NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 39

Dziś znowu bardzo udana Niedziela, bo naolejowałam włosy inaczej niż zwykle. Obiecuję, że następna notka będzie tego dotyczyć :)



1. Olejowanie na 1h - Olej z ogórecznika lekarskiego Etja + olejek eteryczny rozmaynowy Etja
2. Mycie szamponem na porost Revitax
3. Na 20 minut odżywka Timotei drogocenne olejki. Recenzja TU
4. Zabezpieczenie końcówek serum Chi - jak to pachnie <3 taka czekolada z pistacjami <3
5. Spray przeciw promieniowaniu UV Sun Ozon

+ SZCZOTKOWANIE OLIVIĄ GARDEN. KOCHAM TĘ SZCZOTKĘ !!

Nie brzmi to skromnie, ale włosy znowu cudowne. Lubię jak są takie ''sypkie'' ?
Fajnie się układają, do tego zostały dziś odpowiednio nawilżone, a jednocześnie dociążone. Zero elektryzowania, zakup szczotki Olivii Garden był dobrą decyzją. Włosy schły same, bez użycia suszarki


17 komentarzy :

  1. Piękne masz te włosy. Zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie myślę nad zakupem szczotki Oliwi Garden, ale nie wiem którą wybrać :/ Pięknie wyglądają twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jest tyle opcji, że też nie mam pojęcia co wybrać! A już drugi raz Kamila mnie kusi :P

      Usuń
  3. Ciekawe produkty zastosowałaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ten spray Sun Ozon może być przydatny na wakacje. Będę musiała się mu przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty masz Kochana piękne włosy , ja pomimo dbania nie posiadam się z radości hodowania tak cudownej czuprynki :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawiła mnie ta szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne no po prostu piękne:)
    Szczotka OLivii mi się marzy ale z 100 % dzika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście prezentują się cudownie! Kolejna niedziela udana ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze jak tu wpadnę to wypada NDW :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten spray.

    Zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam jak włosy są sypkie! Wtedy mam ochotę ciągle ich dotykać :D Pięknie błyszczą! Czekam na wpis z tym olejowaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie to serum z CHI :) miałam kiedyś to w szarej buteleczce... i za każdą aplikacją strączkowało mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,