NOWE OLEJE DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW | MOJE WŁOSY W MARCU, PLAN NA KWIECIEŃ

JAK SIĘ MIAŁY MOJE WŁOSY W  MARCU?
Zaplanowane na marzec wcieranie Antyoksydacyjnego Sprayu i Niger Seboradin wyszło mi średnio, a nawet słabo. Często zapominałam o tym przed myciem. Ogólnie rzecz biorąc, nie darzę sympatią wcierek, bo jeszcze żadna nie spowodowała porostu większego niż 1cm, więc motywacji nie było. Włosy leciutko skróciłam, bo zaledwie 0.5cm. Potem się okazało, że nożyczki zmiażdżyły mi tylko włosy ;/ Czekam do końca kwietnia i idę do fryzjera podciąć włosy (już na 101%). Akurat będzie wiosna pełną parą i skończy się ocieranie o szaliki, czego moje włosy nie znoszą. Póki co mierzą 78cm, więc standardowo urosły centymetr. Wyjątkowo w ubiegłym miesiącu byłam z nich zadowolona, mało kiedy się puszyły i elektryzowały. Ponoć też lekko ściemniały od Amli, kilka osób pytało się mnie czy je farbowałam. Ja tego nie zauważyłam ;) Różnica wynika z oświetlenia. Przykład poniżej:


WŁOSY W MARCU

PLANY NA KWIECIEŃ

-Wcierka z końskiej maści (już wcieram od końca marca) 
-Więcej płukanek (korzeń mydlnicy, rumianek)
- Olejowanie olejami Etja

Wiecie, że moje włosy uwielbiają olejowanie. Po naprawdę regularnym stosowaniu i bycia cierpliwym, widać efekty, z których jestem bardzo zadowolona. Włosy są nawilżone i pięknie błyszczą. Jak przystało na włosomaniaczkę, przetestowałam już chyba z 20 różnych olei. Nie mniej jednak dalej jestem ciekawa działania innych.
Z firmą Etja miałam już przyjemność współpracować, teraz dostałam propozycję jej kontynuacji.
Wpadło więc trochę nowości. Oleje tej firmy już znam, więc śmiało mogę powiedzieć, że są naprawdę wysokiej jakości. Nie są przeznaczone tylko do pielęgnacji włosów, możemy stosować ich także do kąpieli, jako balsam do ciała czy też do pielęgnacji twarzy. Eteryczne zaś są idealne do domowych maseczek na włosy czy też płukanek, dobrze działają na skalp. Można ją także stosować jako zapach w kominku.


OLEJ KROKOSZOWY BIO
"Tłoczony na zimno olej z krokosza barwierskiego Carthamus Tinctorius. Zawiera największą ilość kwasu linolowego ze wszystkich olejów roślinnych. Oprócz tego zawiera kawas olejowy oraz kwas palmitynowy, a także witaminy A i E. Olej z krokosza bawarskiego to olej do skóry tłustej i trądzikowej. Działa przeciwzapalnie, redukuje wypryski oraz zanieczyszczenia".

OLEJ Z PESTEK DYNI BIO
"Olej zimno tłoczony, otrzymywany z wyłuskanych pestek dyni i oczyszczony w procesie sedymentacji. Zawiera około 80% nienasyconych kwasów tłuszczowych, witaminy A, C, E i K, B1, B2, B6 oraz betakaroten. Olej ma działanie uelastyczniające, zapobiega powstawaniu rozstępów. Dzięki dużej zawartości potasu ma działanie rozjaśniające blizny i przebarwienia. Doskonały do każdego rodzaju skóry, szczególnie dla cery dojrzałej".

OLEJ RYCYNOWY BIO 
"Tłoczny na zimno olej z ekologicznych nasion rącznika pospolitego (Rycyny). Olej rycynowy jest głównie bogaty w kwas rycynolowy (ok. 85%). Zawiera również kwas oleinowy, stearynowy, linolowy oraz witaminy A, E. Stosowany zewnętrznie wykazuję działanie nabłyszczające i ochronne. Jest najbardziej błyszczącym olejem roślinnym dlatego stosowany jest jako główny surowiec przy produkcji pomadek i błyszczyków. Posiada dodatkowo zbawienne działanie na włosy, brwi, rzęsy i paznokcie. Odbudowuję strukturę włosa, zapobiega ich wypadaniu, rozdwajaniu  oraz wysuszeniu. Przywraca im niezwykłą gęstość i naturalny blask. Okłady z oleju rycynowego są najczęściej polecanym środkiem na łupież. Doskonały do każdego rodzaju skóry".

