MINIMALISTYCZNA NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 40 + ROZDANIE

*Po raz kolejny olejowanie na mokro w misce - olej z ogórecznika lekarskiego Etja + eteryczny rozmaryowy Etja ( na 2h )
*Mycie tradycyjnie szamponem na porost Revitax ( uwielbiam go, włosy się po nim łatwo rozczesują, eliminuje łupież, zmniejsza przetłuszczanie, włosy są świeże przez 2 dni).
*Mój MUST HAVE -  maska w formie pianki 6w1 Revlon uniq one - robi dosłownie wszystko z moimi włosami, zabezpiecza, wygładza, nadaje połysk, ułatwia stylizację i rozczesywanie. Kocham ten kosmetyk. + NIE SPŁUKUJE SIĘ GO





Pogoda sprzyjała, więc zdjęcia wyszły super, śmiesznie wychodzą końcówki w słońcu ;)
Jak widać rosną sobie ;) Po pielęgnacji mimo braku odżywki czy też konkretnej maski, były super. Bardzo nawilżone, gładkie.


+  Nie lubię jak marnują się kosmetyki, stąd moje pytanie, czy chcecie rozdanie z kosmetykami, których już nie używam? Wszystkie są prawie pełne, z ważną datą, do włosów jak i coś z kolorówki. Kupuję dużo rzeczy do włosów, ciągle testuję, więc sama nie jestem w stanie wszystkiego zużyć ;)

19 komentarzy :

  1. Nie znam tych kosmetyków, ale o olejkach etja słyszę tylko w samych superlatywach. Twoje włosy jak zwykle piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a możesz zorganzować i zobaczyć ile sie osób zgłosi, moim zdaniem chyba lepiej niż kolejny kurzołap. Kiedyś wstawiałam recke czegoś czego nie byłam w stanie zużyć skoro sie nie sprawdził po prostu w tym samym poście kto sie zgłosił to dostał czy losowanie było jakoś tak

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te twoje włosy i te końcówki! <3 Takie rozdanie to dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłabym udział w takim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawaj dawaj, nie ma co czekać aż się przeterminują i wylądują w koszu. niech ktoś sobie potestuje, co ma się marnować^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na tak. Ogólnie świetny pomysł z takim rozdaniem z kosmetykami których już nie używasz, bo po co mają się marnować skoro może komuś innemu się przydadzą. Często wpadam na Twojego bloga i sobie podziwiam te Twoje piękne, nieziemsko długie włosy i doszłam właśnie do wniosku, że nawet mnie motywujesz do zapuszczania włosów długich, ponieważ pokazujesz, że długie, to nie znaczy nie zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz nieziemskie włoski, a jakie końcówki zdrowe ;) jestem jak najbardziej za rozdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja, włosomaniczka, obcięłam włoski do ramion :)
    Ot, taka wiosenna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno brałabym udział!;D Też mam wiele kosmetyków, szczególnie do włosów, których nie używam- większość mimo super składu okazały się bublami. No, ale staram się je zużyć do mycia, golenia czy jako (w przypadku masek) jako pierwsze O ;) Śliczne masz te włoski! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Minimalistycznie, ale jak pięknie <3
    Ja rozdanko chceeem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie się prezentują! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje włosy są niesamowicie piękne :)
    Chętnie wzięłabym udział w takim rozdaniu :) Może by mi się poszczęściło i miałabym szansę znaleźć jakąś kosmetyczną perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA MIŁE SŁOWA <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy, z resztą jak zawsze :D A rozdanie to świetny pomysł, szkoda by się kosmetyki marnowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ mnie zaciekawił ten Twój must have! gdzie kupiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahah, końcówki faktycznie śmiesznie wyglądają, ale pewnie bym nie zauważyła, gdybyś o tym nie wspomniała :D
    Jasne, czemu nie

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,