NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 38

Na dzisiejszą pielęgnację zbytnio nie miałam pomysłu. Pomyślałam o peelingu skalpu, bo nie robiłam go ze 2 miesięcy <wstyd>

* Cukier brązowy dodałam z kilkoma kroplami olejku eterycznego  do szamponu Timotei Złociste Refleksy
* Na 10 minut nałożyłam bananowego Kallosa
* Kropelką eliksiru ToniGuy zabezpieczyłam końcówki


Skalp od razu odżył. Włosy leciutkie, skóra głowy oddycha :D 
Są sypkie i miłe w dotyku. Niestety trochę spuszone, zwłaszcza końcówki co widać na 2 zdjęciu, wszystko  było w pośpiechu, więc nie miałam jak ich dopieścić :P
Chyba już nigdy nie podetnę końcówek nożyczkami, mega mi się podoba efekt po maszynce. No i skończyłam z podcinaniem póki co, włosy nic nie rosną, a ja je ciągle podcinam. No ale co mam zrobić jak widzę rozdwojenia ;/ Jak Wam rosną po tych wcierkach i innych specyfikach to ni wiem. Mogę tylko zazdrościć. Moje rosną z pół centymetra na miesiąc aż się odechciewa wszystkiego.



Coś ostatnio mało Was w komentarzach ;( Odzywajcie się!! <3

27 komentarzy :

  1. Kurcze, muszę sobie zrobić taki peeling koniecznie :) może moja głowa trochę odetchnie :).
    U mnie też mały odzew. To chyba wina ładnej pogody :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przecudnie :) Przypomniałaś mi o peelingu - chyba dziś sobie zaserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze Twoje włosy wyglądając pięknie :) Przypomniałaś mi że ja też daaawno nie robiłam peelingu (ups...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy :) ja czekam na promocję i lecę po Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też robiłam peeling, tylko kawowy :P Jakie gładkie włosy i ten lśniący warkocz - marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym, żeby mi tak wolno rosły, nie musiałabym tak często farbować;p Bez wcierek moje włosy wyciągają 1,5-2 cm na miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mi przypomniałaś, że ja też dawno nie robiłam peelingu skalpu :o
    Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniałaś mi że muszę zrobić peeling skalpu, dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham oglądać zdjęcia Twoich włosków <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne! zapach tego kallosa strasznie mnie męczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dla mnie właśnie jeden z lepszych zapachów, ciesz się, że honey nie wąchałaś

      Usuń
  12. Nie ma to jak piękne włosy na pięknym zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak piękne włosy na pięknym zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne masz włosy. Ja bym więcej nie zapuszczała, ale każdy lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę zapuścić do ślubu, chociaż już teraz by się coś z nimi wykombinowało ;)

      Usuń
    2. Ja Ci z doświadczenia powiem, że jak masz za długie włosy do ślubu, to nikt nie chce z nimi czego robić... Chyba, że planujesz mnie po prostu rozpuszczone. Teraz jestem świadkową na ślubie, gdzie Panna Młoda ma włosy gęste, grube i na dodatek bardzo długie. Póki co żadna fryzura próbna się jej nie podobała. Fryzury, które ją zachwycają niestety zupełnie nie trzymają się włosach, właśnie przez ich ciężar. I nie pomagają pianki, lakiery i inne utrwalacze...

      Usuń
    3. tak, myślałam własnie o rozpuszczonych, ewentualnie o jakimś kłosie, nie chcę dużo kombinować, upięcia mi się nie podobają, a co do loków to właśnie nie ma sensu, zaraz mi się rozprostują

      Usuń
  15. Masz piękne włosy :)
    Żałuję, że u mnie nie sprawdzają się maski Kallosa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie włosy - zachwycam się <3!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba też muszę zrobić w tym tygodniu peeling skóry głowy. Kiedyś stosowałam drogeryjny, z Marion, ale coś go ostatnio nie widzę, więc chyba trzeba będzie zrobić własny z cukru ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja peelingu nie robiłam chyba z 3 miesiące... :P więc jestem "lepsza"
    u mnie też ostatnio słabe dyskusje w komentarzach :D chyba wszyscy śpią:(

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze zapomnę zrobić ten peeling! chętnie dodałabym jakiegoś olejku eterycznego do swojej pielęgnacji, ale boję się przesuszenia na i tak już suchych włosach :(

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,