NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 36 + MIEJSCE NA WASZE LINKI

Nie miałam zbytnio pomysłu na tę niedzielę dla włosów, w dodatku jak widzę swoje zniszczone końcówki, aż się odechciewa robić zdjęcia :P Czekam do końca miesiąca, robię pomiar, bo jestem ciekawa czy włosy coś drgnęły po maści końskiej i marsz do fryzjera!!




Co użyłam tym razem?
1. Tradycyjnie przed myciem na skalp maść końska rozcieńczona z wodą na porost.
2. Fenomenalny szampon z SLS do włosów farbowanych Balea, zdenkowałam go! Postaram się niedługo wrzucić jego recenzję.
3. Rosyjska maska organiczna z kiełkami pszenicy na ok. 30 minut, również jest warta recenzji ;)
4. Płukanka rumiankowa do włosów (ostatnie płukanie)
5. Serum Elseve na końcówki

Może najpierw kilka słów o produktach, ciężko cokolwiek powiedzieć o Elseve, bo użyłam go dopiero raz. Maska i szampon nie mają silikonów, więc zaraz jak wyschły, włosy były lekko spuszone i skołtunione, ale ogólnie Niedziela na +. Miłe w dotyku, gładkie, dobrze się układały ;)





Dajcie znać co sądzicie i czy wolicie oglądać moje włosy rozpuszczone, w warkoczu czy kucyku :P
+ZOSTAWIAM MIEJSCE NA WASZE LINKI
(cały czas ogarniam Linkkz, nie wiem dlaczego tym razem jest  bez zdjęć ;/, prawdopodobnie trzeba dokupić pełny dostęp)



24 komentarze :

  1. w kucyku wyglądają genialnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne włosy! :) jesteś moją motywacją włosową

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o takiej gęstości ;)
    Piękne włosy, w warkoczu wyglądają bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt! Trudno zdecydować bo w każdej wersji wyglądają nieziemsko :D W kucyku widać ich gęstość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warkocz wygląda przepięknie ! :)
    Zresztą w kucyku jak i w rozpuszczonych również wyglądasz super !
    Pozdrawia i życzę miłego dnia,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie Twoje włosy w każdej postaci pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W każdej odsłonie wyglądają pięknie :) Zwłaszcza warkocz jest imponujący!
    Czekam też na efekty po maści końskiej, kiedy uda mi się zahamować wypadanie to na pewno zrobię sobie miesięczną kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ta rosyjska maska z kiełkami pszenicy :) a i wolę oglądać Twoje włosy jak są rozpuszczone, chociaż tak naprawdę w każdej postaci wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam lubię oglądać Twoje włosy bez względu na fryzurę, chociaż chyba rozpuszczone ukazują je najpiękniej :-) czekam na szerszą recenzję maski, bo mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne wlosy! Najbardziej podobaja mi sie rozpuszczone i w warkoczu ^^
    Ps. Sliczny 'sweterek / bluzka' na drugim zdjeciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozpuszczne! I sweterek świetny :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają pięknie za każdym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te cudeńka <3
    Wyglądają naprawdę bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W warkoczu wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje włosy wyglądają świetnie. Pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, jakie Ty masz cudowne włosy! :D Osobiście lubię je oglądać rozpuszczone, w warkoczu i w kucyku, zawsze wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. twoje włosy mogę ciągle podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej,mam pytanie bo moja koleżanka próbuje zapuścić włosy i ciągle się mnie pyta czego może używać aby je zapuścić,ostatnio zobaczyłam,że używasz maści konskiej na porost i jej o tym powiedziałam a ona powiedziała,że spali jej to włosy,myślisz że powinna spróbować? Ona chce w rok zapuścić koło 20cm,bardzo jej na tym zależy,jednak się boi używać czegoś takiego jak maść konska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spali, spokojnie. Najpierw można ją rozcieńczyć z wodą + zrobić próbę uczuleniową na skroni

      Usuń
  19. Chciałabym mieć tak grube włosy, nie to co moje :/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,