NOWOŚCI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Ostatnio kupiłam kilka nowych rzeczy do pielęgnacji moich włosów. Były one poczynione na allegro (hurtownia fryzjerska), stacjonarnie w hurtowni, a także w Biedronce, Rossmannie i aptece DOZ.


*Zacznę od szczotki. Tangle Teezer niestety powoduje u mnie rozdwajanie się włosów i to jak!! ;/ Miałam sporo rozdwojeń na długości, odkąd ograniczyłam rozczesywanie włosów TT prawie do minimum widzę znaczną poprawę. Po tym fakcie kupiłam rok temu szczotkę z włosia dzika KHAJĘ. Jest całkiem fajna, włosy są wygładzone, pięknie błyszczą, ale niestety przez to włosie, włosy mi się elektryzują i niestety ta szczotka nie rozczesuje kołtunów. Jakiś czas temu poprosiłam Was w komentarzach abyście mi poleciły szczotkę. Zdecydowałam się na Oliwię Garden Szczotkę Płaską Supreme Ceramic Ioc. Jest ona przeznaczona do codziennej pielęgnacji i rozczesywania włosów. Ma właściwości jonizujące, które zmiękczają elektryzowanie i puszenie się włosów, nadaje im gładkość, połyk. Posiada specjalną antystatyczną powłokę ceramiczną, zaokrąglone, łagodne (w odróżnieniu od TT) końcówki. Kuleczki poprawiają mikrokrążenie, niwelują ryzyko podrażnień.
Co mogę powiedzieć po 2 dniach używania? Znalazłam w końcu szczotkę, która daje rade okiełznać moje włosy, bardzo dobrze je wygładza, a przy tym lśnią. Szczotkuję oczywiście zaczynając od końcówek, aż po samą górę ;) Warta swojej ceny (40-50zl)

Fryzjerka maska do włosów Blond z miodem i rumiankiem Kativa Sweet Camomile. Zapewnienia Producenta, : regeneruje, naprawia i nawilża, przywraca blask, uwydatnia głębie koloru. Włosy są lśniące, odżywione, miękkie w dotyku.

* Serum CHI Tea Tree - miałam już wersję podstawową, teraz przyszedł czas na coś nowego. Serum zawiera olejek z drzewa herbacianego, olejek z mięty pieprzowej, wyciąg z rumianku i naturalny jedwab. Lekka formuła, szybko wnika w głąb włosy, chroni przed ciepłem oraz promieniowaniem UV, nie testowany na zwierzętach, bez parabenów, siarczanów, regeneruje, Będę go używała na końcówki ;)


* Maseczka w sprayu Revlon uniq one - bez siarczanów, parabenów, bez spłukiwania, daje jedwabistą gładkość i chroni kolor filtrami UVA i UVB, innowacyjna maska w spray-u do każdego rodzaju włosów - bez spłukiwania, dająca włosom aż 10 korzyści stosowania,naprawia suche i zniszczone włosy, nadaje połysk i wygładza puszące się włosy, chroni przed wysoką temperaturą oraz ułatwia szczotkowanie i prostowanie, można stosować na mokre i suche włosy. Będę jej używać do ''wykończenia'', na domknięcie łusek

* Maseczka fryzjerka Pro Salon Vanilla - nie miałam w domu ani jednej proteinowej maski, a wiecie, że przyczyną elektryzowani się włosów może być m.in brak protein ? Poleciła mi ją Pani, co tam pracuje. Ma działanie nawilżające, zawier proteiny jedwabiu, ekstrakt z wanilii, które mają zdolność zatrzymania wilgoci na powierzchni włosów nadając im zdrowy wygląd. Chroni włosy, dzięki czemu są gładkie, łatwo się rozczesują, nie elektryzują


* Szampon na porost włosów Revitax. Jak już Wam mówiłam, średnio wierzę w takie specyfiki, ale, że kończył mi się szampon, a ten nie był drugi, kupiłam ;) 

''Odświeżający szampon zapobiegający uwarunkowanemu dziedzicznie lub hormonalnie wypadaniu włosów. Pielęgnuje włosy i jest przy tym łagodny dla skóry głowy. Kofeina wzmacnia osłabione cebulki włosów i jednocześnie stymuluje porost włosów. Dodatkowo szampon zawiera witaminę B3 i pantenol, włosy stają się elastyczne i łatwe do czesania. Ponadto szampon zapobiega tworzeniu się łupieżu''.