OLEJ BRZOSKWINIOWY
"Filtrowany olej otrzymywany z pestek brzoskwini w wyniku tłoczenia na zimno. Lekki olej podobny w składzie do oleju ze słodkich migdałów. Zawiera wysoką zawartość kwasów NNKT w tym kwas omega -6,9. Zmiękcza naskórek, działa ochronnie, poprawia kondycję zmęczonej cery oraz delikatnie ściąga rozszerzone pory. Doskonały do każdego rodzaju skóry, również wrażliwej skóry dzieci".

OLEJ Z OGÓRECZNIKA LEKARSKIEGO
"Olej zimno tłoczony, otrzymywany  z nasion ogórecznika lekarskiego. Zawiera znaczne ilości kwasu gamma linolenowego (GLA)- 25% oraz kwas omega-6. Działa przeciwzapalnie, bakteriobójczo, reguluję wilgotność, przemianę komórkową i pracę gruczołów łojowych.  Regeneruję, uelastycznia skórę i łagodzi swędzenia.  Posiada  ogromne znaczenie w leczeniu dolegliwości skórnych. Przeznaczony dla skóry dojrzałej, wrażliwej, suchej i zniszczonej".

OLEJ Z PESTEK MORELI
"Olej przezroczysty o lekko żółtej barwie otrzymywany jest w procesie zimnego tłoczenia nasion owoców moreli zwyczajnej. Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy A, B i E. Doskonale się wchłania utrzymując odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Jego lekka i delikatna konsystencja nadaje się do każdego rodzaju skóry zwłaszcza suchej, dojrzałej i wrażliwej".


Etja wprowadziła stosunkowo niedawno nowe opakowania swych olei. Teraz mamy wygodny aplikator, a nie zwykłą zakręcaną buteleczkę. Fantastyczny pomysł ;) Ułatwi mi to z pewnością ich aplikację.

Jeżeli jesteście zainteresowani którymś olejem, zapraszam do sklepu KLIK


Szykujcie się więc, że będą brane pod lupę przy najbliższych NdW ;)

KTÓRYŚ WPADŁ WAM W OKO ALBO MIELIŚCIE JUŻ MOŻE JAKIŚ OLEJEK Z TEJ FIRMY ;)?

20 komentarzy :

  1. Piękne włosy
    tych olejów nie znam,
    Więc chyba pora to zmienić, bo włosy olejuje
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie,wczoraj robiłam płukankę z miodu i zielonej herbaty!!Piękne masz włosy mi daleko do takich efektów

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały zestaw do olejowania włosów, przyjemnego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego olejku z tej firmy <3 Boskie włosiska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no cudne masz te włosy :)
    Klikniesz w link w moim poście, będę bardzo wdzięczna! A jeśli to zrobisz koniecznie napisz komentarz z ceną produktu! Dziękuję:*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam olejek z avokado i ze słodkich migdałów.Naprawdę ta pompka jest świetna i bardzo ulatwia nakladanie olejku+świetne działanie za niewielkie pieniądze!☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne włosy! Nie miałam jeszcze olejków z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie te same oleje wybrałabym, gdybym miała teraz uzupełniać zapasy :) No, może nie wszystkie na raz, ale kilka na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne wlosy ! *___* Ja obecnie uzywam oleju kokosowego i oliwki HiPP, ale planuje niedlugo przetestowac cos nowego ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w kwietniowej walce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam olejek lawendowy! Chętnie dodaję go do maseczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne włosy :) tych olejków nie znałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łojoj...niczym pani wiosna :) Piękne włoski :)

    Kochana czy oddałabyś głosik na moje zdjęcie?
    https://apps.facebook.com/click_competition/28754/pl

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę tych olejków :) chciałabym chociaż jeden <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile cudowności :)! Mam nadzieję, że się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy :) miłego testowania :) pierwszy olej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja zazdroszczę włosów ;) przy okazji zapraszam do mnie na bloga na konkurs www.glammadame1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. olej brzoskwiniowy i z pestek moreli bardzo mnie zaciekawiły

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka ty piękna, naprawdę nie mogę się napatrzeć. Włosy z niebios!

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże, jak ja kocham twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,