lubię takiej długości, sama zamierzam trochę skrócić i nadać kształtu^^

      Usuń
    2. moje na zdjęciu wyszły krzywo, bo krzywo siadłam, ale są prościutkie od podcięcia maszynką. Ja dalej walczę długością ;)

      Usuń
  2. O mamo jakie włosy! Piękne :) Ja właśnie też po całej nocy z olejkiem na głowie lecę go zmyć. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja nie zna litości, ale mimo to postawiłam sobie za cel, by w trakcie tego zawirowania nie zapomnieć o odżywianiu włosów. Masz baaardzo długie włosy, ja bym się na pewno zachwycała widząc Cię na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy masz bajeczne, szamponu z TBS muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudowne włosy! Ja właśnie walczę ze swoimi, które po rozjaśnianiu są okropnie suche! Coś strasznego! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, cudowne najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sesja dopiero pod koniec czerwca, a i tak nie mam czasu żeby dbać o wlosy jak Ty! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne!
    u mnie też mało osób w komentarzach :/ pewnie sesja... i zbliżające się wakacje :)
    ja już wszystko zdałam, przede mną tylko obrona, więc wracam! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. sesja to zło! a włosy cudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,