NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 41

Nie mam teraz czasu w weekendy na pielęgnację, więc dziś pokażę Wam tygodniową ;)


1. Mycie Szampon Revitax
2. Peeling skóry głowy (lawenda, panthenol, cukier brązowy)
3. Odżywka z olejkami Timotei na ponad 30min
4. Zabezpieczenie włosów przed słońcem spryem SunOzon
5. Na końcówki Elseve Loreal


Serum Elseve to chyba najbardziej treściwy pod względem konsystencji kosmetyk do końcówek. Już nie raz przesadziłam z jego ilością, a tu okazało się, że dałam go za mało, bo końcówki miałam trochę spuszone. Włosy przez peeling strasznie szybko mi się przetłuściły. To na pewno jego wina, bo po samym Revitaxie kłaczki pozostają bardzo długo świeże. Odżywka po raz kolejny sprawdziła się idealnie, dociążyła włosy i ujarzmiła. Niestety mam ją na wykończeniu, na jesień na pewno ją znów zakupię. Nic tak nie radzi sobie w tym okresie z elektryzowanie jak ona !! Ze sprayu jestem bardzo zadowolona, kosztuje grosze, a bardzo dobrze chroni włosy.




Sesja pełną parą, więc odezwę się prawdopodobnie do Was za tydzień. W międzyczasie zapraszam na rozdanie ;)



17 komentarzy :

  1. ale masz boskie włosy ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Istne spa dla włosów, które masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny efekt! Aż miło patrzeć na twe włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety Elseve się nie sprawdził!Jakie działanie ma cukier??

    OdpowiedzUsuń
  6. Eliksir Elseve to mój ulubiony produkt do zabezpieczania końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "jaaa, uwielbiam JE!" :D :3 jak zawsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów, ale posiadam olejek w kremie Elseve i jest wielkim bublem.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie odżywka Timotei zupełnie się nie sprawdziła, tak samo jak spray Sun Ozone, który nieprzyjemnie usztywniał...
    Ale Twoje włosy wyglądają po tej pielęgnacji bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy piękne :) Odzywka z Timotei sie u mnie nie sprawdzila :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzdycham do tej tafli! Ah!
    PS: szczęściara z Ciebie, że sesje macie tak wcześnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nienawidzę sesji, wszystko się zwala na raz ;/

      Usuń
  13. myślałam nad zakupem tego olejku bo był w promocji w Super Pharm:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te Twoje kudły <3
    Kusisz tym Revitaxem - chyba za nim popatrzę :) A mgiełkę ochronną kupiłam, ale często o niej zapominam...Taka trąba ze mnie :P

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,