NIEDZIELA DLA WŁOSÓW Z PŁUKANKĄ 34 + INFO O WYNIKACH



`Dziś miałam trochę więcej czasu, więc przygotowałam płukankę z mydlnicy lekarskiej. Więcej o niej TU.  Efekty opiszę w oddzielnym poście za kilka tygodni.
`Na noc naolejowałam włosy Amlą, wtarłam olej w kucyk, a do spania zrobiłam warkocz.
`Pół godziny przed myciem na skalp nałożyłam wcierkę na porost. Więcej o niej TU
`Włosy (skalp+resztę) umyłam szamponem odbudowującym z Yves Rocher, coraz bardziej zaczynamy się lubić <3
`Następnie nałożyłam odżywkę Balea z kroplą pantotenolu. Moim włosom kosmetyki Balea także bardzo odpowiadają.
`Ostatnie płukanie włosów wykonałam płukanką z mydlnicy lekarskiej
`Końcówki zabezpieczyłam Eliksirem Toni&Guy.


Włosy są sypkie, nawilżone, miłe w dotyku, fajnie się układają, chociaż miałam problem z elektryzowaniem, więc poszedł w ruch płyn antystatyczny, następnym razem chyba więcej silikonów :P Skalp porządnie oczyszczony, czuć to :P Polecam ten szampon, nie dość że dobrze oczyszcza, to jeszcze świetnie zmywa oleje, no i pod koniec na pewno podcięcie końcówek.



Zgodnie z regulaminem wyniki mają pojawić się do 7 dni. Z racji tego, że chcę dokładnie sprawdzić wszystkie losy + mój internet obecnie raz chodzi, raz nie , pojawią się one prawdopodobnie w czwartek/piątek. Dziękuję wszystkim za udział i nie kasujcie jeszcze banerów ;)

33 komentarze :

  1. o ciekawi mnie ta płukanka z mydelnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ostatnio ten szampon YR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja moje włosy dziś olejowałam lnianym olejem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy piękneee <3 Z fleszem wyglądają jak z reklamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) reklamy się chyba nie doczekam :P

      Usuń
  5. Włosy naprawdę pięknie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać Twojej opinii o maści końskiej, bo też mam zamiar zacząć wcierać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż sama mam ochotę na jakąś płukankę... jestem w tej kwestii ostatnio niesamowitym leniem ;)
    ależ gładkie masz te włoski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak poza tematem :D sprawdź swoje zgłoszenie u mnie do rozdania, bo chyba kopiowałaś wzór zgłoszenia od ostatniej zgłoszonej osoby i coś tam się nie zgadza :D

      Usuń
  8. Tej odżywki z Balei nie znam, ale wiele produktów do włosów z tej marki stosowałam i moje włosy z większością bardzo się lubią. Szczególnie z serią Feuchtigkeit z mango i aloe vera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydlnica najlepsza <3 masz śliczne włosy...kiedyś też uda mi się takie mieć, mam nadzieję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje włosy wyglądają bardzo ładnie! :) Jeszcze nie miałam szamponu z YR, ale do oczyszczania zwykle używam szamponów barwy ziołowej, są bardzo tanie i idealnie spełniają swoją rolę :) a tak na co dzień muszę raczej sięgać po delikatniejsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, u mnie barwa powoduje szybsze przetluszczanie ;(

      Usuń
  11. Używam już drugiego szamponu YR i żałuję, że tak późno zaczęłam je kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy jak marzenie :) szamponu z YR jeszcze nie miałam i chyba wypróbuję :)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. moje ostatnio też jakoś się podelektryzowują :D dołożyłam porcję silikonów i po sprawie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy prezentują się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale bym chciała takie długie włoski :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,