NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 35 Z NOWOŚCIAMI + MIEJSCE NA WASZE LINKI

Pielęgnacja z wieloma nowościami. Na lato chcę nadać włosom refleksy, więc w ruch idzie płukanka rumiankowa. Do tego nabyłam nową odżywkę w sprayu. Chciałam jakąś z Glisskura, ale wszystkie mają keratynę, więc zaopatrzyłam się w tę z Joanny za ok. 5 zł ;)


1. Standardowo,  jak przed każdym myciem, wcierka na skalp (końska maść) na porost.
2. Mycie odżywczym szamponem Yves Rocher bez SLS (recenzja jedna notka wstecz)
3. Maska organiczna na ok 30 minut intensywne odżywienie. Więcej o niej TU
4. Płukanka rumiankowa (jako ostatnie płukanie)
5. Zabezpieczenie końcówek eliksirem Toni&Guy
6. Na prawie suche włosy parę pryśnięć odżywką z Joanny z aloesem i jaśminem.




Pielęgnacja na plus, włosy nabrały objętości, wyglądają na zdrowe mimo sporych rozdwojeń na końcach. Są mięciutkie w dotyku i nawilżone, po paru godzinach ciut się zelektryzowały, ale i tak jestem na tak ;) Mam jeszcze jedną maskę z tej serii i chyba także zostanie ona moim ulubieńcem. Mimo małej objętości (30ml) jestem z nich bardzo zadowolona. Lepiej spisują się od Banii Agafii. Po drugim wypróbowaniu odżywki w sprayu jestem również pozytywnie zaskoczona ;) Jeszcze mokre włosy były w kucyku, stąd lekkie fale ;)

Jak Wam się podobają? Coś Wam wpadło w oko ?

JEŻELI MACIE OCHOTĘ, MOŻECIE DODAĆ SWOJĄ NDW



36 komentarzy :

  1. Śliczne są :) nie słyszałam o tej mgiełce z Joanny gdzie ją można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z takiego większego sklepu przemysłowego

      Usuń
  2. Jaki cudowny efekt, masz piękne włosy! Zazdroszczę Ci bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądają Twoje włoski :) na pewno zbierają same komplementy :)

    ___________________________________________________________
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona efektem na Twoich włosach. Wyglądają przepięknie. :) Uwielbiam tę maskę. Rzadko mam szał na włosach jak właśnie po niej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ją masz bo jest mało spotykana ;)

      Usuń
  5. W sklepie Triny jest bodajże 7 wersji tych masek. :) Tylko ceny też troszkę wyższe niż na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam właśnie z allegro, wybrałam z tymi składnikami, co u mnie się sprawdzają ;)

      Usuń
  6. Piękne włosy :D Tę mgiełkę z Joanny gdzie dostanę stacjonarnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam w takim sklepie przemysłowym

      Usuń
  7. Wow, przepiękne! Zachwycam się :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach ta gęścina :)
    Jak miło, że uruchomiłaś linki do NdW :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawila mnie ta odzywka w sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne :) Chcę wypróbować te maseczki, ale jakoś do tej pory nie miała okazji...
    Dzięki za miejsce na linki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, pomiziałabym :D Końcówki wyglądają świetnie, w życiu nie powiedziałabym, że są jakieś podniszczone!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor! Takie zdrowe włosy :)
    Jak sprawdza Ci się ta maść końska? Ja używam maski i szamponu ze szpikiem końskim.
    Zapraszam :) http://paradise-by-candice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadnych skutków ubocznych, mierzę za 2.5 tyg ;)

      Usuń
  13. zazdrosze tak grubych i zdrowych wlosow!!!

    Pozdrawiam,
    http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie <3! A jak reaguje Twój skalp na konia? :-)
    no i właśnie chyba znalazłam must have - mgiełka bez protein :D będę szukać!! cena też zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reakcji zero: )ani rozgrzania ani szczypania ani pieczenia

      Usuń
    2. haha to chyba jesteś z blachy! :D
      koleżanka też nie miała żadnej reakcji, a odrost był 2,4 cm :-)

      Usuń
    3. byłoby fajnie, bo nic nie rosną ;<

      Usuń
  15. Masz przeboskie włosy. ❤
    Ciekawa jestem kosmetyków do włosów z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
  16. I jak działa wcierka z maści końskiej?

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy przepiękne! Gdzie kupiłaś maskę? Bardzo mnie interesuje;)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,