MOJA PIRAMIDA PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Jak w skrócie można opisać swoją pielęgnację włosów? Za pomocą poglądowej piramidy ;)




CODZIENNIE
Oczywiście codziennie czeszę włosy, służy mi do tego szczotka z kuleczkami jonizującymi Olivia Garden. Moje włosy się z nią bardzo polubiły. Jeżeli tak jak ja, jesteście niezadowolone z Tangle Teezer'a lub macie problem z puszącymi, elektryzującymi się włosami - polecam.

Włosy obowiązkowo upinam na noc w koka lub robię kucyk, nie zasnęłabym inaczej. Plus dochodzą do tego obecne upały ;/

Ostatnio pogorszyła mi się cera, chcę także dodatkowo wzmocnić paznokcie, więc biorę suplementy - cynk oraz witaminę A+E. Nie sądzę żeby to wpłynęło na stan moich włosów, ale w przypadku paznokci, zawsze widzę poprawę.

CO 2 DZIEŃ
Średnio co 2 dzień myję włosy. W przypadku szamponów, nie dzielę tego na szampony delikatne i te z detergentami. Zazwyczaj co każde mycie używam mocniejszego i nie wpływa to negatywnie na skórę głowy. Po myciu obowiązkowo jakaś odżywka lub maska, żeby nawilżyć włosy i jakoś je rozczesać. O ile pamiętam, zabezpieczam je filtrami, a także końcówki silikonami. Czego używam obecnie?
Szampony: Loreal Sublime Professionnal (seria na lato), Revitax na porost. Odżywki/maski: Timotei drogocenne olejki, Kativa słodki rumianek, Pro Salon waniliowa, odżywka ułatwiająca rozczesywanie Kallos Lab35. Zabezpieczanie końcówek: Loreal Elseve, Revlon mask 8w1, Chi z olejkiem z drzewa herbacianego.

CO TYDZIEŃ
Olejowanie 1x na tydzień, czasem częściej. Używam do tego olei Etja, wykańczam Amlę i olejek z Yves Rocher.

RAZ/DWA W MIESIĄCU
Moją ulubioną płukanką jest rumiankowa i to właśnie ją wykonuję najczęściej. Co do peelingu, zazwyczaj łączę brązowy cukier z olejkiem eterycznym. Suszenie - zazwyczaj rano jak spieszę się na pociąg :P

OKAZJONALNIE
Fryzjera w celu podcięcia końcówek odwiedzam 2, 3 razy do roku. I szczerze zazdroszczę dziewczynom, które kilka miesięcy po podcięciu mają dalej zdrowe końcówki. Moje mimo pielęgnacji, rozdwajają się bardzo szybko.

Na większe okazje, imprezy, wesela włosy kręcę lub prostuję. Z tym, że kręcenie jest za pomocą papilotów lub wałków. Zdrowiej dla włosów i w moim przypadku lepszy efekt :D

**Przy okazji, mam dość sporo specyfików do zabezpieczania końcówek. Chętnie odsprzedam to w dobrej cenie. Jak widzicie, zużycie znikome. Chętnych zapraszam na e-maila.**




Jak to wygląda u Was :D ?

Jest nowy szablon. babeczka ma się nijak do włosów, ale w końcu mi się w miarę podoba :D Będą jeszcze drobne poprawki w pasku bocznym.

18 komentarzy :

  1. Ja myję włosy codziennie, a do fryzjera już nie będe chodzic wcale :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja włosów nie prostowałam już 2-3 lata, są już bardzo proste po suszarce i szczotce podczas suszenia, chociaż wiadomo prostownica bardziej wygładza. Już częściej kręcę swoje wloski, ale też rzadko i ostrożnie :) Jeśli chodzi o odżywki i maski to przy każdym myciu, taki już mam nawyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podpisuję się pod Twoją piramidką:) od 3 lat tak robię dzięki czemu uratowałam włosy przed ŁZS

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wygląda to bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie znacznie cześciej olejowanie i mycie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wszystkie włosomaniaczki ;) dla mnie pielęgnacja włosów może nie istnieć :P poza myciem i suszeniem nic z nimi nie robię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. co tu wchodzę to jest inaczej :D!
    generalnie mam podobnie, może częściej zdarzają mi się płukanki :D
    i o peelingu ciągle zapominam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest prawie identycznie, z tym, że ja olejuję co 2 dni, przed każdym myciem (a przynajmniej się staram :D) i częściej sięgam po prostownicę.

    Serdecznie zapraszam na rozdanie: http://hairhealer.blogspot.com/2016/06/rozdanie-powitalne.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Elseve strasznie mi przetłuszczał włosy.Twoje włosy są piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja piramida wygląda podobnie z tym że od jakiegoś czasu zaniedbuję notorycznie olejowanie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja myję włosy codziennie, więc u mnie trochę inaczej to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się nowy wygląd :)
    Piramida zresztą też :) Mamy wiele wspólnych cech widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie wygląda ona podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nasze piramidy są wręcz identyczne :)

    PS śliczny szablon!

    OdpowiedzUsuń
  15. moja pielęgnacja wygląda podobnie bo nie stosuje płukanek.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam to zdjęcie na tle gór <3
    chyba podchwycę Twój pomysł i zrobię swoją piramidę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatny post, można coś podpatrzeć :) Ja myję różniej, ale nie rzadziej niż co drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,