MOJE SPRAWDZONE SPOSOBY NA ROZJAŚNIENIE/PRZYCIEMNIENIE WŁOSÓW BEZ UŻYCIA HENNY, FARBY, ROZJAŚNIACZA

Przedstawiam Wam sposoby, które naprawdę działają. Dzięki nim lekko rozjaśnicie/przyciemnicie swoje włosy. Jedynym warunkiem jest BYCIE CIERPLIWYM. Pamiętajcie , że nagle z włosów blond nie zrobią Wam się ciemno brązowe/czarne i na odwrót. Mówię tu o delikatnym efekcie, który ja sama uzyskałam, swoją drogą nieświadomie. Co więcej, 1-2 aplikacja nic Wam nie dadzą. Ważna jest systematyczność. 


JAK PRZYCIEMNIĆ ?

* OLEJ AMLA


Olej ten kupiłam w grudniu. Używałam go regularnie, 1-2 w tygodniu. Po 2-3 miesiącach używania kilka osób pytało się mnie czy coś robiłam z włosami, bo są wyraźnie ciemniejsze. Mój naturalny kolor to średni/ciemny blond. Aktualnie na górze są brązowe, a reszta jest ciemnego blondu. Olejowałam nim włosy zwykle na noc. Przy zakupie nie sprawdziłam, że jest dla brunetek :P Efekt mnie nie zmartwił, wręcz przeciwnie. Co więcej, powiem Wam, że póki co jest to dalej mój ulubiony olej. Fantastycznie nabłyszcza włosy, wygładza, nawilża. Olejek jest bardzo wydajny, od grudnia mam jeszcze 40%. Polecam na wypróbowanie kupić najmniejszą, 90ml pojemność ;)

Czego jeszcze możecie spróbować ?
*Płukanki z kory dębu
*Płukanki z parzonej kawy
*Płukanki z łupin orzecha włoskiego
*Oleju rycynowego



JAK ROZJAŚNIĆ ?

PŁUKANKA RUMIANKOWA


PRZY WYBORZE ZIÓŁ (DO PŁUKANEK CZY DO PICIA) KUPUJCIE SYPKIE, A NAJLEPIEJ ZEBRANE I USUSZONE WŁASNORĘCZNIE. Te sklepowe, w torebkach są gorsze.

Chcąc nadać na lato włosom refleksy, kupiłam rumianek ;) Co do proporcji, ja używam łyżkę rumianku na 0,5l wody i tyle mi wystarczy. Zioła mogą, ale wcale nie muszą wysuszać (moje włosy są tego przykładem), ale jeżeli jeszcze nigdy nie robiliście sobie rumiankowej płukanki, myślę, że optymalnie będzie wykonywać ją 1x w tygodniu. Na wiosnę/lato często do niej wracam ;)

Czego jeszcze możecie spróbować ?
*Płukanki z cytryny
*Dodania kilku kropel cytryny do szamponu
*Płukanki z rabarbaru
*Maseczki z dodatkiem miodu i cytryny


WŁOSY FARBOWANE
Oczywiście można spróbować składników powyżej, ale przy włosach farbowanych to może nie wystarczyć. Najprostszym sposobem na wypłukanie koloru jest:
*szampon przeciwłupieżowy lub jakiś inny z mocnym detergentem
*mieszanka szamponu i sody oczyszczonej, która wypłukuje barwnik z farby. Możemy nią myć włosy. (uwaga na wysuszenie - zaraz po -dużo nawilżamy)



MOŻE MACIE JESZCZE JAKIŚ SKUTECZNY SPOSÓB ? ;)

24 komentarze :

  1. Na pewno kupię Amlę, czekam tylko, aż wykończę aktualne produkty do olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płukanki rumiankowej chętnie wypróbuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tego nie próbowałam. Szczerze to nie wiem nawet w jakim kolorze (ciemniejszym czy jaśniejszym) jest mi lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy moje włosy dałyby się rozjaśnić tą metodą, bo jak to w żartach mówię, mój mózg się broni i walczy o to, aby włosy były cały czas tak samo ciemne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą Amlą :D Gdzie ją znajdę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam wolę efekt ochłodzenia :P nie znoszę tego rozjaśnienia, które jest ociepleniem :D bronię się przed nim jak się da :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny wpis.
    Z porad skorzystam.
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje włosy są przepiękne, niczym kosmetycznej hedonistki, tylko ja osobiscie uważam że masz piękniejszy kolor, a jeszcze jak delikatnie 'musniesz sloncem' wlosy dzięki rumiankowi to juz w ogole :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rumianek nie wysuszy pasm i skóry głowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam, może, ale nie musi
      wystarcz robić w mniejszych proporcjach ;)

      Usuń
    2. no tak, ominełam ten opis i poleciałam dalej po reszte sposobow na rozjasnianie. Kiedys musze spróbowac, choc np. ziołowa agafii bardo puszy mi pasma :(

      Usuń
  10. O Amli myślę już od dawna, ale nie po drodze mi z tym olejem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam Amli ale mi włosów nie przyciemniła :) ale może to i lepiej w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płukankę rumiankową muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie chcę przyciemnić włosy, ale nie wiedziałam w jaki sposób to zrobić, żeby nie zaszkodzić włosom. Z chęcią wypróbuję ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jak przyciemnię włosy u nasady to już zawsze będą mi takie ciemniejsze rosnąć? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam o amli :) Planuję zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  16. na pielęgnację majową dodaję obowiązkowo jakiś rozjaśniający składnik! Jeszcze nie wiem co to będzie, ale samego rumianku chyba nie będę mogła używać, bo ostatnio sobie taką płukankę zrobiłam i mocno spuszyły i trochę wysuszyła mi włosy. Od jakiegoś czasu kusi mnie też ten rabarbar, ale wiem że mogą wychodzić rudawe tony a ja wolę chłodne blondy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze zastosowywać tą płukankę rumiankową :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha, ja też przyciemniłam sobie włosy zupełnie przypadkiem tym olejkiem! :) Pierwsze opakowanie dostałam od koleżanki w prezencie, drugie kupiłam sobie na http://kosmetykiorientu.pl/olejki-do-wlosow/59-dabur-olejek-do-wlosow-amla-300ml.html, już wiedząc, jakiego działania się spodziewać. Najważniejsze, że działa i że jestem z niego zadowolona. Przyciemnienie jest bardzo delikatne, ale moje włosy mają teraz naprawdę ładny odcień i też już wiele osób pytało mnie co zrobiłam z włosami – raz, że odcień się zmienił, dwa, że są w o niebo lepszej kondycji niż były – zrobiły się lśniące, gładkie, nawilżone, wyglądają po prostu na zdrowsze, także ja jestem zadowolona i na pewno kupię jeszcze nie jedno opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,