MÓJ PIERWSZY SAMPLER YANKEE CANDLE- TARTE TATIN

Ostatni wpis z Yankee Candle pojawił się w lutym, więc bardzo dawno temu. Do tej pory rozpalałam tylko woski. Dziś mam dla Was recenzję samplera o nazwie Tarte Tatin.
"Sampler z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeżo upieczona tarta z jabłkami, doprawiona szczyptą przypraw i wanilią". (goodies.pl)

Sampler (mini świeca) to dobre rozwiązanie dla osób takich jak ja, które ciągle lubią testować coraz to nowe zapachy.


Mini świeczkę trzymam w szklanym lampionie, jednak profesjonalne osłony do samplerów możecie kupić na Goodies za ok. 20zł KLIKSampler możecie także pokruszyć i używać jak woski. Co kto woli.

Jak pachnie jeszcze w folii, przed zapaleniem? Wyczuwam tu korzenne aromaty, które dodaje się do grzanców + jabłko. W rezultacie wychodzi z tego taka słona szarlotka ;)

A jak w trakcie?
Słabo, szczerze mówiąc zapach bardziej mi się podoba jak świeczka jest niezapalona. Zapalony sampler prawie w ogóle nie pachnie, intensywność bardzo słaba. Żeby cokolwiek poczuć musiałabym zbliżyć się na odległość 10cm od świeczki. Połączenie słonego jabłka też nie przypadło mi do gustu. Chyba dalej zostanę przy testowaniu wosków ;)

SAMPLER TARTE TATIN KLIK
INNE PRODUKTY YANKEE CANDLE KLIK


Lubicie takie połączenia zapachowe?

7 komentarzy :

  1. oo, ja już dawno nie paliłam wosków :P jakoś latem nigdy mi sie nei chce :D jesienią i zimą palę ich o wiele więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy spodobałby mi się taki zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Samplery podobno o wiele mniej intensywnie pachną :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie woski YC, ale zawsze jakoś szkoda mi na nie kasy. Na co dzień sięgam po zwykłe świeczki bezzapachowe i olejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat woski są bardzo tanie i wydajne, wieć można się skusić chociażby na jeden ;)

      Usuń
  5. fajny zapach, ale ja kupuję najczęściej woski

    OdpowiedzUsuń
  6. też zdecydowanie BARDZIEJ lubię woski :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,