MAM FALE!

Hej. Dziękuję tym, co trzymali kciuki, bo egzamin zdany na 5 ;) Wracam do regularnych notek. Miałam nie wstawiać ubiegłej niedzieli dla włosów, ale tym razem chcę Wam pokazać włosy w innej odsłonie. Była uroczystość rodzinna, więc postanowiłam zrobić fale. Chyba się udały, bo rodzina się pytała czy byłam u fryzjera, bo wyszło nienajgorzej :D



Godzinę przed myciem naolejowałam włosy olejem z ogórecznika lekarskiego+olejkiem rozmarynowym (na sucho). Następnie umyłam włosy szamponem Revitax na porost włosów. Następnie mokre włosy zakręciłam na całą noc na papiloty z Rossmanna, które pokazywałam na Instagramie KLIK.

Rano zaraz po zdjęciu wyglądały tak:







A Tak po 10 godzinach :


Niezawodny okazał się lakier z Goldwell, który nieźle utrwalił fryzurę, a przy tym ani trochę nie skleił włosów. Nie mniej jednak do 2 mycia włosy były dość dziwne w dotyku, takie tępe, więc potrzebne im jest porządne oczyszczenie. Polecam papiloty! Nie są tak szkodliwe jak prostownica/lokówka, a efekt może być jeszcze lepszy ;) Tak jak raz na jakiś czas lubię je sobie zakręcić, to na co dzień jestem jednak zadowolona z posiadania naturalnie prostych włosów.


Jak Wam się podobają ;)?


PRZYPOMINAM O ROZDANIU KLIK


12 komentarzy :

  1. Chociaż nie do końca są w moim stylu to prezentują się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany i to jakie piękne fale! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo uroczo ci w nich ^^ Efekt zdumiewający. Fajnie, że się długo trzymają :3 Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Włoski wyglądają pięknie, muszę się rozejrzeć za tym lakierem :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne włosy! :D Skoro ten lakier tak dobrze trzyma fale, to i ja powinnam się za nim rozejrzeć, bo moje momentalnie się rozprostowują :P

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne i widac że bardzo zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje niestety nie wytrzymałyby do wieczora :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. takie mięsiste! gratuluję piąteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W każdej odsłonie Ci do twarzy, bo masz po prostu przepiękne włosy, w genialnej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,