NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 37 ( KOLEJNEJ NIE BĘDZIE)

Jeżeli myślałyście, że rezygnuję z tej serii, to Was nabrałam ;) Ponieważ zbliża się majówka i długo oczekiwany przeze mnie wyjazd, za tydzień NdW się nie pojawi. A tym razem zapraszam Was na Niedzielę z nowościami ;)


Olejowanie na ok.1.5h przed myciem Olejem Krokoszowym z Etji
Na ponad godzinę maść końska wtarta w skalp przed myciem
Mycie szamponem odbudowującym z Yves Rocher
Maska rozświetlająca Marion, za 1,40 aż żal było nie spróbować :P
Na końcówki eliksir Toni&Guy






I w warkoczu:



Jestem po podcięciu włosów maszynką i póki co dalej jestem zadowolona. Włosy bardzo fajnie się układają. Moje włosy protein nie lubią, stąd rzadko widzicie je u mnie na blogu. Dziś jednak saszetka z Mariona spisała się całkiem okej. Zawarty w maseczce jedwab i olejek z migdałów fantastycznie wygładziły włosy. Gdybym nie wysuszyła ich dziś, myślę, że efekt byłby jeszcze lepszy. Kłaki pięknie pachną, są nawilżone i ''leciutkie''. Mimo słabej pogody, postanowiłam dziś porobić zdjęcia w plenerze ;)

JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ ;)? 

+ byłabym wdzięczna gdybyście polecili mi jakąś fajną szczotkę do włosów takich jak moje, oprócz TT i Khaji ani innych z dzika









28 komentarzy :

  1. Udane nowości :) Warkocz piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Toni and guy może byc ciekawym produktem,natomiast już nie raz sie zawiodłam na tej marce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dopiero 1 rzecz u mnie od nich :D
      a co masz od nich i nie jesteś zadowolona ?

      Usuń
  3. ja dzisiaj zrobiłam sobie taki dzień dla włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, warkocz mnie zachwycił! Niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już miałam pisać żebyś nie rezygnowala z serii :D pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta maska rozświetlająca Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują! :) ja dodałam kilka NdW ale jakoś nie miałam nerwów do tej serii więc podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tej gęstości *.* a co do szczotki to polecam Ikoo, jest na prawdę świetna, delikatniejsza niż TT ale nadal skuteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne włosy, marzy mi sie taka długość :) Muszę wypróbować ten szampon z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczotki Olivia Garden są podobno rewelacyjne, sama mam zamiar którąś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle Twoje włosy wyglądają cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne włosy! :3
    Słyszałam, że fajne szczotki są w TK Maxx, duży wybór i ceny przystępne ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentują się perfekcyjnie, zazdroszczę :D Muszę wypróbować maść końską ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresował mnie ten olej, bo kocham oleje z Etji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna długość i cudownie zadbane. Mimo, że moje nigdy nie będą tak grube, dążę do takiej właśnie długości! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam szczotke wiosłowa. Dostępna jest w Rossmanie. Idealna dla długich i gęstych włosów

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio czeszę się taką z drewnianymi "igłami" i fajnie się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,