Aqua, Sodium laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium chloride, Disodium cocoyl glutamate, Glycerin, Piroctane alamine, Coffeine, Panthenol, Niacinamide, Menthol, Dimethiconepropyl pg-betaine, Citric acid, Benzyl alcohol, Tocopherol, Propylene glycol, Isopropyl alcohol, Phenoxyethanol, polyquaternium-10, Potassium sorbate, Parfum, Limonene, Hexyl cinnamal.
(doz.pl)

* Spray ochronny do włosów Sun Ozon
Zbliża się coraz, temperatura coraz wyższa, więc trzeba także i włosom dostarczyć filtry. O tym kosmetyku myślałam już rok temu. 
Spray ochronny do włosów z filtrem UV chroni włosy przed intensywnym promieniowaniem słonecznym. Dostarcza optymalnej ochrony zarówno włosom naturalnym jak i farbowanym. Chroni je również doskonale przed wysuszeniem i szkodliwymi skutkami wysokich temperatur i suchego powietrza. Wartościowa witamina B5 wnika głęboko w strukturę włosa i reguluje jego gospodarkę wodną. Spray pozwala włosom odzyskać blask i piękny wygląd. Optymalna ochrona przed wysuszeniem, łatwe rozczesywanie, tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. (wizaż.pl)


* Maseczka z Bidronki Natural Oils Repair 



Czytałam o niej dużo pozytywnych opinii, a że kosztuje ok 2zł to czemu nie. Jestem ciekawa jak się spisze u mnie ta mieszanka olejowa ;)


WPADŁO WAM COŚ W OKO ;)?

rozdanie u dzezabell

25 komentarzy :

  1. Świetne produkty do włosów! :D Ta szczotka całkiem fajna :D

    Obserwuję! Poklikasz w nowym poście?
    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie kupić spray ochronny do włosów. Pracuję ciągle na zewnątrz przy urządzaniu ogrodów, więc muszę zadbać o odpowiednią ochronę :) Nawet nie wiedziałam,że takie coś istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupno dobrej szczotki spędza mi sen z powiek. Mam teraz krótkie włosy, ale włosie dzika wciąż nie jest w stanie mi ich rozczesać no i tak jak u Ciebie - elektryzują mi się :/ Napi8sz wrótce coś więcej o tej szczotce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również używam szczotki z włosia dzika i jestem z niej bardzo zadowolona. Co do maseczki Pro Salon Vanilla to bałabym się ją zastosować z racji tego, że moje włosy nie przepadają za proteinami w każdej możliwej formie (niestety). Ale chętnie bym spróbowała maseczki z biedronki, która ma w składzie olejki arganowy i ze słodkich migdałów bo moje włosy je uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też kiedyś nienawidziły protein, teraz postawię chyba na równowagę humektaty-emolienty-proteiny ;)

      Usuń
  5. Sama świetne rzeczy. Musze koniecznie kupić sobie ten spray ochronny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jak dotąd styczności z tymi produktami. Obecnie też zaczynam bardziej przykładać się do pielęgnacji włosów, gdyż są bardzo niszczone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować tą zieloną maskę, tylko ona mi została nieprzetestowana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że Oliwia ma działanie jonizujące, zaciekawiłaś mnie tym! Jednak najpierw chciałabym mimo wszystko kupić Khaję ;) O biedronkowych maskach też słyszałam same pozytywy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy krótszych powinna khaja być lepsza;)

      Usuń
  9. Nie wiedziałam, że w biedronce są takie maseczki :D Mam nadzieję że będzie można jeszcze je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saszetki tych masek to w Biedronce nowość, więc na pewno znajdziesz je w każdym sklepie :)

      Usuń
  10. Ten spray Sun Ozon ma w składzie alkohol, używanie go na słońcu będzie jeszcze bardziej przesuszać włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to kwestia włosów. w tamtym roku całe wakacje używałam loreal'a sublime na bazie alkoholu i nic takiego się nie działo, bardzo dobrze chronił
      Jeżeli znasz podobne bez alko daj znać, może dziewczyny skorzystają ;)

      Usuń
    2. Chociażby czerwony Gliss Kur do farbowanych albo wcierka Jantar :)

      Usuń
    3. Tak, przecież o takich tutaj piszemy :D

      Usuń
    4. pytam, bo pierwsze słyszę żeby jantar zawierał filtry
      Ja jednak zostanę przy tym, alkohol jest jako ostatni składnik, więc moim włosom na pewno krzywdy nie wyrządzi.

      Usuń
  11. Właśnie szukam dla siebie idealnej szczotki, bo TT zrujnował moje końcówki.. ale na nic konkretnego nie mogę się zdecydować. Muszę sobie też zakupić spray ochronny, a Olejowa maseczka z PerfectMe niestety nie sprawdziła się na moich wysuszonych końcówkach. Spróbuję za jakiś cas jak już je podetnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tą szczotką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio jak byłam w Biedronce to też wpadły mi w oko te maski do włosów saszetkowe, fajna sprawa na wyjazdach! Tylko ciekawam działania

    OdpowiedzUsuń
  14. czytałam kiedyś skład tej żółtej maseczki i jakoś nie podobała mi się jej cena w porównaniu ze składem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co się doszukiwać naturalnych składów w produktach fryzjerskich, nie dość, że są drogie to składy są chemiczne, ale mi służą ;) musiałam zrobić sobie przerwę po tych kallosach i rosyjskich maskach, bo mi nie służyły ;)

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,